بازدید 3081
۳

خودکشی دختر تهرانی به خاطر گردنبند هری پاتر

کد خبر: ۸۲۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 01 September 2018

دختربچه ۱۲ ساله‌ای که یک زنجیر طلا را در یکی از سایت‌های اینترنتی نشان کرده بود طی یک مجادله لفظی با خانواده‌اش خود را دار زد.

به گزارش  مردم سالاری، دختر ۱۲ ساله تهرانی به خاطر گردنبند «هری پاتر» خودش را حلق آویز کرد! طی اظهارات خانواده این دختر نوجوان مشخص شد که این دختر یک زنجیر طلا را در یک سایت اینترنتی می‌بیند که به نظرش زیبا جلوه می‌کند.

او سپس از پدر و مادر خود می‌خواهد تا این زنجیر طلا را برایش خریداری کنند اما خانواده با گفتن این موضوع که پول لازم برای خرید این زنجیر طلا را ندارند از موضوع سرباز می‌زنند.

در انتهای این ماجرا، کار به مجادله لفظی شدید می‌کشد و دختر نوجوان از پدر و مادر خود که او را به صورت لفظی شماتت کرده بودند، قهر می‌کند و به اتاق خود پناه می‌برد و در را به روی همه قفل می‌کند. این دختر نوجوان به وسیله بستن روسری به دستگیره در کمد، خودش را حلق‌آویز می‌کند.

افراد خانواده نیز صبح وقتی از خواب بیدار می‌شوند با توجه به حضور نداشتن دخترشان در خانه به اتاق او مراجعه می‌کنند که متوجه می‌شوند دخترشان در را قفل کرده و هیچ صدایی نیز نمی‌آید و هنگامی که پدر خانواده با شکستن در به داخل اتاق می‌رود، با جسد حلق آویز دخترش روبه رو می‌شود.با دستور بازپرس جنایی تهران، جسد برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی ارسال شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سلام .این دختر ,دختر فوق العاده باهوش و خوب و مظلومی بود . واقعا متاسفم .
واقعا باید مسیولین خجالت بکشند این فقر گسترده که حتی باعث نابودی نسل حاضر و اینده می شود
مشکل مالی نبوده مشکل فرهنگی و تربیتی بوده که هنوز دخترشون تو این سن بزرگ نشده و فکر میکنه هرچی میخواد باید براش اماده بشه
مشکل فرهنگ بزرگترین مشکل ماست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست