بازدید 2676

باند سارقان احشام در مازندران کشف شد

کد خبر: ۸۳۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 18 September 2018

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سرقت احشام با ۱۲ فقره سرقت و کشف ۸۰ راس دام سرقتی در شهرستان میاندورود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت احشام در این شهرستان شدند.

میرفیضی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی این متهمان حرفه‌ای که با تشکیل باندی 6 نفره اقدام به سرقت احشام در سطح این شهرستان می‌کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و در بازرسی از محل اختفای آنان 80 راس گوسفند سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس مازندران از معرفی سارقان به مرجع قضایی خبر داد و گفت: رعایت هشدارهای انتظامی و استفاده از ابزارهای ایمنی نظیر دزدگیر و حفاظ مناسب از مهم‌ترین راهکارهای پیشگیری از سرقت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نقش مشارکت‌های مردمی در حفظ و ارتقا امنیت پایدار در جامعه گفت: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهادهای اثرگذار با نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر به ارتقا احساس امنیت، افزایش قابلیت پاسخگویی پلیس و استقرار نظم، امنیت و آرامش در جامعه می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر