بازدید 3411

سوالات از وزیر علوم به صحن علنی مجلس ارجاع شد

کد خبر: ۸۸۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 07 March 2019

برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

به گزارش دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در این هفته با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید.

۳ سوال از وزیر علوم به صحن علنی مجلس ارجاع داده شد

سید حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نشست این کمیسیون در تاریخ ۱۳ اسفند گفت: سه نماینده از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سوالاتی داشتند که با توجه به اینکه منصور غلامی وزیر علوم در جلسه حاضر نبود این سوالات با اصرار نمایندگان سوال کننده و بر اساس آئین نامه داخلی مجلس به صحن علنی ارجاع شد.

کارت شرکت در ششمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی منتشر شد/ برگزاری آزمون؛ ۱۷ اسفندماه
عزیز آشنا مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: کارت ورود به جلسه ششمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۳ اسفندماه لغایت چهارشنبه ۱۵ اسفندماه قابل دسترس بود و این آزمون جمعه ۱۷ اسفند برگزار خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام جاماندگان آزمون دکتری تخصصی پزشکی به پایان رسید

مهلت تمدید شده برای ویرایش و ثبت نام شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۱۳۹۸ گروه علوم پزشکی تا پایان وقت اداری سه شنبه ۱۴ اسفند ۹۷ فرصت داشت و داوطلبان باید برای ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه می‌کردند.

انتشار کارنامه علمی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از ۱۸ اسفند

مرکز سنجش آموزش پزشکی کلید نهایی چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی را به همراه اصلاحات آن اعلام کرده است.

کارنامه علمی چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی شامل نمره خام از ۶۰۰، نمره کل تراز علمی و رتبه کل در پنج زیر گروه آموزشی که جایگاه داوطلبان را در مقایسه با سایر داوطلبان مشخص می‌کند، شنبه ۱۸ اسفند ۹۷ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی منتشر شد

آزمون‌های جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیش کارورزی پزشکی امروز پنجشنبه ۱۶ اسفند در دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت کاغذی و الکترونیک برگزار می‌شود.

دانشجویان واجد شرایط در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ اسفند ۹۷ می‌توانستند با ورود به سایت معاونت آموزشی دانشگاه خود کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

۶ میلیارد تومان تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای خریداری شد

معراج رجایی مدیرکل امور پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی کمیته تخصیص بودجه دانشگاه با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و در راستای به روز رسانی کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای، اقلام اساسی که بیشترین درخواست را از مراکز داشتند احصاء شد و در گام اول حدود ۶۰ میلیارد ریال خریداری شد.

کدمدرسی ۳۰ درصد از اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی باطل شد

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در ارزیابی‌های اولیه صورت گرفته، به طور میانگین ۲۵ تا ۳۰ درصد از مدرسین این دانشگاه صلاحیت‌های لازم را کسب نکردند و کد مدرسی آن‌ها باطل شد.

رای منفی مجلس به ۲ پیشنهاد شهریه‌ای دانشگاه علمی کاربردی

محمدحسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی از عدم تصویب نهایی طرح پرداخت بخشی از شهریه دانشجویان مهارتی مناطق محروم توسط دولت به دلیل محدودیت‌های بودجه‌ای سال ۹۸ در مجلس خبر داد.

راه‌اندازی سامانه ثبت نام الکترونیکی برای شرکت‌کنندگان خارجی در جشنواره خوارزمی

سی‌ودومین جشنواره بین المللی خوارزمی ۱۳ اسفندماه در سالن اجلاس سران برگزار و تندیس افتخار با به کارگیری نشانه‌های اصلی در فرمی شکیل تر، سبک‌تر و زیباتر طراحی و با عنوان کهربای خوارزمی معرفی شد.

در این برنامه دبیرخانه جشنواره از راه اندازی سامانه ثبت نام الکترونیکی برای شرکت کنندگان خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور خبر داد.

شهریه متغیر پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به فعالیت‌های پژوهشی اختصاص پیدا می‌کند

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهریه متغیر پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در متمم پنج ماهه بودجه ۹۷ و بودجه‌های سنواتی این دانشگاه به عنوان بودجه پژوهشی در نظر گرفته می‌شود.

تغییرات جدی در نحوه طراحی سوالات آزمون‌های دندانپزشکی صورت می‌گیرد

حسن رزمی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت بیان کرد: در راستای تحول نظام آموزشی، تغییرات جدی در روند نحوه طراحی سوالات آزمون‌های دندانپزشکی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بالا بردن میزان امنیت آزمون‌ها، ارتقای میزان مشارکت همکاران جوان و توانمند و با انگیزه در فرآیند اعتبارسنجی و ارزشیابی عملکرد آموزشی و زیر ساختی مراکز آموزشی علوم دندانپزشکی از تغییرات روند طراحی سوال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی