بازدید 22870
مشی جالب کیهان و کیهان رنگی‏ها؛

برخورد دوگانه در قبال به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی!

جالب آنکه تصاویر وب سایت فدراسیون تکواندو رژیم صهیونیستی آنقدر روشن بود که نتوان انکارش کرد و به مراتب از مستندات منتشر نشده‏ای که از سوی کیهان برای ارتباط برخی افراد با عناصر صهیونیست ادعا می‌شد، قابل استنادتر بود(!) اما چرا و به چه انگیزه‏ای نباید به حضور رؤسای فدراسیون‏های تکواندو ایران و اسرائیل در نشست‌های متعدد و همچنین عکس یادگاری مقابل هتلی در مصر اعتراض کرد؟!
کد خبر: ۹۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۸ 17 March 2010

انتشار تصاویر رؤسای فدراسیون تکواندو ایران و رژیم صهیونیستی، پس از ماجرای کشف حجاب در جزیره کیش که منجر به صدور فتوای مرجعیت شیعه درباره لزوم برکناری مدیران مسئول شد، بازخورد فراوانی در سطح جامعه و رسانه‏‏های خبری به ویژه رسانه‏های دیجیتال داشت؛ اما در قبال چنین رویداد هضمی‌ناشدنی، واکنش رسانه‏های اصولگرا ـ که این مشی را تنها در حد بیانش پذیرفته‏اند ـ چیزی جز سکوت نبود تا بتوان برخی دوستان را بهتر شناخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی «تابناک»، پس از مدت‏ها بیان با کنایه حضور مشکوک تصاویر یکی از رؤسای فدراسیون ایران روی سایت یکی از فدراسیون‏های رژیم اشغالگر قدس و پس از آنکه با وجود ارایه این تصاویر و همچنین صفحاتی که نشان می‏داد، این تصاویر پس از مدتی حذف شده به اداره کل حراست سازمان تربیت بدنی، هیچ اتفاقی نیفتاد تا زمانی که فدراسیون تکواندو بار دیگر می‌‌خواست سخن از مسابقه ندادن یک ورزشکار نوجوانش برابر ورزشکار این رژیم به میان بیاورد، این رسانه به انتشار جزییاتی از این اتفاقات تلخ پرداخت و به رسالت خود در این باره رفتار کرد.

انتظار می‌رفت، این خبر با کمترین واکنش رسانه‏های مدعی اصولگرایی همچون کیهان و دیگر روزنامه‏های دارای این الگو که با لفظ کیهان رنگی خوانده می‏شوند، همراه شود، اما متأسفانه هیچ یک از این دست رسانه‏ها و روزنامه‏ها در برابر این موضوع، واکنشی از خود نشان ندادند تا مشخص شود، موضوع این رژیم برای گروهی که خود را پیرو مطلق خط امام و رهبری می‏دانند، تنها زمانی جزو خطوط قرمز است که قرار باشد یک چهره سیاسی به چالش کشیده شود و در غیر این صورت، آرمان‏های امام را می‏توان در برخی اوقات به کلی فراموش کرد!

جالب آنکه تصاویر وب سایت فدراسیون تکواندو رژیم صهیونیستی، آنقدر روشن بود که نتوان انکارش کرد و به مراتب از مستندات منتشر نشده‏ای که از سوی کیهان برای ارتباط برخی افراد با عناصر صهیونیست ادعا می‌شد، قابل استنادتر بود(!) اما چرا و به چه انگیزه‏ای نباید به حضور رؤسای فدراسیون‏های تکواندو ایران و اسرائیل در نشست‌‌های متعدد و همچنین عکس یادگاری مقابل هتلی در مصر اعتراض کرد؟! این موضوع که برای کیهان و کیهان رنگی‏ها حاصلی ندارد، پس مصلحت در سکوت است تا میان مشاهده دم خروس و قسم حضرت عباس حیران ماند!

این سکوت مرگ‌آور و برخورد دوگانه در مقابل به رسمیت شناختن شدن اسرائیل برای دوستان ولایتمدار! که تنها حرفش را خوب می‏زنند، تنها مشی تازه‏ای را نزد افکار عمومی پدیدار ساخته که تنها زمانی این رسانه‏ها وکیل مدافع مردم می‏شوند و به موضوعی اشاره می‏‌کنند که تنها و تنها در راستای سیاست‏هایشان باشد که این رویه حتی ذره‏ای به آنچه با نام اصولگرایی واقعی نزد مردم تعبیر می‏شود، شباهت ندارد و این روش تنها مدیران این رسانه‌ها را زیر سؤال می‏برد که حتی از درج خبر چنین واقعه‏ای نیز خودداری کرده‏اند، چه رسد به اعتراض و پیگیری برای برخورد با مسببان و عوامل وقوع چنین شرایطی.

«تابناک» به سهم خود ابراز امیدواری می‏کند رسانه‏های اینچنینی برای سال آینده در روند فعالیت‏شان بازنگری جدی انجام دهند و چنین نشود که اینچنین رفتارهای دوگانه، آبرو و اعتبار رسانه‏ای همچون کیهان را که به کمک قلم زدن ده‌ها چهره انقلابی در سه دهه تاریخ پرشکوه انقلاب به دست آمده، بیش از پیش چوب حراج زنند و همین اندک مخاطبان نیز با دیدن این برخوردهای دوگانه، عطای چنین روزنامه‌هایی را به لقایشان ببخشند و اعتمادشان از متولیان اطلاع‌رسانی سلب شود.

و آخر این که در عین حال، با گذشت یک شبانه روز از این ماجرا سکوت سازمان تربیت بدنی را تنها می‏توان به حساب پیگیری گذاشت و تنها می‏توان امیدوار بود، رئیس دستگاه ورزش کشور برخلاف پیشینیانش با برخوردی قاطع و انقلابی، در راستای جلوگیری از قبح‌زدایی نسبت به موضوع این رژیم جنایتکار در سطح ورزش گامی اساسی بردارد و قلب نیروهای انقلابی را بدین شکل شاد کند و دعای خیر مردم شهیدپرور ایران را با خود همراه سازد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
این سکوت مرگ آور ...
شما با كيهان جه بدركشتكي اي داريد؟!
از کجا معلوم روسای فدراسیون خواستار آموزش فنون کاراته بوده اند، تابناک زیاد گیر نده نیتش خیر بوده، (چه جسارتا نکنه می خوان مربی رژیم صهیونیستی بیارن)
در جواب این دوستمون که پرسیدن شما با کیهان چه پدر کشتگی دارید عرض کنم من حدس میزنم تابناک با کیهان پدرکشتگی نداره ، باید از کیهان پرسید با مردم و انقلابشون چه پدر کشتگی داره ؟ جیبهای چاق بیانگر علت پدر کشتگیه ، عزیز ساده لوح
منتظر جواب حسین شریعت مداری هستیم.
ببینیم جواب کیهان رنگی چیست
ن سکوت مرگ آور و برخورد دوگانه در قبال به رسمیت شناختن شدن اسرائیل برای دوستان مدعی ولایتمداری که تنها حرفش را خوب می‏زنند، تنها مشی تازه‏ای را نزد افکارعمومی پدیدار ساخته که تنها زمانی این رسانه‏ها وکیل مدافع مردم می‏شوند و موضوعی را مورد اشاره قرار می‏دهند که تنها و تنها در راستای سیاست‏هایشان باشد
در جواب دوستی که گفته "شما با کیهان چه پدر کشتگی دارید؟"
باید پرسید، کیهان با ملت چه پدر کشتگی ای دارد که به خودش اجازه میدهد منتخبان مردم را جاسوس و عامل بیگانه بنامد ؟!
اخه از اين گروه( به ناحق اصول گرا )كه بنا به گفته ي مشايي: با محوريت احمدي نژاداست كه به ولايت مي رسند بيشتر از اين مي توان توقع داشت ؟
قطعا باید با این جور کار ها برخورد شود ................ اما تابناک تو هم خیلی خیلی برخوردتون دوگانه است ..........خاتمی باسورس صهیونیستی ملاقات کرده چرا هیچی مطلبی ننوشتید (به قول کیهان که می گوید سندش موجود است)چرا هیچی ننوشتید .......
مرگ فقط برای همسایه . درسته داش حسین ؟
شما بهتره به سکوتتون در برابر ادعای دروغ تقلب در حساسترین مو قعیتهای نظام بپردازید...
بابا مگه نميدونيد اين حاج حسين حالش خرابه اين روزا و بيمارستان بوده. ببينيم ميتونيد يه كاري كنيد سكته رو بزنه بنده خدا !!

پي نوشت : ببينم شما حتمآ بايد بهتون فحش و بد بيراه بگن تا چاپ كنيد ؟ من هر چي براتون نظر ميزارم كه . . . .

خدايي ما ايراني ها همه كارمون به هم مياد
تابناك جان تو خودت آخر هر چي منافق و دورو هستي كسي رو متهم نكن اگه راست ميگي نظر منو بذار
ما که رابطه بین عنوان و متن این نوشته را متوجه نشدیم
اگر انتقادی دارید چرا شفاف بیان نمیکنید تا ما گیج نشویم
اگر هم جرات ندارید چرا پس ادعا میکنید
در سال جدید سعی کنید مطالب را کارشناسی تر و مسائلی بپردازید که دردی از جامعه را کم کند
ضمنا تصور شما این است که همه باید معصوم باشند در صورتی که همه دارای اشکال هستند منتها اگر نظام پاداش و خطا در کشور ما اجرا شود همه سعی خواهند کرد که بهتر عمل کنند وقتی چنین چیزی وجود ندارد و کسی پاسخگو نیست از این بهتر نمیشود
به هر حال این سایت خبری خیلی بهتر میتواند کار کند
این دفعه خداوکیلی حق با شماست
خدا كنه اونايه هم كه كيهان ميخوانندمقاله ي شما را بخوانند وسپس بيانديشند
آخه کثافتا آن زمانی که احمدی نژاد وکیهان در مورد هولوکاست صحبت می کردند ،شماها جزو کسانی بودید که موضع مخالف می گرفتید .تف توی روح کثیفتون
20:30 نیز صداش در بیاد ان شاالله
خب معلومه ديگه
روزنامه هاي حامي دولت هستند
کیهان واقعیاتی رو به ما نشان داد که ما در برابر این سکوت تنها سکوت می کنیم
چیه؟ خیال کردین خیلی خبرتون مهم بوده انتظار داشتید بیشتر دیگران بهتون توجه کنن؟
برید خودتون رو جمع کنید به جای ادعای ضد صهیونیسم بودن...دستتون واسه مردم در 8-9 ماهه گذشته رو شده....شما عاشق نوکری برای اسراییلیها هستید...آب نیست ولی شناگرهای خوبی هشتید...ولی مثل اون گراز یکم احمقید و خودتون رو زود لو دادید
حرف بیخود نزنید، کیهان تا بحال چندین بار از دولت انتقاد کرده، انشألله باز هم به جاش انتقاد می‌کنه.
در اين كه كيهان انقلابي و ولايي عمل مي كند آيا ترديد داريد؟!بنده از خوانندگان هر روزه كيهان هستم هر چند نقدهايي نيز به آن دارم؟همچنانيكه اين رفتارهاي خلاف منافع اسلامي صحيح نيست حقد هاي شما نسبت به نشريات ديگر نيز مناسب نيست.آياشما تا بحال يك كلمه درباه رفتارهاي قانون شكنانه ميرحسين نوشته ايد و محكوم كرده ايد؟آيا محكوم كردن يك نشريه بخاطر منتشر نكردن مواضع صحيح است يا دوست بودن با كساني كه در عمل نشان دادند تقيدي به قانون و رهبري ندارند و در جهت خواست دشمنان عمل كردن؟!!بنده عليرغم اينكه روزانه تابناك را مي بينم اما هر جا كه به مطلبي نقدي نوشته ام منتشر نكرده ايد،اين به چه معناست؟!! البته مهم نيست.ما از آقا محسن بيشتر از اين ها توقع داريم.
بفرمائید دعوا بر سر لحاف ملانصرالدین بوده است
انصافا مطلب درست و منطقي است.رفتارهاي متناقض به حيثيت فرد وو رسانه لطمه مي زند
برادر تو هم گير دادي ها الان زمان دولت خاتمي نيست كه كفن پوشان بريزند خيابان.حسين اقاي كيهان كلي شريعت مدارند.
واقعا درد دل مردم را گفتید.
تابناك تو هم بيكاري ها، بابا حالا رؤساي فدراسيونها يه عكس دسته جمعي هم گرفتن مگه چي شده حالا. عكس دو نفره كه نبوده. به مشكلات اصلي اين ممكلت برس دنبال حاشيه و حاشيه سازي نباش كه اين جور كاراها در شأن شما نيست بيشتر مناسب همون كيهان و كيهانيان است. شأن شما اجل از اين نوع روزنامه نگاريه.
هميشه خوارجي چون كيهان و كيهان رنگي ها وجود دارند.
شما فریب رسانه ی صهیونیستی را خوردید تابناک قبلا هم از این گافها داده بودی تازه بین کسی که عامدانه صهیو نیست پرست است با کسی که سهوی یک اشتباهی مرتکب میشود خیلی فرق است!
اينا فقط حرف مي زنن تو عمل يه چيز ديگه ان
اگه اين همه ادعا، عمل پشتش بود الان وضع كشور ما اين نبود.
حالا اگر با آن ورزشکاری که بنده خدا از سیاست هم سر در نمی آورد برخورد کردند می خواهید آه و ناله راه بیاندازید که ای واااااااااااااااااااااااااای!!! بس کنید خدا وکیلی!
خبر خودش گویای همه چیز هست فقط خدا را شکر می کنم که آخرت و پرسش و جوابی هست اینجا که بعضی ها حاشیه امن دارن انشاالله اونجا در محضر الهی پاسخگو خواهند بود
با این سوال مشخص می شود فقط روزنامه کیهان پرچم دار مبارزه با اسرائیل و استکبار است روزنامه های دیگر درکدام خط سیر می کنند؟
تابناک کی بهت پول میده؟
شما که در پیروی از ولایت تخصص ندارید چرا به کیهانی ها گیر می دهید. کیهان خود مجتهد به تمام معنی است و نباید کسی به او ایراد بگیرد
كيهان گرچه لحن تندي دارد ولي ولايتمدارترين و دلسوزترين روزنامه كشور براي انقلاب و اسلام است
از انتشار خبر شفاف و درست تابناک تشکر می کنم و کسانی که ار کاه کوه می ساختند و بر زمین و زمان حمله می کردند و همه را ضد اسلام و ضد دین و ضد جمهوری اسلامی می خواندند کجایند چرا خاموش نشسته اند؟
به این جمع اخبار بیست و سی رو هم اضافه کنید.
اگه کیهان یک بار نگفته شما هزار بار نگفته اید .
همه وجودتان را ترس از شنیده شدن حرف های کیهان گرفته است .
هر کس این مقاله را بخواند حتما خواهد گفت چه ربطی به کیهان دارد .
هی بزنین تو سر و کله هم، خسته نشین یه بار!
افزین تابناک.داشتم تصمیم می گرفتم که کامل تحریمت کنم اما می بینم که هنوز امیدی به تو هست.
هدف براي آنها وسيله را توجيح مي كند.
کیهان اعلام می‏کند:
اسنادی در دست ما موجود است که نشان می دهد بعضی از سایت های خبری داخلی با همکاری اسراییل با ایجاد عکس های دروغین قصد دارندد یکی از افراد ولایی را از صحنه ی خدمت حذف کنند...!
واقعا دست تابناک دردنکند
در شهرشیرازبه هرکی بگی ایاروزنامه کیهان را مطالعه میکند به شما میخندد!
کیهان رنگی روزنامه فخیمه جوان است
بعضی ها دین مذهب راستی درستی صداقت عقل و منطق را فقط زمانی درک می کنند و می خواهند که به نفعشان است وگرنه که باد هواست برایشان
انشاله مثل همیشه در امر اطلاع رسانی موفق و موید باشید.
در ضمن سال نو را به همه بچه های تابناک تبریک عرض میکنم.
مثالی است که می گویند گرگ اگرشیردهد میش من است بیگانه اگر نفع رساندخویش من است .ماازاین بازیها ازکیهان بسیاردیده ایم مشکلی نیست شماخودش ناراحت نشو
وقتی میبینم کیهان خار چشم شما هستش از شما بدم میاد
وقتی میبینم کیهان خار چشم شما هستش از شما بدم میاد
اگر واقعا صادق هستید بگویید رییس فدراسیون تکواندو در چه تاریخی و در کدام دولت و به دستور چه کسی منصوب شد
همین کارا رو کرد سرطان گرفت. چوب خداست دیگه
هر چه فریاد دارید سر آمریکا بزنید نه سر ورزش فقط این ورزش است که به جوانان برای دستیابی به اهداف با ارزش کمک می کند.
رابطه كيهان وسبزي فروشي رومرحوم گل آقاكشف كرد.
از شما که خودتون استاد سکوتید بعیده
اين به اصطلاح اصولگاها فقط شعار خوب بلدند بدهند. بعدشم اينها فقط يه چراغ قرمز كوچولوست مثل هزاران چراغ قرمز كوچولوي ديگه كه تا حالا اين آقايان و دوستانشان رد كرده اند.
مقاله ها ی بدون نام خیلی مشکوک ا ست ارزش نظردا دن ندارد
تابناكيهاي عزيز بدانيد و آگاه باشيد كه سكوت كيهان معني دارد و دنبال جمع آوري سند و مدرك هست تا يكدفعه قاطعانه با سند و مدرك اعلام كند كه آن فرد كه با آن آقاي صهيونيست عكس انداخته كسي نيست بجز از سران فتنه وايشان يا آقاي موسوي هستند ويا كاكاشون ، پس منتظر باشيد و ببينيد .!!!!!!!!!!!!!!!
تابناک هی شلوغ نکن یه دفعه منکر هلوکاست انکارت می کنه و راه برگشتی نخواهی داشت!!!!!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی