بازدید 10945
بازتاب

واکنش‌برانکو به استقلالی‌شدن‌منشا و ادعای‌کی‌روش

کد خبر: ۸۷۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 05 February 2019

برانکو ایوانکوویچ در مورد پیوستن بازیکن مازادش در نیم فصل، به تیم رقیب یعنی استقلال واکنش نشان داد. 

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس درباره قرارداد منشا با آبی ها  گفت: این سوال مربوط به استقلال می‌شود چون آن‌ها او را به خدمت گرفته‌اند و صحبت خاصی در این مورد ندارم. ما از او بابت تلاشی که برای ما کرد تشکر کردیم و برای او آرزوی موفقیت در باشگاهی که خواهد بود، داریم.

برانکو حاضر نشد بیش از این درباره پیوستن منشا به استقلال صحبت کند. بعضی خبرنگاران می گفتند در صورت درخشش منشا با پیراهن تیم رقیب، برانکو در افکارعمومی پرسپولیسی ها تحت فشار قرار خواهد گرفت.

واکنش‌برانکو به استقلالی‌شدن‌منشا و ادعای‌کی‌روش

برانکو درباره این‌که کی‌روش گفته است می‌خواسته از طریق واسطه‌گری پروین با برانکو صحبت کند هم گفت: شما تا به حال شنیده‌اید من علیه کی‌روش حرف بزنم؟ یا مخالف تیم ملی ایران حرف زده‌ام؟ آیا کی‌روش علیه من حرف زده است یا نه؟ همین برای من کافی است. دیگر در مورد چه چیزی می‌خواهیم حرف بزنیم. من چه کاری به کی‌روش دارم؟ سرمربی تیم ملی بوده است و همیشه هم به تیم ملی بازیکن داده‌ایم و از تیم ملی حمایت کردیم. آیا تا به حال با یک برنامه تیم ملی مخالفتی داشته‌ایم؟ شما از نتایج تیم ملی راضی هستید؟ هرگز هیچ صحبتی نشده است. من فقط این مطالبی که شما می‌نویسید را خوانده‌ام. من این‌جا نیامده‌ام که با کسی بجنگم که بخواهم با او صلح بکنم. آمده‌ام کار کنم و تجاربم را در اختیار پرسپولیس و فوتبال ایران بگذارم. نه این که مردم را به جان همدیگر بندازم.

او در مورد پیشنهادی که از الاهلی دارد هم توضیح داد: همان‌طور که دنبال بازیکنان من هستند، من هم پیشنهاد دارم. من مربی بودم که در ۳ کشور قهرمانی داشته‌ام. با تیم ملی کرواسی سوم جهان شدم. با ایران سوم آسیا شدم. در بوسان قهرمان شدم. فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شدم. طبیعی است که برای من پیشنهادات می‌آید و چیز عجیبی نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی