بازدید 42319
هزار و سیصد و بیست و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ماجرای جنجال و درگیری مجازی دو آقازاده/دفاع حاجی از واگذاری مجلات همشهری/نظر سخنگوی شورای نگهبان درباره اصلاح قانون اساسی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نطق بعضی‌ها در انگلیس، فرانسه و هلند تنظیم می‌شود/واکنش سروری به سخنان جنجالی وزیر بهداشت/افشای علاقه ترامپ به برقراری رابطه با یک بازیگر زن انگلیسی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 08 September 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شکایت ۷۲ دانشجوی بورسیه وارد تشخیص داده شد

در پی شکایت تعدادی از دانشجویان بورسیه از اقدامات دستگاه‌های طرف شکایت و رسیدگی دیوان عدالت اداری به موضوع مزبور، روابط عمومی دیوان عدالت اداری اطلاعیه‌ای را صادر کرد. دانشجویان شاکی اعلام نموده اند: به رغم طی کردن فرآیند قانونی، مراحل گزینش، احراز صلاحیت‌های علمی و پذیرفته شدن به عنوان دانشجوی بورسیه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برخی از دانشگاه‌ها بدون دلیل قانونی ضمن لغو بورسیه، فرآیند جذب ایشان را متوقف و ابطال کرده‌اند. از مجموع ۳۲۸ شکایت واصله تا پایان سال ۱۳۹۶ تعداد ۷۲ فقره شکایت، وارد تشخیص داده شد./فارس

۸ میلیارد دلار ارز در راه بازار ثانویه

پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس اطلاعاتی که داریم بیش از ۸ میلیارد دلار ارز برای ارائه به بازار ثانویه آماده شده است. این در حالی است که برآورد می شود مجموع تقاضاها حدود ۴ میلیارد دلار باشد و این بیانگر این است که منابع ارزی در بازار ثانویه نسبت به بازار اولیه بالاست. در حال حاضر، نرخ های بالای ارز با شاخص های اقتصادی تطابقی ندارد و مطمئن هستم ظرف هفته آینده شرایط سیاست های ارزی ارتقا می یابد./خانه ملت

کار عجیبی که مدیرعامل تسلا انجام داد!

ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی در مصاحبه برای پادکست Joe Rogan Experience که به صورت زنده از یوتیوب پخش می شود، سیگار ماری جوانا کشید. ایلان ماسک در جریان این مصاحبه با جو روگان، کمدین و مجری آمریکایی برنامه های تلویزیونی به کشیدن سیگار ماری جوانا پرداخت و سپس یک لیوان ویسکی با یخ نوشیده و گفت مشروبات الکلی نیز همچون مواد مخدر هستند. سپس مصاحبه کننده پرسید: آیا مدیرکل شرکت تسلا قبلا نیز ماری جوانا کشیده و ایلان ماسک در پاسخ گفت: قبلاً نیز یک بار این کار را انجام داده است. اکنون نیروی هوایی امریکا اعلام کرده است که ممکن است ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت های تسلا و اسپیس ایکس را از حق دسترسی به اسرار دولتی محروم کند!

احسان کفاشیان: پورشه ندارم، همون بنز قبلی را دارم

احسان کفاشیان درباره حرف‌های اخیر ساشا سبحانی، پسر سفیر سابق ایران که درباره‌اش گفته است احسان چند خانه مجردی دارد، پورشه دومیلیاردی و البته یکسری موارد مربوط به زندگی اشرافی در دبی و ماجراهایی مثل این به خبرآنلاین گفت: نمی خواهم جوابش را بدهم. احتمالا یکی از این‌هایی است که می خواهد با حرف ها برای خودش فالوئر جذب کند. حتی فامیلی من را هم بلد نیست و می گوید کفراشیان. من همچنان کارمند وزارت نفتم و در تربیت بدنی نفت به فعالیتم ادامه می دهم. درمورد ماشین هم، پورشه ندارم، همان بنزی (بنز کلاس E 350) را دارم که سه سال قبل داشتم.

افشای علاقه ترامپ به برقراری رابطه با یک بازیگر زن انگلیسی

«اما تامپسون» بازیگر و کمدین سرشناس انگلیسی از ابراز علاقه دونالد ترامپ به خود در سال ۱۹۹۸ میلادی خبر داد. تامپسون گفت: دونالد ترامپ به گونه ای شماره تلفن من را در استودیوی یونیورسال گیر آورد و با من تماس گرفت تا با من قرار ملاقات بگذارد. او در آن زمان هم درست مثل الان صاحب املاک و مستغلات زیادی داشت، من در آن زمان پیشنهاد قرار ملاقات دونالد ترامپ را رد کردم./باشگاه خبرنگاران

سخنرانی آتشین اوباما علیه رئیس‌جمهوری آمریکا و واکنش ترامپ

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در یک سخنرانی درباره انتخابات کنگره گفت: خطرات در این انتخابات بیش از هر زمان دیگری است. من اینجا هستم که یک پیام ساده به شما بدهم: شما باید رأی بدهید زیرا دموکراسی ما وابسته به آن است. تنها یک نگاه کوچک به تیتر اخبار باید به شما اعلام کند که این لحظه به معنای واقعی متفاوت است. خطرات بسیار بالا هستند. همچنین دونالد ترامپ در واکنش به اظهارات اوباما اعلام کرد که او از این سخنرانی خوابش گرفته است./ايسنا

کنایه وزیر بهداشت به عملکرد چالدرانی در مدیریت کشور

سیدحسن هاشمی در آیین بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان شهید بهشتی چالدران گفت: امیدواریم در مدیریت کشور از نوع اشتباهات حادثه تاریخی چالدران اتفاق نیفتد و در اداره کشور، اشتباهات فردی، شخصی، اعتماد به نفس های بی جا، روش های غیر علمی، مبنای تصمیم در مجلس، دولت و قوه قضائیه نباشد.

نظر سخنگوی شورای نگهبان درباره اصلاح قانون اساسی

سخنگوی شورای نگهبان تأکید کرد: قانون اساسی ما ظرفیت‌هایی دارد که مورد استفاده قرار نگرفته است. معتقدم به جای اصلاح قانون اساسی، به فکر استفاده از تمام ظرفیت‌های آن باشیم.عباسعلی کدخدایی تأکید کرد: قانون اساسی ما ظرفیت‌هایی دارد که مورد استفاده قرار نگرفته است. معتقدم به جای اصلاح قانون اساسی، به فکر استفاده از تمام ظرفیت‌های آن باشیم.سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: آیا قوای سه گانه و سایر نهادها، تمام اختیارات و صلاحیت‌های مصرح در قانون اساسی را به کار گرفته اند؟

نطق بعضی‌ها در انگلیس، فرانسه و هلند تنظیم می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: استکبار جهانی به ویژه در کشور‌های اروپایی (هلند، فرانسه، انگلیس) سه مرکز شبانه‌روزی تأسیس کرده است که برای مبارزه با جمهوری اسلامی تولید محتوا می‌کند.جواد کریمی‌قدوسی طی نوشتاری در فضای مجازی نوشت: استکبار جهانی به ویژه در کشور‌های اروپایی (هلند، فرانسه، انگلیس) سه مرکز شبانه‌روزی تأسیس کرده است که برای مبارزه با جمهوری اسلامی تولید محتوا می‌کند و به تنظیم متن نطق و سخنرانی برای برخی از افراد می‌پردازد و حتی برای روزنامه‌های زنجیره‌ای داخل تیتر تعیین و پیشنهاد می‌کند.

واکنش سروری به سخنان جنجالی وزیر بهداشت

دبیرکل حزب جمعیت رهپویان با بیان اینکه بیشتر وعده‌های رئیس جمهور در برهه انتخابات اقتصادی بود، گفت: روحانی وعده داد وضعیت معیشتی مردم به مراتب هر روز بهتر از دیروز شود، اما اکنون وضعیت اقتصادی مردم روز به روز بدتر می‌شود.پرویز سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در واکنش به مدیریت ناکارآمد دولتی و تحمیل هزینه‌های آن به دوش مردم گفت: مردم مبتنی با امید به تحقق وعده‌ها رأی دادند و آقای روحانی در شعارهایش رسما اعلام کرد که با برجام مشکلاتی را رفع کردم و بقیه معضلات را هم حل خواهم کرد.

دبیرکل حزب جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیشتر وعده‌های رئیس جمهور در برهه انتخابات اقتصادی بود، خاطرنشان کرد: روحانی وعده داد وضعیت معیشتی مردم به مراتب هر روز بهتر از دیروز شود، همچنین حل مشکلات تولید و ایجاد اشتغال از وعده‌های وی بود.سروری تصریح کرد: روحانی مردم را امیدوار کرد که با انتخابش از سوی مردم وضعیت معیشتی آنان بهبود یابد، اما اکنون وضعیت اقتصادی مردم روز به روز بدتر می‌شود و نه تنها برجام به نتیجه نرسید، بلکه امروز به یکی از اصلی‌ترین مشکلات کشور تبدیل شده است.وی با انتقاد از اظهارات برخی از دولتی‌ها مبنی بر اینکه مردم، چون رأی دادند، باید تحمل کنند، تصریح کرد: در کل معتقدم این حرف که رأی دادید باید تحمل کنید بسیار سخن بی منطقی است. چراکه درحال حاضر مردم از دولت مطالبه دارند و خواستار تحقق مطالبات خود هستند.این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه متاسفانه تمرکز دولت بر مسائل حاشیه‌ای است، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن رئیس جمهور از فضای انتخاباتی باعث خوشحالی است و قوه مجریه باید خود را از مسائل حاشیه‌ای جدا کند، هرچند مدتی است که رئیس جمهور مواضع درستی انتخاب می‌کند، اما در حد حرف باقی می‌ماند.

دفاع حاجی از واگذاری مجلات همشهری

مدیرعامل مؤسسه‌ی همشهری بابیان اینکه قرارداد واگذاری مجله‌های همشهری بسته شده است، گفت: احتمال مخالفت اعضای شورای شهر با واگذاری مجلات همشهری کمتر از یک درصد است زیرا منطق قوی پشت این قرارداد وجود دارد و هیچ مسوول منطقی نمی‌تواند به آن پشت کند. مرتضی حاجی گفت: بعضی از اعضای شورای شهر نظراتی را در این خصوص دارند اما درنهایت چیزی که صحن شورا تأیید کند به تصویب می‌رسد. او در پایان گفت: برای اینکه شورای شهر درجریان سرنوشت مجلات همشهری از گذشته تاکنون قرار بگیرند از رئیس شورای شهر درخواست کرده‌ام که وقتی را تعیین کنند تا گزارشی درباره‌ی مجلات به آن‌ها ارایه کنم./انصاف نیوز

اسناد موجود در کنسولگری ایران در عراق تخلیه شده است

میر مسعود حسینیان سرکنسول ایران در کربلا در گفت‌وگو با رویداد ۲۴، در خصوص وضعیت سلامت دیپلمات‌های ایرانی در بصره گفت: از آنجایی که خبر احتمال حمله را از پیش داشتیم، ساختمان کامل تخلیه شده بود و در نتیجه حال همه همکاران خوب است.او در مورد وضعیت ساختمان سرکنسولگری در بصره گفت: ساختمان سرکنسولگری پس از حمله معترضان عراقی به طور کامل از بین رفته و باید احیا شود. اما از آنجایی که در شرایط خطر پروتکل‌هایی وجود دارد، مدارک و اسناد از پیش تخلیه شده بود.سرکنسول ایران در کربلا گفت: تهدید برای ما در کربلا هم بود و در نتیجه ما تا صبح در هماهنگی و آماده باش بودیم. حسینیان در پاسخ به این که به زودی مردم ایران قرار است برای اربعین به عراق بروند، آیا امنیت برای این سفر وجود دارد یا قرار است سفرها لغو شود، گفت: به زودی زمان عاشورا و اربعین فرا می‌رسد و همه این موارد از بین می‌رود؛ بنابراین، علاقه‌ای نداریم به موضوع ناامنی در اربعین دامن بزنیم، زیرا این داستان مشکوک مشخصا از جای خاصی خط گرفته و عمومیت ندارد.

بخشی از خطاب رهبری به خبرگان بود که تقابلی علیه دولت دارند

سیدهاشم بطحایی، نماینده تهران در مجلس خبرگان: بخشی از خطاب رهبری به خبرگان بود که تقابلی علیه دولت دارند. دولت ما دولت انگلیسی و آمریکایی نیست، دولت ایران است. دولتی است که به آن رأی دادیم و ۲۵ میلیون رأی دارد. /ایرنا

آخرین وضعیت حال فردی که جلوی شهرداری خود را آتش زد

مجید فراهانی، عضو شورای شهر در توییتر نوشت: حال عمومی فردی که هفته گذشته در مقابل شهرداری خودسوزی کرد، اصلا خوب نیست، روز گذشته به ملاقات وی رفتم. متاسفانه میزان سوختگی ۶۹درصد است. بخشی از ریه او سوخته و از طریق دستگاه تنفس می‌کند.پزشکان منتظرند تا عفونت و تورم ناشی از سوختگی کاهش یابد تا بتوانند عمل‌های جراحی را آغاز کنند. اورژانس بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری تمام تلاش خود را انجام داده است، اما حال عمومی او مناسب نیست.

زنگنه: هزینه‌کرد توتال در ایران می‌ماند

بیژن زنگنه، وزیر نفت: توتال قرار نیست مبلغی به عنوان جریمه به ایران پرداخت کند، بلکه مبلغی که این شرکت تاکنون در فاز ۱۱ پارس جنوبی هزینه کرده است تا زمان بهره‌برداری و تولید بازپرداخت نمی‌شود. شرکت فرانسوی توتال تجهیزات ویژه‌ای در ایران نداشته است که در کشور بماند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۰۷
فقر هیچ وقت ریشه کن نمیشه. فقر محصول جهل انسان هاست. در همین ایران ملیون ها نفر وجود دارند که برای ازدواج محتاج وام 15 میلیون تومنی هستند، کرایه نشین هستند، فاقد سلامت جسمی و وروانی هستند، فاقد درامد کافی حتی برای سیر نگه داشتن خود هستند، فاقد صلاحیت فرزند آوری هستند اما میبینیم که همین ها بیشترین آمار زاد و ولد در کشور را به خود اختصاص میدهند.

عامل جهل این افراد هم خودشان هستند. شما هیچ وقت نمیتوانید روی چرتکه ویندوز نصب کنید. بیش از 80 درصد مردم ایران همین وضعیت را دارند.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
به نظرم یکی از ابعاد فقر، فقر مالی است و اگر فردی از منابع مالی بهره ای نداشته باشه نمیشه بگیم ایشان حق داشتن فرزند رو نداره و اگر فرزند بیاره در تمام حوزه ها فقرش گسترش میابه و جاهل، بخش زیادی از مفاخر علمی و ادبی در خانواده های فقیر و معمولی بدنیا اومدند و پرورش یافتن
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
شما به چه حقی به مردم ایران توهین میکنید
پس چون مردم فقیرند حق زندگی هم ندارند؟؟؟؟
با چهار خط مزخرف نوشتن که نمیشه حق فرزند آوری مشخص کرد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
واقعا حالم از این نظر بد شد
خدا بانیان این فقر مردم یعنی همهی اون اختلاسگرا ظالم رو لعنت کنه که باعث چنین وضعی شدند که یه نفر به خودش اجازه میده انطوری به مردم توهین کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
شما خودت شرایط بچه اوری رو داری؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
وای بر کسانی که با خودخواهی ، مردم را فقیر می کنند
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
شما بايد كل رو نگاه كني آقاي مهدي .. اين دوست عزيزمون درست ميگه شايد يكي دوتا هم از اين خانوده ها نخبه بيرونبياد ولي درصد زيادي از اين قبيل افراد بدبخت و بيچاره ميشن.. .. اين عزيز ناشناس دقيقا درست ميگه ووريشه همه اينها در جهله
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
عزیزم، فقر انواع مختلفی هم داره، که یکیش فقر عقل هست.
جدای اون، هرچی میگی باید براش آمار دقیق و مستند بیاری. دیگه این کارا مال دوره شما بود که هر چی رو میگفتن و یه آمار من درآوردی هم میچپوندن کنارش و مردم هم قبول میکردن. پس آمار هم برای حرفت بده. اگه نداری و ۴ نفر رو دیدی که اینطورن، نمیتونی بسط بدی به کل جامعه. الان خیلیها هستن که اتفاقا بخاطر مشکل مالی ازدواج نمیکنن، چه برسه بچه دار شن!
خنده دارترین قسمت نظرت هم، همین بیش از ۸۰ درصد مردم ایران هست! اینو از کجا آوردی دیگه نابغه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
زاد ولد افغانی ها در ایران وحشناک است .انها بچه را فقط برای در آمد دنیا می آورند.تو هر مدرسه محلات پایین از هر کلاس ۳۸ نفری ۵ نفر افغانی است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
کسانی که بدون فکر کردن درباره تامین حتی حداقلی زندگی صاحب فرزند میشوند در حق عزیزترین موجود زندگی خود ظلم میکنند چون چه از نظر جسمی و چه روحی صدمه میبینند در کوک در بهتری سالهای عمر حسرت پوشیدن و خوردن بدلش میماند تازه اگر مجبور نباشد از همان سن کم کارهای سخت انجام دهد
کلمهُ آقازاده ها که میاد بی اختیار یاد فساد می افتیم.
قشری که مردم چشم دیدنشان را ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
بفرمائید قشری که بر خلاف ادعای پدرانشان با استفاده از رانت پدری مشغول اند بدانید بدون کمک بزرگترهاشون توان این کار را ندارند
ایرانی ها یکی از نزادپرست ترین مردم دنیا هستند که حتی به هموطنامن خود رحم نمیکنند. و هموطنان خود را به خاطر شکل ظاهری آنها که در آن هیچ انتخابی نداشتن مسخره میکنن.
حس مهربانی ایرانی ها فقط برای جایی هست که بوی پول به مشام آنها برسه یا یک توریست غربی رو ببینن یا یک خانم یا آقای رو ببینند.
من از طرز نگاه کردن هموطنان عزیز در اتوبوس، مترو، پارک و محیط های عمومی واقعا وحشت دارم. من 5 سال در آلمان زندگی کردم و تجربم رو بهتون میگم. باورتون نمیشه یک بار نشد که در آنجا در اتوبوس، مترو یا مکان های عمومی کسی به من یا هر فرد دیگری خیره بشه. یک محیط آرام و بی تنش با مردمی واقعا مهربان و دوست داشتنی. البته اکثر شهر ها در کشورهای اروپای غربی که در آنها مهاجران کمتر باشند همینطور هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
اشکال شماها اینه که هیچوقت متوجه نشده اید نقش دولت ها و ساختار مدیریتی یک کشور در درست کردن عادت های مردم چیست خود شما با این ادعا که مستقیما یک ملت را نژاد پرست می خوانید به نوعی گرفتار نگرش افراطی نژادی هستید همان آلمانی اگر ۵ سال بیاید و در ایران زندگی کند خواهی دید که فرقی با بقیه ایرانی ها پیدا نمی کند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
دقیقا درست می فرمایید، در خارج ندیدم شخصی بهم خیره بشه، ولی در ایران فراوان ملت در صورت هم زل میزنند!! گویی دنبال یک عیب و ایرادی هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
همین آلمانی ها در جنگ جهانی دوم میلیون ها نفر را سلاخی کردند فقط بخاطر عقاید نزادپرستانه ی خود

مردم ایران بخاطر عملکرد اشتباه برخی از مسوولین ، فقط فقیر هستند و فقر روی رفتار فرشته ها هم تاثیر منفی می گذارد چه برسه به انسان ها

صبورتر و مهربان تر از ایرانی ها در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهی کرد آقای فرنگ رفته .. همین آلمانی ها اگر یک سال تحت تاثیرات تحریم های وحشتناک غرب متمدن !!! قرار می گرفتند ، کل دنیا را به آتش می کشیدند ولی ملت صبور و مهربان ایران نزدیک 40 سال است که مهربانی و تمدن غرب را تحمل می کنند .. همین المانی های متمدن نبودند که به صدام سلاح های شیمیایی می دادند ؟؟ همین آمریکای فرشته نیست که 40 سال است پدر ما را درآورده؟؟؟

برای امثال تو واقعا متاسفم که ملت ایران هر چه کشیده از دست امثال تو کشیده
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
از تظر اخلاقی که خرابیم و عزیز جان، سعی نکن خودت رو منفک از بقیه بدونی، شما هم مثل ما ایرانی هستی و دارای این مشکلات اخلاقی.
اما حرفت رو تایید میکنم، مخصوصا نژادپرستی رو. دلیلش هم میتونم با یه مثال بگم که هممون تجربه داریم که دیدگاه ما نسبت به یه توریست اروپایی چقدر متفاوت هست از یه توریست افریقایی یا عرب و یا از مهاجرین افغانستانی.
زحمت كشيديد نمي تونيد بگيريد يا اين هم از كارهاي مثبتتونه
هر دو آقازاده از نمک های روی زخم هستند.
درود به شرافت سلحشوری و حیدری
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
درود
ناشناس
| Saudi Arabia |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
بله درود بر عالمان بی عمل کسایی که با شعار فقرزدایی و اشتغال امدن ولی بعد از نمایندگی به فکر رفع حصر و عدم نظارت اسطوابی و... خلاصه هم کلام بی بی سی و ... شدند واقعا درود!!!1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
واقعا هم زرنگی این نمایندگان جای درود و سلام داره چون تنها فکری که ندارند معیشت ما کارگران مفلوک است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
نظارت استصوابی اگر نبود، نمایندگانی بهتر می‌داشتیم. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
همینکه توانایی بیان مشکلات مردم را دارند باید به آنها درود گفت نه مثل اکثر نمایندها سرشون نکردند زیر برف
تابی سراسر کشوروافراد ومسولین را خط قرمز بدانید وهیچی درج نکنید خسته شدم از بس بس توتابناک پرسه زدم ومطلب نوشتم وغیرقابل مگردستورالعل جدیدی رسیده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
دوست من منهم از خوانندگان قدیمی تابناک هستم و با پیگیری خبرهای اینروزها با قاطعیت بشما میگویم بله.اگر دستورالعملی هم نباشد تابناک با نوعی خود سانسوری اوضاع جامعه را عادیتر و بحرانهای موجود را کم اهمیت تر از انچه که هست منعکس میکند و با توجه به سخنان رییس جمهور که گفته در شرایط جنگی(اقتصادی)هستیم .این نوع انعکاس اخبار میتواند حرفه ای تلقی کردد
چه عجب؟!
بعد از اینهمه مدت که ماهانه میلیاردها تومن یارانه به روزنامه همشهری داده میشد، بلاخره تصمیم به واگذاری گرفتن!
باید جواب بدن تا الآن چرا ماهی ۴۵ میلیارد تومن از بیت المال رو خرج می کردن.
ماهی ۴۵ میلیارد تومن!! کم پولیه؟؟!!
پاسخ ها
ف ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
این روزنامه همشهری چی هست که اینقدر خرجش می کردند ، کوه طلا می زایید یا چاه نفت کشف کرده بودند!!!
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
جنس کاغذش خوبه، باهاش شیشه تمیز می کنم
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
ماهی 45 ملیارد تومن !!!!!؟؟؟؟ وای خدایا به ما رحم کن کیا دارن مدیریت میکنن این همه حیف و میل پول برای چه
فرزند رییس سابق فدراسیون بنز سواره
فرزند سفیر سابق خودروی اسپرت میلیاردی داره
فرزند وزیر سابق امتیاز واردات میلیاردی دارو داره
فرزند رییس جمهور سابق .......

خدایا ما را ببخش.
حسود نیستیم ولی با حقوقهای نجومی هم نمیشه به اینهمه امتیاز رسید. جریان چیه ؟
اقایان دولتی به جای عمل گرایی شدن گله مند از شرایط موجود!!!
وزیر پزشکان با اون طرح بودجه بر باد دهنده تحول جیب پزشکانش که فقط پول از جیب فقرا خارج و وارد جیب پزشکان کرد بهتره کمتر از دیگران ایراد بگیره.
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
خیلی از فقرا با اون طرح درمان شدند چرا فقط بلدید انتقاد کنید. هنوز هم با بیمه سلامت در بیمارستان های دولتی با حداقل هزینه درمان صورت میگیره. احتمالا شما بیمه تکمیلی داری و تاحالا مشکلی بابت درمان نداشتی که اینطوری میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
اره در بیمارستان های دولتی بیمه سلامت قبول می کنن ولی وقت بهت دو ماهه سه ماهه می دن طرف حالش خرابه می گن الان وقت نداریم برو چند وقت دیگه ببا. به میزان هزینه ای که این طرح کرد موفق نبود و دیدیم که فتیله این طرح داره پایین کشیده می شه چون دولت توانایی پشتیبانی از اون ندارن. به هر حال برای خیلیا نون داشت برای وزیر عزیز هم نام.
جناب وزیر بهداشت چرا انحصار در پزشکی ایجاد کردین. آمار پذیرش پزشک در کنکور سال 66 حدود 4030 نفر بود ولی امسال که جمعیت ما دو برابر شده پذیرش پزشک شده 3716 نفر. شهری مثل بندرعباس متخصص پوست و مو به زحمت و تک و توک گیر میاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
برای اینه که پزشکی با جون آدما سر و کار داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
به هر حال رقبا رو به هر نحو ممکن باید از سر راه برداشت دیگه.از دید اون ها پزشک بیشتر یعنی درامد کمتر. شما هر روز یه سر مطب پزشکان متخصص تهران بزنی متوجه می شی چه خبره وقت سر خاروندن ندارن. قربونشون برم ماهیانه درامدهای صد ملیون به بالا دارن ا ن وقت مالبات رو کارمندان و کارگران بی نوا باید بدن.
منتظر استیضاح وزیر پزشکان به دلیل پرداخت های متفاوت به پزشکان هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
عمو جون سنبه طرف پر زور راه و رسم بازی رو هم خوب بلده.وزیر پزشکان مجلس به طرف وزیر اسبق کار جناب ربیعی هدایت کرد و نگاه ها که قرار بود رو طرح تحول و مالیات پزشکان قرار بگیره یهو به طرف وزارت کار رفت و وزیر کله پا کرد. به هر حال بعضیا مکتب نرفته برا خودشون یه پا استادن. پیش به سوی انتخابات 1400 با دکتر وزیر بهداشت علی برکت الله
طفلکی همون بنز کلاس E 350 سه سال پیشش و داره. الهی بمیرم برات آخه ساده زیستی هم حد و اندازه ای داره.
پاسخ ها
سهراب
| France |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
دلم کباب شد
نگو داغ دلمو تازه نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
میگم چند نفری جمع شیم یه پولی بدیم این طفلک ماشینش رو نو کنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
یاد مصاحبه چند وقت پیش صدا و سیما با وزیر کشور افتادم که از وزیر پرسید چقدر حقوق می گیرید وزیر گفت در حدود ده ملیون. خبرنگار خود شیرینی کرد و گفت چگونه با این حقوق گذران زندگی می کنید؟ وزیر هم پاسخ داد به هر حال یه کاریش می کنیم و می گذرونیم. به هر حال در و تخته هامون با هم جوره دیگه
قانونی که بعد از این همه سال نشده از ظرفیتهاش استفاده کرد حتما ظرفیتی نداشته
اقای وزیر بهداشت قرار نیست مردم چون به وعده های اقای روحانی اعتماد کردند تا ابد تاوان بی تفاوتی رئیس جمهور و بی مسئولیتی و سو مدیریت وزرا را تحمل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
انگار شوهر کردیم که باید بسوزیم و بسازیم. نه آقاجون طلاقتون میدیم درست و حسابی.
چرا وزارت اطلاعات به مساله ساشا. سبحانی وارد نمیشه؟؟ با ویدیوهایی که منتشر کرده عملا به چهره نظام ضربه وارد کرده و بسیاری از مردم فکر میکنند همه مسئولان و بچه های آنها اینگونه زندگی میکنند. باید این شخص دستگیر و حتی نسبت به منشاء ثروتش پاسخگو باشه.
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
خیلی هاشون اینگونه زندگی میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
عامو کجای کاری؟! دلت خوشه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
اون اصلا ایران نیست ترکیه است
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
یکبار دستگیرش کردن تبرئه شد
اقای قدوسی گویا شما فیلم های اکشن و سیاسی هالیوودی زیاد میبینید چون هر روز یک موضوع تخیلی جدید در مورد مخالفان عقاید افراطی خود مطرح میکنید شما و اقای شریعتمداری کیهان در تهمت زدن مسابقه گذاشته اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
مباهته می فرمایند
ناشناس
| Saudi Arabia |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
عقاید افراطی تو اصلا میفهمی عقاید چیه اصلا یه بار رفتی نظرات دیگران رو بخونی و بفهمی!!
نطق شما جناب کریمی قدوسی که در اکثر مواقع لبریز لز ادعاهای کذب است،کجا تنظیم می شود؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
احسنت
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
در اتاق فکر جبهه پ منتسب به ایشان وسایر دوستان از جمله رسایی.همانها که احمدی را به این کشور تحمیل کردند
احسان کفاشیان: من همچنان کارمند وزارت نفتم و در تربیت بدنی نفت به فعالیتم ادامه می دهم. درمورد ماشین هم، پورشه ندارم، همان بنزی (بنز کلاس E 350) را دارم که سه سال قبل داشتم.

پس این همه شعار میدید میگید جوانان دسته گل و تحصیل کرده مردم دنبال کار دولتی نباشن معنیش چیه. کارهای دولیت برای فرزندان مسئولین باشه و جوانان دسته گل مردم برن در بخش خصوصی حمالی کنن برای دو ریال؟
ایران رو به این روز انداختید که خانواده ها حتی در تامین نان شب خود مشکل دارن.

الان شما کاری کردید که خیلی از جوانان دین گریز شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
گذشته از اینکه ورود چنین ماشینی به کشور با این ظرفیت موتور مجاز نبوده جای سئوال دارد،؟!
و اما جناب احسان کفاشیان با حقوق کارمندی نمیشه همچین ماشینی که قیمت آن در آلمان بالای یکصدهزار یورو است را وارد کرد تازه حقوق و عوارض گمرکی هم به آن اضافه میشه مردم را جیگر فرض نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
بابا چکار دارید جون مردمو. یه سفره ای پهنه این جوان رعنا هم یه گوشه کاره داره خدمت می کنه.
اقای کریمی قدوسی اگر همینطور پیش برود کم کم همه مردم ایران را جاسوس همه کشورهای عضو سازمان ملل خواهید نامید چون حاضر نیستید هیچ مخالف خود را تحمل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Saudi Arabia |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
اگه جاسوس و افراد خبیث نبود کشور وضعش اینجوری نمیشد خیلی ها مزدوری و جاسوسی میکنند که نظام اسلامی رو متلاشی کنند و سوریه یا افغانستان جدیدی بسازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
چرا وقتی به بعضی مسائل و یا افرادکوچکترین نقدی صورت میگیرد فوری برچسب جاسوس زده میشود تا دهان همه بسته شود
حالا خود اقا زاده ها به جون هم افتادن طفلک هنوز همان بنز سه سال پیش را داره شماره حساب بده پول به حسابش بریزیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
یک پراید 97 از طریق گلریزان بخرید.
شما که بنز 350 سوار میشی به کارمند از کجا هزینه خرید و نگهداری بنز 350 را دلره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
باباش داده مگه عیبه،؟پدر جنابعالی هم اگه دستش بجایی بند بود حتما برات می خرید.
آقا زاده فقط برازنده پسران حضرت علی(ع) است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
آقازاده برازنده همون هاس اسم ائمه و حضرت ابوالفضل تو رو خدا تو این وادی قرار ندید. مال بد بیخ ریش صاحابش
بنز E350 سه سال پیش حدود 500 میلیون می ارزید یه کارمند مگه چقدر میگیره من 5 سال تو بدترین وضعیت روزی 12 ساعت با فوق لیسانس متالورژی از دانشگاه دولتی دارم کار میکنم هنوز نمی تونم یه پراید بخرم
خب اون آقا زاده ،اون بنز چطور خریده؟
مگه نمیگه یه کارمند ساده نفته؟
فکر کنم خواننده های تابناک هم باید چالش تابناک و سانسور راه بیندازند
گفتید که در کشور آلمان بهت با نگاه زول نمیزنند . کاملا درست هست مگر اینکه با طرف مقابلت کاری داشته باشی چون یکی از بستگانم هم همین مسایل را عنوان کرد اولا چون در آنجا چند بخش فرهنگ سازی شده که در مراوده عمومی و خیابان نباید بپرسی دین شما چیست . مذهب شما چیست . به کی و چه اعتقاد داری . اجازه ورود به حریم خصوصی و شهروندی را طبق قانون ندارد . دوم نژاد شما چیست . یعنی دین و نژاد باعث برتری نیست . بنابراین در خیلی حوزه ها اصلاحات نیاز هست
نطق بعضی‌ها در انگلیس، فرانسه و هلند تنظیم می‌شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب کریمی قدوسی لطف بفرمایند بگویند افاضات مداح معروف که بالاترین هتاکی ها را به اعتقادات ملت روا داشته است در کدام مرکز تهیه و تدوین شده است ؟
آیا ما الان وقت و حوصله و اعصاب داریم به دعوای 2 تا آغا زاده رسیدگی کنیم ؟؟ زنگ بزنید پلیس بیاد جمعشون کنه
پاسخ ها
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
خودت چرا زنگ نمی زنی؟
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
من زنگ زدم پلیس گفت اشکال نداره
در سال ۶۰ که نوجوان بودم در یکی از سینماهای تهران با دوستانم برای تماشای فیلمی بنام سیاه راه که در مورد اعتیاد بود رفته بودم و میدیدم که سراسر سالن سینما در حال خوردن تخمه و آجیل و پسته و تنقلات هستند و تمام پوست تخمه ها را زیر پا و صندلی میریختند بعد از ده یال بعد دیدم که دیگر اینکار را نمیکنند چی چیزی باعث شد فرهنگ سازی یا یادم هست در دوران قدیم در مسجد و اتوبوس سیگار میکشیدند ولی آلان دیگر نیست چی شد فرهنگ سازی شد بنابراین فرهنگ سازی این هست
سوار شدن به بنز اشکال ندارد . خانه خوشکل و خوب اشکالی ندارد . اشکال زمانی دارد که از راه مشروع نباشد بلکه از رانت و بیت المال باشد . حالا باید مسوولین این پول و درآمد را جوری مدیریت کند که به همه برسد . دوم اینکه بجای اخبار عراق و ترکیه و سوریه و لبنان نشان دهند از مسوولان فیلمی تهیه کنند که مثلا در جنگلی مسول کشور رفتند و دیدند که محیط زیست آلوده شده و زباله و آشغال میریزند و در آنجا خودش با دستش بصورت نمادین در حال پاکسازی هستند شما فکر کن همین فیلم پخش کنند چقدر در زیبا سازی و ترویج فرهنگی تاثیر گذار هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
قانون از کجا اوردی تصویب مجلس در سال 1339 است اما خوب نزدیک به شصت سال ازش می گذره کی می خواد اجرایی بشه من که می گم هیچ وقت.
تا حالا دیده و شنیده اید که مجرم پس از دستگیری در دادگاه و جلوی قاضی به عمل خود که در هین ارتکاب حتی دستگیر شده اعتراف کره باشند که این آقازاده ها بکنند.
از این ساشا سلطانی که حتی با آن ادبیات لمپنی بپرسید جنابعالی که کلکسیون چندین میلیاردی ماشینهای لاکچری داری این پولها را با کدام تجربه بدست آوردی غیر از رانت ابوی.؟!!
قشنگ معلومه که این حرکت در عراق چند روز بعد از اخبار مشهد رخ می دهد هماهنگ است
اقای ساشا سبحانی دمت گرم
بازم افشاگری کن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
در قرآن آمده است بعضی از ظالمان توسط ظالمانی دیگر به سزای اعمالشان میرسند .
واضحتر بگم یعنی اینکه فقط گناهکاران و مجرمان پتهُ یکدیگر را روی آب میریزند وگرنه مومن با آبروی هیچکس بازی نمیکنه مگر افشاگری برای آگاهی مردم
در هر جای دنیا اگر وزیر حمله ای که وزیر بهداشت فرمودند را بیان می کرد . مردمان و رسانه های آن کشور وزیر و دولت را برکنار می کردند. مردمان ما به محیط پیرامون خود بی تفاوت شده اند دلار می شود ۱۵ هزار تومان شاهد هیچ گونه تغییری نمی شویم پس دولت فکر می کنه دلار هم می تواند بشود ۳۰ هزار تومان و به همین علت است ما حتی نسبت به زندگی اطرافیانمان هم بی تفاوت هستیم و مثل جنگل فقط به حفظ خود فکر می کنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
دلار هر چی بالاتر بره مردم حمله میکنن اما به سایت فروش سایپا که پراید بخرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
بی تفاوت نیستند .. از جان و مالشان می ترسند چون در ایران هر کس آزاد است که اعتراض و انتقاد کند ولی آیا بعد از انتقاد و اعتراض ، باز هم آزاد خواهد بود ؟؟ قطعا خیر

ضمنا وقتی دور تا دور ما پر از دشمنان قسم خورده ی تا دندان مسلح کمین کرده اند ، اعتراض و شورش اجتماعی دردی را که دوا نمی کند که هیچ بلکه عاقبت عراق و سوریه و لیبی را برای ما به ارمغان خوهد آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
در چالدران 27 هزارنفر از دلیران این سرزمین با شمشیر و سلاح سرد جلوی توپ و تفنگ دشمن مردانه و دلیرانه سینه سپر کردند و ایستادند و خون خود را نثار کشور نمودندتا دشمن نتواند فکر و ایده خود را برای تصرف و اشغال کشور از سر برون کنددرود بر این قهرمانان گلگون کفن وطن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
ای بابا چه انتظاری داری شما؟ وزیر پورشه سوار که به فکر من و شما نیست. پس لطفا بیخودی حرص و جوش نخورید.
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
انتظار داری مردم چیکار کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
از وزیر بهداشت درس تاریخ هم گرفتیم. احتمالا ایشون تاریخ پزشکی در عصر صفوی تدریس می کردن که وقایع اون عصر خوب اشراف دارن. خوب شاه اسماعیل اعتماد به نفس کاذب داشت قبول اما ایران در اون مقطع یا باید تسلیم عثمانی می شد یا ایستادگی میکرد. احتملا همه رو شق دوم اتحاد نظر داشتن و دارن به جز وزیر بهداشت.
پورشه ندارم، همان بنز E350 ناقابل...
آیا ساشا سبحانی با آیت الله سبحانی نسبتی دارد؟
من در تعجبم که اطلاعاتی چنین سری و محرمانه چطور به آقای کریمی قدوسی میرسد؟
چرا حال کریمی قدوسی بد شده.
جالبه مردم بانون شبشان مشکل دارندواین آقازاده هاسرسرمایه شون برای هم شاخ وشونه میکشند.!!!!.
آقای کدخدایی خودتان هم به حرفی که میزنید اعتقادی ندارید ومیدانید که فقط حرف است اولا اگر قرار بود اجرا شود تا بحال میشد وبعضی موارد ذکز شده هم قابلیت اجرایی ندارد که باید اصلاح شوند ولی خودمانیم این کلمات اصلاح وهمه پرسی عجیب برای شما سخت است
شما چکار دارید که این نسخه کجا نوشته شده است. شما به سوالات ان پاسخ دهید که سوال تمام مردم ایران است. خانم سلحشوری که واقعا این کلمه برازنده او می باشد حرف دل ملت را زده است و مثل خیلی ها تو مجلس فقط روضه خوانی برا دیگران نمی کند
بنز E350 مال سه سال پیش یعنی 2015! آن موقع صفرش 550 تا 600 میلیون بود. الآن این بنز 950 میلیون تا یک میلیارد و صد پولشه! آقای کفاشیان لطفا توضیح بدهند کدام اموال ارث و میراثی را فروختند که این بنز لاکچری را برای فرزندشان خریده اند چون با حقوق کارمندی وزارت نفت که هیچی وزارت طلای کره مریخ هم نمیتوان چنین خودرویی خرید!! ..... واقعاً دم شبکه های اجتماعی گرم... من میدیدم آقای کفاشیان همیشه میخندند...
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
بنظر من قانون از کجا آورده ای باید در مورد هر کسی که در این کشور مسئولیتی پذیرفته اجرا بشه
اولا ایشون خودشون آقا هستند نه آقازاده
دوما لازم شد هر جا که شد بگین حرکت خود جوش بکنیم و از این که ایشون اینقدر وضعشون بد هست راهپیمایی کنیم
روی کار آمدن روحانی برا اصولگراها یک نعمت بود و هست حالا نمیدانم چرا هی الکی سر و صدا نی کنند
فرض کنید روحانی در سال ۹۲ رای نمی آورد با آن وضعیت که تحریم شدید بر اقتصاد کشور حاکم بود باید چه میکردند یا خودشان هم مجبور بودند همان زمان یک جام زهر دیگر بخورند و مذاکره کنند یا شرایط اقتصادی به حدی بد میشد که به یک انفجار در درون منجر میشد چرا که وجود روحانی در ریاست جمهوری اصلاح طلبان تندرو را هم مهار کرد
و یا فرض کنید در سال ۹۶ روحانی رای نمی اورد آیا اگه آقای رییسی رای اورده بود ترامپ از برجام خارج نمیشد ؟! خوب این اتفاق می افتاد و این بحران ارزی هم بوجود می آمد و موج گرانی ها آن وفت مردم همه میگفتند دیدبد ۴ سال روحانی کشور را آرام اداره کرد و همینکه دست رییسی رسید چه به هم ریخت وتازه ان زمان دیگر اسلاح طلبهای معتدل هم سکوت نمیکردند چه رسد به تندرو های آنها
پس هی الکی سر و صدا نکنید و اوضاع را متشنج نکنید اجازه بدید دولت کارشو بکنه و شما هم کمک کنید چون مردم از چپ و راست از هردو شما خسته شدهاند و اگر اعتراضاتی شکل بگیرد هیچ کس نخواهد توانست آن را مهار کند ای کسانی که خود را نماینده مردم می نامید ولی از مروم دورهستید پیام مرا جدی بگیرید
متاسفانه مسئولین مملکت را برای خود می خواهند.تابناک حرفهایی از این دست را پخش کن نه چرت و پرت های معمولی. فقط افراد عادی مال این کشور نیستند وسهمی ندارند.
خیلی با مزه است . وقتی اشکالات گفته میشه و یا از مشکلات رفتاری ، اجتماعی و فرهنگی و .... خودمان صحبت میکنیم یه عده زود پیدا میشن و میگن : نه اصلا اینطور نیست . آمار بده . نمیتونی به کل جامعه تعمیم بدی . اصلا همه چی ارومه ! هوا چه خوبه ! توجیهاتی هم میارن که اصلا به موضوع مورد بحث ربطی نداره.
بابا ! دوست من برای دیدن کوه مشکلات اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و ...... اصلا احتیاجی به نظر امثال شما نیست. فقط دو تا چشم لازم داره و یه کم منطق و یه کم انصاف . البته به شرط آنکه نااگاه نباشی.البته شما گرفتار جهل نیستی. مشکل هم دقیقا آنجاست که کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما کسی رو که خودش رو به خواب زده نه!
ایکاش منهم با همین حقوق کارمندیم میشد یک ال90بخرم . واقعا با حقوق شرکت نفت همه میتونن بنز بخرن؟؟ یکی از اقوام هست در شرکت نفت , مدیر هم هست در جنوب و هر 15 یکبار میاد تهران پیش خانواده . بنده خدا بعد 34 سال کار یک 206 برای پسرش خرید و خودش ماشین ندارد ... آقازاده ها انقدر کار نکنید خسته میشید!!
قدیما میگفتن کاشکی بچه پولدار بودیم الان دیگه صرف نمیکنه آقا زادگی حالش بیشتره همه جا انگار پیش پدر جان هستی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر