بازدید 7603
۷

سیل بیکاران رشته تجربی در راه است

کد خبر: ۸۲۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 21 August 2018

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال‌های آتی با سیل بیکاران رشته تجربی مواجه خواهیم شد .

به گزارش ایسنا، محمود شهبازی در جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان طارم، گفت: در قالب طرح پروژه مهر همه موانع و مشکلات آموزشی و پرورشی جهت بازگشایی مطلوب مدارس بررسی و تمام امکانات جهت دستیابی به اهداف مورد نظر تجمیع می‌شوند .

وی با بیان اینکه علی رغم محدودیت‌های اعتباری، تجهیزات و نیروی انسانی که به خاطر استقرار همه پایه‌ها از اول ابتدایی تا دوازدهم وجود دارد، تلاش بر این است که موانع و محدودیت‌ها بررسی و تا حد امکان رفع شود، افزود: با همه محدودیت‌ها، امکانات و تجهیزات مناسبی جهت افزایش کیفیت در هنرستان‌ها، هوشمندسازی مدارس و اعطای سایر ملزومات آموزشی و پرورشی پیش‌بینی شده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد .

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهمیت هدایت تحصیلی مناسب در مدارس و ضرورت توزیع متوازن دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف، بیان کرد: هجوم دانش‌آموزان به رشته تجربی یک معضل عمده در وضعیت کنونی است .

شهبازی با بیان اینکه در سال‌های آتی با سیل بیکاران رشته تجربی مواجه خواهیم شد، ادامه داد: امیدواریم به کمک مدیران و مشاوران، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان توجیه و به سوی سایر رشته‌ها هدایت شوند .

وی در ادامه به لزوم توجه بیشتر به وضعیت معیشتی فرهنگیان تاکید کرد و یادآور شد: جهت افزایش انگیزه فهنگیان و اهمیت و نقش تربیتی مدیران و مربیان در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین باید توجه ویژه به وضعیت معیشتی فرهنگیان وجود داشته باشد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۷
این هم یک فاجعه اجتماعی دیگه.
تازه ميشن مثل بقيه رشته ها
باز تجربی بهتر از انسانی است رشته های انسانی که اصلا به درد نمی خورند جز حقوق باز رشته تجربی حداقل می دونی کجا باید برای کار مراجعه کنی ولی شما با رشته تاریخ جغرافی منطق فلسفه کجا
الان کدوم رشته بیکار نداره اونو بگید
ابنهمه مهندس بیکار
یعنی اگه اینایی که رفتن تجربی برن علوم انسانی و ریاضی براشون کار هست؟
برن رشته ریاضی تا مهندس بشن و با قرارداد یکماهه و عدم پرداخت حقوق روبرو بشن؟
لطفا رشته های پزشکی، پرستاری و در کل بیمارستانی رو فاکتور بگیرید
چون تا 50 سال آینده بعیده اشباع بشن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر