بازدید 15257

دام سیاه راننده تاکسی اینترنتی برای یکی از مسافران

کد خبر: ۸۳۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 16 September 2018

راننده خودروي تاكسي اينترنتي كه پس از آشنايي با زن مسافر با تهديد انتشار عكس‌هاي خصوصي‌اش او را در دام سياه خود اسير كرده‌بود بازداشت شد.

به گزارش جوان، چندي قبل زن جواني به اداره پليس رفت و از راننده تاكسي اينترنتي به اتهام آزار و اذيت و تهيه فيلم سياه شكايت كرد.

شاكي در توضيح ماجرا گفت: خانه‌ام در يكي از خيابان‌هاي شرقي تهران است و خانه دار هستم. مدتي است براي رفتن به بازار و خانه بستگان از تاكسي اينترنتي معروف استفاده مي‌كنم.

در اين مدت دوبار به صورت اتفاقي راننده جواني به نام وحيد به سراغم آمد و مرا به خانه بستگانم برد كه همين موضوع باعث شد با وحيد كه دو سال از من بزرگتر بود آشنا شوم.

آخرين بار يك‌ماه قبل بود كه به صورت اتفاقي او مرا به مقصد رساند كه شماره تلفن همراهش را به من داد و من هم شماره‌ام را به او دادم و قرار شد هر وقت نياز به تاكسي داشته باشم با او تماس بگيرم تا به دنبال من بيايد و مرا به مقصد برساند.

بعد از آن بود كه ارتباط تلفني ما آغاز شد و من هر چند روز يكبار با او تماس مي‌گرفتم و او هم با خودرواش مرا به بازار يا خانه بستگان مي‌رساند و پس از پايان كارم دوباره مرا به خانه‌ام بر مي‌گرداند و پول كمي هم از من مي‌گرفت. او با چرب‌زباني اعتماد مرا جلب كرد تا جايي كه من از مشکلات زندگي‌ام با او درد دل مي‌كردم.

وي ادامه داد: مدتي قبل سوار خودرواش بودم و قرار بود به خانه مادرم بروم كه در ميانه راه از او خواستم توقف كند تا آب آشاميدني بخرم. من كيف و موبايلم را داخل خودرواش گذاشتم و به مغازه رفتم كه بعداً فهميدم در نبود من عكس‌هاي خصوصي‌ام را به گوشي خودش منتقل كرده است. چون يك روز بعد از آن با من تماس گرفت و گفت تعدادي از عكس‌هاي خصوصي مرا در اختيار دارد و تهديد كرد چنانچه به خواسته او عمل نكنم عكس‌هاي مرا در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر و زندگي مرا سياه مي‌كند.

در حالي كه از آشنايي و اعتماد به راننده جوان به شدت پشيمان شده بودم با التماس و گريه از او خواستم عكس‌هاي مرا پاك كند اما فايده‌اي نداشت و مرد جوان هميشه خواسته‌اش را مطرح مي‌كرد.

وقتي ديد من تسليم او نمي‌شوم پيشنهاد داد به خانه‌اش بروم تا آنجا عكس‌های مرا از گوشي‌اش روبه‌روی خودم پاك كند. آنقدر ترسيده بودم كه اصلاً فكرم به جايي نمي‌رسيد و احساس مي‌كردم با اين اشتباه زندگي‌ام خراب مي‌شود به همين دليل قبول كردم و به خانه‌اش رفتم كه آنجا در دام سياه او گرفتار شدم و تصميم گرفتم از او شكايت كنم.

با طرح اين شكايت پرونده به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس‌آگاهي قرار گرفت.

مأموران در نخستين گام وحيد را بازداشت كردند. وي ابتدا منكر جرم خود شد اما وقتي عكس‌هاي زن جوان در گوشي‌اش كشف شد به نقشه سياه خود اعتراف كرد.

وي گفت: من با چرب‌زباني زن جوان را فريب دادم و به خانه‌ام كشاندم و فيلم‌سياه تهيه كردم و قصد داشتم با تهديد انتشار فيلم در شبكه‌هاي اجتماعي از او سوءاستفاده كنم كه از من شكايت كرد.

تحقيقات از متهم ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۳
زن احمق یعنی این
تیترو عوض کن
آفرین به هر دو !!!
آخه این گزارش چه ربطی به بیجاره تاکسی اینترنتی معروف داره، که ذهن مردم را نسبت به این صنف خراب می کنید، دختری خود خواسته با راننده ای ارتباط برقرار کرده
کرم از خودتونه!!!
آخر عاقبت شماره تلفن دادن و گرفتن همینه عزیز برادر!!!! پس دلخور نباش از این اراذل همیشه و در همه جای دنیا فراوان یافت میشود پس بیشتر مراقب باش!
چرا باید عکس خصوصی در وسیله ای باشه که هر لحظه ممکنه گم بشه یا سرقت ؟
اولا به تاكسي اينترنتي ربطي نداره اشتباه افراد
دوما خود طرف ميخواسته كه اين اتفاق بيفته و الا چرا بايد شماره بده و بگيره يا چرا بايد از مشكلاتش بگه ؟؟؟

خواهشن راست بگيد
واقعا خود این خانوم داستان خودشو باور میکنه!!! دروغ در تمام این داستان موج میزنه... فقط خواسته خودشو پاک و معصوم جلوه بده
چرا هميشه خانمها به راحتي به منزل مردها ميرن و بعد شكايت ميكنن. بهتر كه اول شكايت كنن
اعدام
البته در این گزارش ها دروغ هم زیاد میگن. خانم ها برای پنهان کردن نقش شیطانی خودشون از کلماتی مثل چرب زبانی و نقشه سیاه و شیطانی و انتقال عکس ها بدون اجاره و ... در حالی که اکثرا همه چیز با جازه بوده و در کیس های بسیاری خانم ها هستند که در نقش فریبکار ظاهر میشن ولی متاسفانه قانون حق رو به خانم میده
تابناک جان کمی انصاف داشته باش آخه این چه تیتری هست که شماز دی چه ربطی به شغل طرف داره ؟
این دو نفر آأم هر دو کرم داشتند حالا به مشکل خوردند به شغل طرف چه ربطی داره؟
این خانم رفته یه آب معدنی بخره راننده تو این فرصت همه عکسها ی گوشیشو دزدیده؟ کی باور میکنه؟
بعد گولش زده و کشوندش خونه؟
چرا اسم بعضی مشاغل شریف رو بخاطر دوتا آدم نجس خراب میکنید؟
خواهش میکنم انتقاد از خودتون رو هم منتشر کنید
سلام
چه زن پاک و معصومی بوده این خانم و چه قدر پست و پلید بوده این راننده!!!
چند بار دیگه باید این داستان تکراری اتفاق بیافتد؟
چه ربطی به تاکسی اینترنتی داشت؟؟؟
چه ربطی به تاکسی اینترنتی داشت؟؟؟
یعنی با این سبک داستان نویسی فقط به شعور مخاطب توهین میکنید، دختره کلا بی گناه بوده !!!
حماقت تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینکه دو نفر با دادن شماره تلفن به هم با یکدیگر ارتباط برقرار کردن چه ربطی به تاکسی اینترنتی داره این اتفاق ممکن بود در هر وسیله نقلیه دیگه هم بیفتد!! مشکل ساده لوحی و فشارهای زندگی که عده ای را به این اعمال سخیف وادار می نماید.
این خانوم داره ضد و نقیض میگه. تو دو سه دقیقه که رفته آب معدنی بخره، چطور راننده تونسته ضمن دانستن رمز گوشی(در صورت وجود) سریع عکسهای آنچنانی خانوم رو به گوشیش انتقال بده؟ در ضمن چرا خانوم عکسهای نامناسب و آنچنانی از خودش تهیه کرده و روی گوشیش ریخته بوده؟؟؟

بعدش هم توجیه این خانوم برای رفتن به خانه راننده جهت پاک کردن عکسها جلوی روش خیلی مسخره و خنده داره.

این خانوم با آقای راننده دوست شده و رابطه برقرار کرده و هیچ مشکلی هم بابت این قضیه نداشته. حین رابطه هم راننده سر فرصت از رابطه شون فیلم تهیه کرده و احتمالاً خانوم از این بابت هم مشکلی نداشته.

اما مشکل از اونجا شروع شده که راننده، خانوم رو با فیلمهای تهیه شده تهدید کرده به ادامه رابطه و یا اخاذی و خانوم مجبور شده بره شکایت کنه و این داستان رو سر هم کنه که خودش گیر نیفته.

علاوه بر راننده این خانوم هم بخاطر برقراری رابطه نامشروع باید مجازات بشه.
چرت و پرتی گفته خودش عکس ها رو فرستاده !
آخی زن معصوم و بیگناه . دلم براش سوخت!!!!
به نظر من اتفاقی که افتاده به تاکسی اینترنتی مربوط نیست آن مرد می توانست هر شغلی داشته باشد وبهانه ای برای سوء استفاده پیدا کند. مشکل آن خانم اعتماد بیش از حد به آن راننده می باشد. بی احتیاطی کرده. می توانست قبل از اینکه به خانه طرف برود پلیس را خبر کند یا همراه یک نفر دیگر برود.
مشکل از خانومه.
الان همه ی موبایلا قفل دارن .از کجا رمز موبایل تو رو میدونسته؟!!
این چه ربطی به تاکسی اینترنتی داره؟ خود مسافر خطا کرده. چرا شماره داده؟ چرا باب آشنایی باز کرده؟
اشتباه های متوالی سرکار خانم:

- ارتباط خصوصی برقرار کردن با راننده

- دور زدن سیستم تاکسیرانی اینترنتی و قرار شخصی و خارج از روال

- باز کردن سفره دل با غریبه

- رها کردن وسایل شخصی حساس و مهم در خودرو

- فقدان سیستم امنیتی گوشی و وسایل الکترونیکی ایشان

- و باز سعی در "زرنگ بازی" و دور زدن قانون جهت رسیدن به خواسته پاک کردن عکسها... رفتن به خانه متهم بجای شکایت و پیگیری قانونی

- ...........



با این اوصاف،
تیتر "دام سیاه راننده تاکسی اینترنتی ..." بی انصافی نیست؟؟؟!!!!
ظاهرا کرم از خود درخته
چقدر کثافت
یعنی نمیدونه مجازات این کار مرگه؟
نمی شد توی پارک جلوی چشمت عکس ها رو پاک کنه؟؟؟؟
گوشی ها همه رمز دارن چطور عکس هات رو به گوشی خودش انتقال داد؟؟؟
به نظر من جرم این زن شوهردار بیشتر از خود مرد هست
حتی شاید اون از این مرد سواستفاده کرده و دست پیش رو گرفته...
شما هم که شدید مثل بعضی سایت ها!! کامنت اگر حرف حق بگه درج نمی کنید! خسته نباشید
این تاکسی های اینترنتی هیچ مسئولیتی رو قبول نمی کنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر