بازدید 3623

دستگيري كلاهبرداران ميلياردي

کد خبر: ۸۲۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 01 September 2018

فرمانده انتظامي استان از دستگيري یک زوج كه با وعده هاي بي اساس 6 ميليارد ريال از شهروندان گرگانی كلاهبرداري كرده بودند، خبر داد.

به گزارش آرمان، سردار علي اكبر جاويدان گفت: در پی اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي مبني بر يک مورد اختلاف و درگيري در شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران انتظامي به محل اعزام که مشخص شد موضوع فراتر از درگيري و اختلاف بوده و نياز به بررسي تخصصي است.

وی افزود: پس از هدايت طرفين درگيري به يگان انتظامي، در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد، 4 نفر اهل استان تهران با در دست داشتن اسناد و مداركي مدعي هستند فردي با همدستي همسرش از طريق دادن وعده هاي واهي، طي چند ماه 6 ميليارد ريال از آنان اخاذي كرده است.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: متهمان در روند تحقيقات پليسي ابتدا منكر هرگونه بزه انتسابي شدند اما پس از ارائه مستندات قانوني به جرم خود اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي گلستان اظهار كرد: متهمان در اعترافات خود بيان كردند پس از برقراري ارتباط با يكي از اقوام شاكيان در فضاي مجازي و جلب اعتماد وي، اطلاعات شخصي و خانوادگي آنان را گرفته و طي چند مرحله از طريق دادن وعده هايي نظير رفع كامل بيماري، حل مشكلات خانوادگي و يافتن همسري با ويژگي هاي خاص و... مبلغ 6 ميليارد ريال از آنان دريافت كردند.

سردار جاویدان با بیان اینکه متهمان پس از تشكيل پرونده براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند، به شهروندان توصيه كرد: در صورت برخورد با افرادي كه در قبال دريافت پول به آنان وعده هاي مختلف مي دهند، مراتب را سريعا از طريق مركز فوريت‌هاي 110 به پليس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار