بازدید 13263

آتش‌سوزی چند خودرو در خیابان خاوران

کد خبر: ۸۳۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶ 17 September 2018

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع حریق در یک کارگاه واقع در خیابان خاوران و سوختن 4 دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آنا، جلال ملکی با اشاره به وقوع حریق در خیابان خاوران اظهار کرد: ساعت 17:17 امروز این آتش سوزی واقع در ابتدای خیابان عارف به سامانه 125 آتش‌نشانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: در محل حادثه یک دستگاه موتور ژنراتور که برق کارگاه را تامین می‌کرد به دلیلی که باید تحت بررسی قرار بگیرد دچار آتش‌سوزی شده و با توجه به اینکه در مجاورت آن یک دستگاه مخزن مایعات قابل اشتعال وجود داشت؛ حریق به آن هم سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه این مایعات حدود 60 متر از آسفالت را هم دچار اشتعال کرده بود، گفت: به دنبال این اتفاق 3 دستگاه خودرو، شامل 2 دستگاه پراید، یک دستگاه تیبا و یک دستگاه موتورسیکلت دچار آتش‌سوزی شوند.

ملکی با بیان اینکه با بیان اینکه درصد حریق در یکی از پراید‌ها از بقیه وسایل نقلیه بیشتر بود، اضافه کرد: همچنین یک دستگاه خودرو پرشیا که در حال حرکت و دارای سرنشین حریق شده بود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله عملیات اطفای حریق را آغاز کردند، گفت: آنها ابتدا آتش زیر پرشیا را اطفا و سرنشینان را به سلامت خارج کردند و سپس به اطفای حریق یک دستگاه کیوسک روزنامه که آن هم به صورت گسترده دچار حریق شده بود، پرداختند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با عملیات سریع آتش‌نشانان از سرایت حریق به سایر اماکن و وسایل نقلیه جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدومیت یا تلفات جانی نداشت، تصریح کرد: نیرو‌های آتش نشانی در حال تکمیل عملیات و علت‌یابی حادثه هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها