بازدید 4816

روند انتصابات در کشور شفاف نیست

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و امور شوراهای مجلس انتصابات بی ضابطه و بر اساس رابطه را نوعی رانت خواری در کشور دانست که باعث سلب اعتماد مردم می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 30 April 2019

محمدرضا صباغیان بافقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با انتقاد از برخی انتصابات در کشور تصریح کرد: ورود افراد غیر متخصص که تنها بر پایه ی سفارش و به واسطه ی اقوام خود در نهادی منصوب میشوند خسارت های بسیار زیادی بر نظام اجتماعی و اقتصادی کشور داشته است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و امور شوراها مجلس شورای اسلامی روند انتصاب مسئولان در کشور ما شفاف و واضح نیست و شفاف‌سازی این فرآیند باید تبدیل به یک خواست عمومی و مطالبه مردم از مسئولان شود

صباغیان بافقی بکارگیری افراد غیر متخصص و به اصطلاح « ژن خوب » را در یک سازمان ، در تضاد با اصل "شایسته‌سالاری" دانست و گفت: معتقدم این اقدام باعث یأس و ناامیدی مردم به خصوص جوانان می‌شود، انتخاب افراد برای مسئولیت‌ها باید بر اساس شایسته‌سالاری باشد، همه جوانب در نظر گرفته شود و ترجیحا از بین نخبگان، صاحب‌نظران و افراد شایسته باید اولویت را به اشخاصی داد که ارتباط سببی و نصبی با مسئولان ندارند.

نماینده مردم مهریز ، یزد و بافق تصریح کرد: یادمان باشد در یک جامعه موفق و مترقی، تقسیم پست‌ها تنها باید بر اساس توانایی و شایستگی باشد و هر نوع تخلف از این مهم می‌تواند چنین اصلی را زیر سوال ببرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی