بازدید 1583

برنامه‌های دانشگاه علامه برای شروع سال تحصیلی ۹۷

کد خبر: ۸۳۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 19 September 2018

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: این دانشگاه تاکنون فعالیت‌های مناسبی در جهت بروز استعدادهای دانشجویان تدارک دیده که از برگزاری کارگاه‌ها تا فعالیت‌های انجمن‌های علمی را شامل می‌شود.

به گزارش آنا، حسین سلیمی درباره برنامه‌های دانشگاه علامه طباطبایی برای سال تحصیلی جدید گفت: این دانشگاه تاکنون فعالیت‌های مناسبی در جهت بروز استعدادهای دانشجویان تدارک دیده که از برگزاری کارگاه‌ها تا فعالیت‌های انجمن‌های علمی را شامل می‌شود.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: امسال هم برنامه‌های مناسبی برای دانشجویان جدیدالورود تدارک دیده‌ایم تا بتوانند با حداکثر شناخت و انرژی در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی با اشاره به حضور وزیر امور خارجه در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: حضور دکتر ظریف در این دانشگاه، نمادی از همکاری دانشگاه و دولت بود. چرا که پروژه بزرگی به نام برجام در حال انجام بود و اساتید منتقد و طرفدار این برنامه که از اساتید صاحب‌نظر به شمار می‌آیند، جمع شدند و نظرات اعلام شد.

سلیمی افزود: این کار یک نماد واقعی و متعالی از همکاری دانشگاه با حوزه اجرائی بود. البته این همایش به خاطر تمایل وزارت خارجه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: در هرحوزه‌ای چه وزارت خارجه و چه سایر ارگان‌ها اگر تمایلی برای حضور در دانشگاه وجود داشته باشد این دانشگاه اعلام آمادگی می‌کند تا میزبانی سخنرانی و ارائه نظرات این نهادها را برعهده بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر