بازدید 2336

حمله گروه‌های تروریستی به حومه شمالی حماه

در یک نقض جدید توافق‌نامه کاهش تنش در ادلب، گروه‌های تروریستی امروز (سه شنبه) با تعدادی موشک روستاهای حومه شمالی حماه را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ 06 August 2019

در یک نقض جدید توافق‌نامه کاهش تنش در ادلب، گروه‌های تروریستی امروز (سه شنبه) با تعدادی موشک روستاهای حومه شمالی حماه را هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سانا، گروه‌های تروریستی مستقر در حومه جنوبی ادلب، با موشک به روستاهای حومه شمالی حماه حمله کردند که در اثر آن یک زن و کودک کشته و شش غیرنظامی دیگر زخمی شدند و منازل و اموال شهروندان خسارت‌ دید.

همچنین در جریان حملات گروه‌های تروریستی طی روز گذشته با تعدادی موشک به حومه ادلب و حومه شمالی حماه، برخی از منازل و زیرساخت‌ها تخریب شدند.

طبق اعلام خبرگزاری سانا، یگان‌های ارتش سوریه مستقر در حومه شمالی حماه، در واکنش به حملات تروریست‌ها، طی عملیاتی با توپخانه و موشک تعدادی از سکوهای پرتاب موشک آنها را تخریب کردند. در این عملیات چندین تن از نیروهای تروریستی نیز کشته و زخمی شدند.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه روز گذشته اعلام کرد، عملیات نظامی علیه گروه‌های تروریستی تحت حمایت ترکیه از سر گرفته می‌شود. گروه‌های تروریستی پایبندی به آتش‌بس را رد و به حملات خود علیه غیرنظامیان در مناطق امن اطراف ادلب ادامه می‌دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی