بازدید 32203
۹

هالک برزیلی: می‌خواهم سر هالک ایرانی را بکنم!

کد خبر: ۸۸۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 04 March 2019
روماریو دوس سانتوس آلوس که قصد دارد با سجاد غریبی مبارزه کند اعلام کرد می‌خواهد سر هال ایرانی را بکند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا سجاد غریبی که به هالک ایرانی معروف است به پیدا کردن یک حریف خیلی نزدیک شده است. او که شانس رقابت در کشتی کج را از دست داد اکنون می‌تواند در MMA مبارزه کند.
 
هالک برزیلی: می‌خواهم سر هالک ایرانی را بکنم!


با توجه به اینکه قریبی پیشنهاد روماریو دوس سانتوس آلوس را پذیرفته است این رقابت می‌تواند بین دو هالک برگزار شود. سانتوس آلوس ۲۹ ساله که به هالک برزیلی معروف است در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده است دوست دارد با هالک ایرانی مبارزه کند.

او در جدیدترین اظهار نظرش از طریق انتشار یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی این چالش را تأیید کرد و گفت: می‌خواهم به وزن ۱۲۰ کیلو برسم که این یک چمشک برای هالک ایرانی است که من را به مبارزه طلبیده است. می‌خواهم به وزن ۱۲۰ کیلو برسم، اما شما (غریبی) باید برای رسیدن به ۱۲۰ کیلو وزن کم کنید. می‌خواهم سرش را بکنم.

در چنین شرایطی غریبی مبارزه با هالک برزیلی را پذیرفته است و برای رسیدن به این شرایط باید وزن قابل توجهی کم کند. هالک ایرانی ۱۸۰ کیلو وزن دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۹
مسخره ها، هنوز در دوران دبستان باقی ماندن
ایا واقعا این نوع ورزش های از نظر اسلام و خطر جدی که برای سلامتی دارن مورد تایید هستن که شما خبرش رو پخش میکنید
جو كه زياد بشه
یه مشت سجاد رونمیتونه بخوره
حیفه وزنش رو کم کنه، آنوقت کشتی کج چی؟
آخه این خبر رو از کجا اوردین؟!! این یارو مثلا برزیلیه بدنش سینتولیه شاید بزور بتونه 100 کیلو پرس کنه بعد میخواد با غریبی در بیوفته
ایشون فک کرده که با سبز کردن و روغن تزریق کردن میشه هالک؟
مردم دنیا با تشویق این افراد آنها را به جهت مصرف مواد شدیدا مضر و سرطانزا برای رشد عضلانی به سمت مرگ زودرس و دردناک سوق میدهند. کاش در دنیا قانونی ثبت میشد که چنین ورزشهای دروغین ممنوع و تشویق کنندگان این افراد ناآگاه مجرم به حساب می آمدند. این افراد بیگناهان نا آگاهند. چو میبینی که نابینا و چاه است اگر خاموش بنشینی گناه است
ماشااله سجاد! بزن لهش کن این جوجه هورمونی رو! اینقدر استرویید به خودش تزریق کرده که داره میترکه. این عضلات کاملا غیرعادیه حتی برای بدنسازهای حرفه ای.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل