بازدید 6853
۳
عراقچی:

آماده مذاکره با تمام کشور‌های خلیج‌فارس هستیم

کد خبر: ۹۰۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ 29 May 2019
معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: ایران آماده مذاکره و گفتگو با تمامی کشور‌های منطقه ⁧ خلیج‌فارس⁩ به منظور کاهش تنش‌ها و برقراری روابطی متوازن و سازنده بر اساس احترام و منافع متقابل است.

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به اشتباه برداشت خبرنگار خبرگزاری روسیه در مصاحبه دیروز در دوحه قطر با وی اعلام کرد: همانگونه که بار‌ها اعلام کرده ایم هیچ گفت‌وگوی مستقیم یا غیرمستقیم با ⁧ آمریکا⁩ وجود نداشته و نخواهد داشت؛ اما جمهوری اسلامی ایران آماده مذاکره و گفتگو با تمامی کشور‌های منطقه ⁧ خلیج‌فارس⁩ به منظور کاهش تنش‌ها و برقراری روابطی متوازن و سازنده بر اساس احترام و منافع متقابل هستیم.

شبکه تلویزیونی آر تی امروز خبری را به نقل از عراقچی در گفتگو با رسانه روسی ریا نووستی منتشر کرد که به گفته این رسانه عراقچی گفته بود ما امیدواریم بتوانیم گفتمانی را شروع کنیم، اما با این حال آماده مقابله با هرگونه اقدام نظامی آمریکا هستیم.

عراقچی تاکید کرد که ایران می‌داند «عوامل مشخصی» در دولت آمریکا برای جنگ با ایران پافشاری می‌کنند و این در حالی است که چنین جنگی برای تمام خاورمیانه «فاجعه‌بار» خواهد بود.

وی در این باره در ادامه گفت: «ما می‌دانیم عوامل و افراد مشخصی در تلاشند تا آمریکا را برای اهداف خودشان وارد جنگ با ایران کنند. اگرچه ما امیدواریم که منطق در واشنگتن پیروز شود».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
منظورش اینه اماده دعوا با همه هستیم ....
قابل توجه ساده لوحان خوش خیال زودباور که کلی ازحرفهای چندروزپیش ترامپ ذوقزده شده سخنگوی وزارت خارجه امریکا امروز اعلام کرد هروقت ایران شروط ۱۲ گانه اعلام شده توسط وزیرخارجه راپذیرفت ماهم اماده مذاکره هستیم !!!
درحالیکه اونهاازکشورهای عربی برای تشکیل جلسه برعلیه ایران دهوت میکنندمادرمقابل به انهاپیشنهادامضای معاهده عدم نجاوزمیپیم !!!
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی