بازدید 3250

استقلال:تیام برنمی گردد، منشا را هم نمی‌خواهیم

کد خبر: ۸۶۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 05 January 2019

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید انتخاب فرهاد مجیدی برای تیمش یک سرمایه گذاری است.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین فتحی، که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در مورد جذب جپاروف هم بیان کرد: او بازیکن بزرگی است و دو بار مرد سال آسیا شده است. محبوب هواداران ما هم هست اما نام باشگاه استقلال از هر نامی بزرگ‌تر است. تا زمانی که من این‌جا هستم اجازه نمی‌دهم خدشه‌ای به نام استقلال وارد شود. قرار بود طلب ۱۳۰هزار دلاری او را پرداخت کنیم. ۴۰ هزار دلار توسط اسپانسرمان به او پرداخت شد. ما با او توافقی کردیم و قرارداد را برای او فرستادیم. قرار بر این بود که او به این‌جا بیاید و قرارداد را امضا کند اما متاسفانه من هر روز صحبت‌های جدیدی می‌شنوم. اگر او در همین یکی، دو روز به تهران بیاید و قرارداد را امضا کند و بتواند آمادگی پزشکی و جسمانی‌اش را به ما ثابت کند مشکلی برای قرارداد با او نداریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال که در مورد سیدحسین حسینی هم گفت: حسینی بازیکن خوب و با اخلاقی است و چند سال در استقلال است. امسال زمانی است که او مزد زحماتش را بگیرد. جای او در جام جهانی خالی بود و همین طور در جام ملت‌ها. همه بازیکن‌ها برای فیکس شدن باید بجنگند و خودشان را به مربی ثابت کنند. او هم از این قاعده مستثنی نیست و باید خودش را به شفر ثابت کند.

او در مورد ماجرای سوپرجام هم اظهار کرد: ما سوپرجام را پیگیری کرده‌ایم. توان ما در همین حد بوده است. به دادگاه CAS شکایت کرده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم. 

مدیرعامل استقلال در خصوص شایعه جذب گادوین منشا مهاجم پرسپولیس هم گفت: منشا اصلا در لیست ما نبوده است و در مورد این موضوع صحبتی نداریم. همچنین تیام هم تمایلی برای بازگشت ندارد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. شایعه جذب عمر خربین را هم رد می‌کنم. جذب مهاجم در اولویت برنامه ماست. باید بازیکنی در حد نام باشگاه استقلال جذب کنیم.او در مورد برنامه تیم در تعطیلات هم بیان کرد: قرار است تیم از فردا برای برگزاری یک اردوی دو هفته‌ای راهی قطر شود تا آماده شروع مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تایید مشکلات مالی این باشگاه اظهار کرد: بله باشگاه مشکلات مالی دارد. البته مشکلات مالی برای همه تیم‌ها هست، حتی تیم‌های صنعتی. امیدواریم از طریق اسپانسر این مشکل را برطرف کنیم.فتحی در مورد پیش بینی‌اش از نتایج باشگاه در آینده بیان کرد: من عرض کرده‌ام که استقلال همیشه یک پای قهرمانی و فینال است. امیدوارم هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر قهرمان شویم.او در خصوص وضعیت مرتضی تبریزی هم توضیح داد: مرتضی تبریزی بازیکن ماست و از وجود او استفاده می‌کنیم. او در لیست شفر هم هست و بازیکن ماست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی