بازدید 4300
۴
گزارش

بوقچی ها هم بایددرمراجع قانونی تاییدصلاحیت شوند!

کد خبر: ۸۲۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 21 August 2018

بعد از جنجال های اخیر فوتبال ایران روی سکوها که از عملکرد تفرقه افکنانه چند بوقچی شروع شد، قرار است صلاحیت و سوابق رفتاری لیدر‌ها استعلام و برای آنها کارت شناسایی صادر شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که فعالیت بوقچی ها در فوتبال ایران به دهه های دور و پیش از انقلاب بر می گردد، طی ده سال اخیر این گروه ضمن افزایش چشمگیر در استادیوم ها دارای قدرت و سازماندهی تشکیلاتی شده اند و حالا خبر می رسد در امور سطح بالای باشگاه های فوتبال نیز دخالت می کنند! این دسته که با گذشت زمان بوق و شیپور قدیمی را زمین گذاشته اند و برای خود دارای سازوکارهای عجیبی شده اند، کم کم نام «لیدر» را روی خود گذاشته و با توجه به انتشار این عنوان کذایی در رسانه ها و نشریات، برای خود سهم رهبری تماشاگران را قایل شدند.

بوقچی ها هم بایددرمراجع قانونی تاییدصلاحیت شوند!

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش ، فدراسیون فوتبال در موضوع ساماندهی سرمشوقان یا لیدرها برنامه روشن و موثری دارد و باید صلاحیت و سوابق رفتاری تمامی لیدرها برای کانون هواداران باشگاه‌ها استعلام شود.

با این برنامه باشگاه‌ها برای لیدرها, شرایط بهتری برای ایجاد فضایی شاد و پر امید در هر بازی که صدها جوان در ورزشگاه برای تشویق تیم‌شان حضور دارند ایجاد می‌شود. با برنامه ارائه شده، تمامی لیدرها بعد از تایید صلاحیت مراجع قانونی، دارای کارت شناسایی خواهند شد، ولی در هر شکل مسئولیت رفتار آنها در مسابقات بر عهده مدیر عامل باشگاه است و بایستی پاسخگو باشد.

گفتنی است در فصل جدید فوتبال باشگاهی ایران ناآرامی هایی روی سکوهای برخی استادیوم های ایران رخ داد که منجر به درگیری هایی بین هواداران تیمها شد و بخصوص شعارهای قومیتی جو ورزشگاه ها را آلوده کرد. کمپین نه به خشونت در ورزشگاه ها اخیر با استقبال چهره های سرشناس فوتبال ایران مورد استقبال قرار گرفت و ستاره های در کنار مربیان خواستار مقابله با این موج نگران کننده شده اند.

بوقچی ها هم بایددرمراجع قانونی تاییدصلاحیت شوند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
عجب محبوبیتی دارن مسئولین که از بوق هم میترسن !
کاش زود تر اینکار بکنن ،توهین به قومیت ها اونم بصورت سازماندهی شده چه در فضای مجازی چه در ورزشگاه ها عمل خطر ناکیست و امینت ملی کشور رو هدف قرار میده شاید هم از بیرون تغذیه میشن
خوبه دیگه
این دیگه جالبه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر