بازدید 12816
۵

ماجرای‌اختلاف مهتاب‌کرامتی‌باخواهران‌منصوریان سرپول

کد خبر: ۸۳۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 17 September 2018

الهه و شهربانو منصوریان در برنامه فرمول یک صداوسیما این بار در برنامه ای از شبکه های رسمی و سراسری شرکت کردند و درباره خیلی از موضوعات جنجالی اخیر حرف زدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این دو خواهر در میان پاسخ ها به ماجرای اختلاف شان با مهتاب کرامتی بازیگر سرشناس سینمای ایران بر سر ساخت مستند زندگی شان اشاره کرده و توضیحاتی دادند.

درباره فیلم «صفر تا سکو» و اینکه آیا درآمدی از ساخت آن نصیبشان شده یا خیر، گفت: توقع مالی نداشتم و از این خیلی خوشحال بودم که زندگی ام ساخته شده و جوانان می توانند الگوبرداری کنند و از روش زندگی ما بهره بگیرند. اما سازندگان گفته بودند اگر فیلم فروش کرد ما به شما کمک می کنیم. این فیلم در عرصه مستند جزو آثاری بود که خیلی خوب فروش کرد و نظیر نداشت. این بانوی ووشوکار یادآور شد: حالا از فیلم خبر نداریم و فکر می کنم سی دی آن قرار است بیرون بیاید. فکر می کنم پولها هم کامل به دستشان نرسیده است.

منصوریان درباره حضور در یک فیلم مستند نیز بیان کرد: ماجرای فیلم «صفر تا سکو» اینطور بود که من به خانم مصیبی گفتم خیلی دوست دارم از زندگی ام فیلم ساخته بشود. او هم گفت تا به حال چند فیلم ورزشی ساخته شده و موفق نبوده است. اما وقتی ماجرای زندگی ام را برای او گفتم گفت کار را به زودی کلید می زنیم.
وی درباره دلخوری مهتاب کرامتی از او و آنفالو کردنش در اینستاگرام توضیح داد: یکی از دوستان از ما پرسیده بود که آیا شما پولی از این فیلم گرفته اید که ما هم گفتیم نه و این موضوع به گوش مهتاب و سحر رسیده بود و فکر می کردند ما هر جا نشسته ایم گفته ایم پولی نگرفته ایم و شاید از ما ناراحت باشند. ما با خانم مصیبی صحبت کرده بودیم و درصدی به ما اعلام نشده بود.

ماجرای اختلاف مهتاب کرامتی ازخواهران منصوریان سرپول

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ماشالله این خواهران منصوریان درگیر مالی هستند با همه. برادرانه نصیحتشان میکنم که به ورزش حرفه ای تمرکز کنند و اینقدر درگیر حواشی مالی! نباشند.
بیشتر ساکنین این کشور شرایط مشابه و حتی بدتر از این خواهران را تجربه کرده اند اما آبروی خود را به پول و مادیات نفروخته اند و دم به دقیقه زندگی خود را پرچم نمیکنند و با هیچکس سر پول درگیر نشدند. گاه با شهردار.گاه با چرخنده.گاه با کرامتی و غیره.شما ها هم بعنوان رسانه اینقدر به این اشخاص بال و پر دادید که از همه مطالبه گر شده اند. زندگی و سرگذشت اینان تا جایی خوب بود که با فقر زندگی آبرومندانه ای داشتند نه با حاشیه سازی های اخیرشان.واسلام
یا رب مباد که گدا معتبر شود
چقدر پولکین اینا. هر جا میرن همش حرف پوله.
راه افتادن یک کیسه گذاشتن از همه جا پول در بیارن من نگرانم مراقب باشید مشهد نروند .............................
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل