بازدید 4303

حمله هوایی شدید به یمن پس از نشست سوئد

کد خبر: ۸۶۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 14 December 2018

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن مستقر در صنعا روز جمعه اعلام کرد، همزمان با پایان گفتگوهای میان هیئت های طرفهای درگیر با نظارت سازمان ملل در سوئد و از سرگیری درگیری های میدانی در استان های مختلف یمن، جنگنده های ائتلاف متجاوز تحت امر عربستان 18 بار مناطق مختلف در استان های الحدیده، شرق صنعا، مارب و استان صعده را بمباران کردند.

به گزارش اسپوتنيک، یحیی سریع افزود همزمان با تشدید حملات هوایی به استان های مختلف یمن، حملات توپخانه ای و موشکی نیروهای وابسته به دولت ( مستعفی و فراری یمن) نیز شدت یافت و این نیروها عملیات گسترده ای را برای پیشروی به طرف شهرستان نهم در شرق صنعا، شهرستان ذی ناعم در استان البیضاء و مناطق باقم و رازح در استان صعده آغاز کردند.

وی تاکید کرد نیروهای ارتش وجنبش انصار الله پیشروی نیروهای وابسته به دولت مستعفی به طرف شهرستام نهم در شرق صنعا را دفع و تلفات و خسارات سنگینی به آنان وارد کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح صنعا گفت گزارش های سرویس های طلاعاتی کشته شدن 51 تن و زخمی شدن 194 تن از نیروهای متجاوز را تایید کردند.

سرتیپ یحیی سریع همچنین از حمله ناکام متجاوزان برای پیشروی به طرف منطقه راهبردی تویلق در اطراف جازان خبر داد.

این مقام نظامی یمن ادامه تشدید حملات نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن به طرف شهرستان نهم در صنعا، مناطق رازح و باقم درصعده و مناطق دیگر را نشانه ادامه گسترش حملات و عدم جدیت آنان برای برقراری صلح و حل بحران یمن خواند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی