بازدید 59294
هزار و سیصد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

روایتی متفاوت از برکناری فرهاد رهبر/رفتار متفاوت دختر «ضیاءالدین دری» در مراسم تشییع پدرش/انتقادات تند کیانیان در روز وداع با خالق «کیف انگلیسی»

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: دادگاه مشایی علنی برگزار می‌شود؟/واکنش حوزه‌ علمیه به تجمع قم/افشاگری صادقی درباره تهیه کننده شهرزاد و بانک سرمایه/علم‌الهدی هم به کمپین فرزندت کجاست پیوست و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 20 August 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقادات تند کیانیان در روز وداع با خالق «کیف انگلیسی»

رضا کیانیان در مراسم تشییع پیکر سیدضیاءالدین دری، گفت: چرا حالا باید اینجا بیایم و از او تعریف کنم؟ چرا نرفتم خانه‌اش؟ چرا ازش دور بودم؟ چهل سال از انقلاب می‌گذرد. ما یک روز خوش دیدیم؟هر روز یک بحران است، هر روز یک داستان است. هر روز یک اتفاق است. هر روز جوری است که حالمان بد می‌شود و فکر می‌کنیم خوب خدا را شکر از این بدتر نمی‌شود ولی بعد از این هم بدتر می‌شود. متاسفم برای خودمان ما مردم بدی نیستیم. چرا نباید یک روز خوش ببینیم چرا نباید به آینده امیدوار باشیم. خوب همین باعث می‌شود که یواش یواش دوستانمان را فراموش می‌کنیم و یادمان می‌رود که به دیدار آن‌ها برویم و همه همدیگر را فراموش می‌کنیم. تقصیر ما نیست تقصیر شرایطی است که در آن قرار گرفتیم.

روایتی متفاوت از برکناری فرهاد رهبر

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به برکناری فرهاد رهبر از مدیریت دانشگاه آزاد می‎گوید که هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از قبل تصمیم گرفته بود مدیریت این دانشگاه ابتدا با فرهاد رهبر آغاز شود و بعد مهدی طهرانچی آن را ادامه دهد. علیرضا منادی سفیدان،درباره تغییر مدیریت دانشگاه آزاد این‌گونه توضیح می‌دهد: آقای رهبر عزل نشده‎ است و درواقع جابه‎جایی مدیریتی در رأس دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است. منادی همچنین تصریح می‎کند: هیأت امنا برحسب شرایط چنین تصمیمی گرفته است. البته از مدت‎ها قبل، هیأت امنای دانشگاه آزاد تصمیم گرفته بود ابتدای کار با مدیریت آقای رهبر آغاز شود و سپس آقای طهرانچی این مسئولیت را ادامه دهد. معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین می‌گوید این کار نوعی جابجایی درون‌گروهی بوده است، مانند آنچه در یک تیم والیبال با تغییر پست‌ها اتفاق می‎افتد. در جلسه روز گذشته هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیأت امنای این دانشگاه برگزار شد، محمدمهدی طهرانچی، رئیس کنونی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز به ‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

حضرتی خبر داد: رفع محدودیت رئیس دولت اصلاحات

نماینده مردم تهران درباره راهکارهای گفت: تا جایی که من شنیدم و اطلاع دارم با پیگیری‌های صورت گرفته رفع محدودیت‌های آقای خاتمی به نتیجه رسیده است. حضرتی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که عده‌ای عنوان می‌کنند رئیس دولت اصلاحات حامی روحانی در انتخاب بوده و مردم به خاطر ایشان رأی داد‌ه‌اند، اما چون این دولت نتوانسته در حل مشکلات موفق باشد وی امروز لازم می‌داند بابت این حمایت عذرخواهی کند، گفت: خیر عذرخواهی سید محمدخاتمی اصلا بابت حمایت از روحانی نیست؛‌ ایشان قصد یادآوری به مسئولان را داشتند که باید برای گفت‌وگو ابتدا از ملت عذرخواهی کنید. وی تأکید کرد: به ‌رغم این که ما اصلاح‌طلبان ایرادات جدی به روحانی و تصمیم‌گیری‌های وی داریم اما رسما و روشن اعلام می‌کنیم که از رأی و حمایت خود پیشمان نیستیم.

رفتار متفاوت دختر «ضیاءالدین دری» در مراسم تشییع پدرش

دختر ضیاالدین دری در مراسم تشییع پدرش به جای سخن گفتن، آوازی سوزناک برای او خواند و تأکید کرد که او این ترانه را بسیار دوست داشت و به همین دلیل آن را برای حضار خوانده است.

دادگاه مشایی علنی برگزار می‌شود؟

رئیس کل دادگستری استان تهران از احتمال برگزاری علنی دادگاه اسفندیار رحیم مشایی خبر داد. غلامحسین اسماعیلی در حاشیه سومین نشست هم اندیشی تخصصی قضات دیوان عدالت اداری و دادگستری کل استان تهران با موضوع کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها، در جمع خبرنگاران در رابطه با اینکه با توجه به اظهار نظر رحیم مشایی مبنی بر اینکه در صورت علنی نبودن دادگاه در جلسه دادگاه حضور پیدا نمی کند، آیا این جلسه علنی برگزار می شود یا نه، اظهار کرد: تصمیم درخصوص علنی یا غیرعلنی بودن جلسات دادگاه بر عهده قاضی رسیدگی‌کننده است ولی در مشورتی که دراین خصوص با ما انجام شد، اعلام کردیم دادگاه مشایی علنی برگزار شود.

واکنش حوزه‌ علمیه به تجمع قم

سخنگوی مدیریت حوزه‌های علمیه، تجمع هفته گذشته عده ای از طلاب و اساتید حوزه در فیضیه را تجمعی خود جوش دانست که مورد تأیید مدیریت حوزه نیست. حجت الاسلام و المسلمین عباس رفعتی نائینی با انتشار مطلبی پیرامون حواشی تجمع اخیر در مدرسه فیضیه، در کانال رسمی خود، تصریح کرد: تجمع اعتراضی هفته گذشته در مدرسه فیضیه، یک تجمع خود جوش توسط برخی طلاب و اساتید حوزه علمیه قم بوده است و مدیریت حوزه های علمیه نقشی در برپایی این گردهمایی نداشته است. سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه ضمن تأکید بر پیروی از خط و مشی مقام معظم رهبری، تأکید کرد: مدیریت حوزه های علمیه پیرو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام (دام ظلهم العالی) عمل می نماید. وی افزود: شعارها و دست نوشته های برخی از افراد شرکت کننده در گردهمایی مورد تأیید مدیریت حوزه نیست و برگزار کنندگان این تجمع باید پاسخگوی حاشیه های مراسم باشند.

افشاگری صادقی درباره تهیه کننده شهرزاد و بانک سرمایه

محمود صادقی شب گذشته و پس از انتشار خبر بازداشت نادرفتوره‌‎چی تهدید کرد که تا ظهر امروز بخشی از اسناد مربوط به فساد در بانک سرمایه، مرتبط با آقای امامی، را منتشر می‌کند. او امرو در صفحه توئیترش چهار تصویر را منتشر کرده که از آن چنین بر می‌آید: طبق اسناد منتشرشده صادقی، بانک سرمایه از چند شرکت که گویا به گروه امامی ـ هاشمی تعلق داشتند، چندصدمیلیاردتومان طلب داشته و در ازای این مطالبات، املاکی در لواسان، خیابان فرشته و خیابان زاگرس از آن‌ها گرفته که قیمت واقعی شان بسیار کم‌تر از قیمتی بوده که بانک سرمایه براساس آن‌ها بدهی امامی ـ هاشمی را صاف کرده. مثلا ارزش یک ملک در خیابان لواسان در حالی که ۲۶میلیارد‌تومان قیمت داشته، ۹۶میلیارد تومان محاسبه شده و ارزش ملک دیگری در همین منطقه در حالی که ۷۲میلیارد تومان بوده، بیش‌از ۲۰۵میلیارد تومان حساب شده.

علم‌الهدی هم به کمپین فرزندت کجاست پیوست

حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد‌ با پوستن به کمپین فرزندت کجاست درخصوص مشاغل فرزندان خود چنین توضیح داد: نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی در این زمینه اظهار داشت: مجموع فرزندانم با نوه و نبیره، ۲۷ نفر هستند. هفت فرزند دارم. پسر بزرگم معاون آقای اراکی در مجمع التقریب است؛ فرزند دوم بنده دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و همسر آقای رئیسی است. علم‌الهدی ادامه می‌دهد: فرزند سوم بنده که دختر است، دکتری فلسفه تطبیقی دارد و تدریس می‌کند؛ فرزند چهارمم پسر است و سردفتر اسناد رسمی در تهران است؛ فرزند پنجم بنده دانشیار فلسفه و پسر است و در دانشگاه پیام نور مشغول است؛ فرزند ششم دکترای ادبیات فارسی دارد و فرزند هفتم بنده نیز پسر است و دکتری مدیریت فرهنگی و شغل آزاد دارد. /تسنیم

تجمع قم کار دست وزیر کشور می‌دهد؟

فاطمه سعیدی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: امروز استیضاح وزیر کشور را با محور تجمعات قم و تهدید رئیس جمهور امضا کردم. باید مشخص شود این‌ها چه کسانی هستند که به خود اجازه می‌دهند رئیس جمهور را تهدید کنند.

زمان استیضاح کرباسیان مشخص شد

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت، جلسه استیضاح وزیر اقتصاد یکشنبه 4 شهریورماه در مجلس برگزار خواهد شد. علی‌اصغر یوسف نژاد اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت اقتصاد و طبق نامه وزیر روز یکشنبه به عنوان زمان پیشنهادی برای حضور وزیر اقتصاد در مجلس اعلام شده که با موافقت هیأت رئیسه مقرر شد جلسه استیضاح در روز یکشنبه برگزار شود. وی با بیان اینکه حسن روحانی می‌تواند با حضور در جلسه استیضاح به مدت یک ساعت از وزیر خود دفاع کند گفت: استیضاح کنندگان و وزیر هر کدام دو ساعت فرصت دارند تا مطالب خود را مطرح کنند. یوسف نژاد درباره زمان جلسه سوال از رئیس جمهوری نیز گفت: این جلسه یا سه‌شنبه و یا چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. هنوز نامه رسمی از سوی ریاست جمهوری ارائه نشده اما حداکثر مهلت حضور رئیس جمهور در مجلس برای پاسخگویی به سؤال نمایندگان چهارشنبه آینده خواهد بود.

طهرانچی چراغ تغییرات در دانشگاه آزاد را روشن کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه نسبت به آینده دانشجویان دغدغه‌مند هستیم،گفت: ریل‌گذاری دانشگاه را تغییر می‌دهیم. محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگویی در پاسخ به این که «صحبت‌های زیادی پیرامون انتظار تغییر در دانشگاه آزاد اسلامی مطرح‌شده است. به نظر شما این تغییر باید در چه موضوعاتی خودش را نشان دهد و برنامه‌تان برای این موضوع چیست» گفت: اگر دانشگاه را همانند یک قطار تصور کنید و ما تنها بخواهیم سوار قطار شویم و دکورهای داخلی قطار را تغییر دهیم و به‌ طور مثال بگوییم اگر تا دیروز فلان فیلم در قطار نمایش داده می‌شد، امروز فیلم دیگری را نشان خواهیم داد، این قطار سر از مسیر خودش در می‌آورد و هیچ اتفاقی در آن رخ نخواهد داد؛ از این رو ما باید ریل‌گذاری‌ها را تغییر داده و الگوهای ذهنی حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی را عوض کنیم؛ چرا که به این نتیجه رسیده‌ایم که الگوهای فعلی برای کار دیگری ساخته شده بودند و اگر الگوها را تغییر ندهیم، این قطار از همان مسیر خودش سر در خواهد آورد. نگاه اصلی بنده که نظر هیأت‌امنا هم هست و در برنامه‌ام به این هیأت ارائه خواهم داد، بیشتر معطوف به تغییر ریل‌گذاری خواهد بود. وی در واکنش به اینکه «این ریل گذاری‌ها در کجا خود را نشان خواهد داد» گفت: مسلما ریل‌گذاری‌ها به‌ گونه‌ای است که در سال بتوانیم آنها را با شاخص‌های سالانه اندازه‌گیری کنیم؛ ما نمی‌توانیم بگوییم که تحول یک امر طولانی است و مثالی هم که در این زمینه وجود دارد، امیرکبیر است. به‌ عبارت دیگر او سه‌ سال و اندی بیشتر در کشور کار نکرد، ولی چنان ریل‌گذاری‌ها را تغییر داد که سال‌های سال وقتی می‌خواهیم نخست‌وزیر موفقی را مثال بزنیم، اسم او را می‌بریم.

حذف دلار از سامانه «سنا»؛ یوان جایگزین شد

به گزارش فارس، روز گذشته نرخ ارز دلار از یورو در سامانه سنا پیشی‌ گرفت و به شکلی غیرمنطقی بهای این ارز 10 هزار و 280 تومان و یورو 9388 تومان درج شد. پس از آن، امروز سامانه سنا دلار را حذف و یوان را جایگزین آن کرد. در حالی یوان جایگزین دلار شده که سهم یوان در معاملات ارزی صرافی‌ها بسیار کمتر از دلار است. در سامانه سنا نرخ یورو 9644 تومان، نرخ یوان 1175 تومان و درهم 2163 تومان است. قرار بود سامانه سنا میانگین موزون معاملات حواله‌ای و نقدی صرافی‌ها را منتشر کند اما با جابه‌جایی نرخ دلار با یورو و حذف دلار در این سامانه، از سطح اتکا به نرخ‌های مندرج کاسته شده و این سامانه دیگر یک سامانه مرجع برای نرخ ارز نیست.

هدف آمریکا مذاکره نیست

مرتضی صفاری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خبرآنلاین نوشت: یکی از اهداف آمریکایی‌ها که مستقیم و غیرمستقیم به آن اشاره می‌کنند طرح فشار ویران کننده و به دنبال آن طرح براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است. وقتی در کنار چنین هدفی پیشنهاد مذاکره مطرح می‌شود مسلم است این پیشنهادها هم بخشی از عملیاتی کردن ان طرح است تا از طریق ایجاد جنگ روانی نوعی اختلاف‌افکنی در داخل ایران ایجاد کنند، چون اگر نیتی غیر از این بود و در رفتارشان صداقت وجود داشت، چرا این پیشنهاد را هم‌زمان با بحث اعمال تحریم‌ها مطرح می‌کنند در حالی که پیشنهاد مذاکره اساسا در یک شرایط آرام عنوان می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۴۰
آقای علم الهدی بفرمایند کدام یک از آقازاده ها به خدمت سربازی رفته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
بابا! چالش اینه که فرزندت کجاست نه یه مصاحبه کامل!..
میخوای بپرسی چند تا تار مو روی سرش هست؟
خان محمدعلی آقا
| United Arab Emirates |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
فساد اقتصادی همه جارو ورداشته نمایندگان مجلس مردم دنبال این هستند که کی رئیس جمهور رو تهدید کرده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
وزیر اقتصاد باید هرچه سریعتر استیضاح بشه. چرا پزشکان مالیات نمیدن و همه بار مالیات بر شانه کارگر و کارمند با درامد پایینه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
اتفاقا آقا رضا چند تا واقعیت ها رو باید قبول کرد وان اینکه ما مردم با توجه به رفتار هایی که از خودمان بروز میدیم اصلا آدم های خوبی نیستیم انسان ها ی زرنگ و با هوشی نیستیم هنر هم نزد ما نیست حالا حالاها مونده که به این رتبه ها بر سیم اگر برسیم آن وقت میشیم مثل مردم آمریکا یا ژاپن ویا غیره ایرانی یعنی زیرآب زن یعنی زرنگی بد یعنی فقط به فکر خودش بودن و همه چیز رو برای خودش خواستن تنگ نظر اینها واقعیت جامعه ماست در ضمن کاملا درسته که با ایجاد مشکلات همه ما سر کاریم تا فرصت اندیشه کردن نداشته باشیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
چرا توی خبراتون خبری از تابعیتهای حسن روحانی نیست این خبر رو زود روشن کنید و گرنه ملت از عصبانیت دیونه میشن اگه دروغه به مردم بگید اگه راسته هم همین طور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
جالبه با این همه فرزند حتی یکیشون هم بیکار نیستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
راستشو بگید پشت این موضوع فرزندت کجاست چه میخواهید انجام بدین که مردموسرگرم این داستان کردین.؟؟؟؟
خدا رحم کنه روزی رو که یوان بشه ۱۰۰۰۰ تومن. اونموقع میخوان چیرو جایگزینش کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
پول ونزوئلا مونده هنوز... اونا توی این زمینه از ما خیلی جلوترن. ایشالا با هدایت مسئولین اقتصادیمون، همین فرمون بریم، اونارو هم پشت سر میگذاریم
مهدی دوصفرهفت
| United Arab Emirates |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
جناب آقای غرویان کمتر هی مردم مردم کنین
کی گفته که طلاب و روحانیون باید ساکت باشند و آنگاه است که همراه مردم محسوب می شوند؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
ضعیفترین اداره دولتی کشور اداره مالیات است که حتی نمیتواند مالیات پزشکان را بگیرد و فقط ذر گرفتن مالیات کارمندان روی فیش حقوقی استاد است. کاری که ننه قمر هم میتواند انجام دهد.
اگر در تجمع قم از حوزه ها انتقاد نمیشد سر وصدایی از برخی مراجع در نمی آمد
اقای صادقی بهتر است بروید دنبال همان هم حزبیاتون اسمی از هم حزبی هاتون که نیاوردین باشید و معلوم می شود شما هم دنبال حزب بازی هستید و نه صدای مردم
وقتی خبرهای ایران را میخوانی تماما حرفهای گروه منفعت طلب را میخونی!!چرا؟!چون همه صداها که اکثریت ۹۵درصدی هستند خاموش شده و ۵درصد و شاید کمتر کشور و منافع ان رو مال خود کردند!!
تجمع مردم در نقاط مختلف کشور در اعتراض به گرانی خودجوش نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
خودجوش داریم تا خودجوش !!!
کاری رو کردید گردن بگیرید !!!
من نبودم دستم بود شده
اره مراسم خودجوش بود و کاملا خودجوش پلاکاردها روی خودشان نوشته بودند پس از پایان مراسم انها را برگردانند به انجا که پلاکاردها و بنر های همه این سالها از انجا خودجوش بیرون می امده اند.بچه ۵ ساله هم باور نمیکند عزیزان.
"ولی در مشورتی که دراین خصوص با ما انجام شد، اعلام کردیم دادگاه مشایی علنی برگزار شود."
مثل اینکه "آقایان" یادشان رفته در قانون اساسی، اصل بر علنی بودن تمامی دادگاهها است با
استثنایی بسیار جزیی.
باز هم تندروی در قالب حرکات خودجوش
جناب علم الهدی که شغل فرزندانشان را گفتند!!!!!
آنهایی را که ذکر کردند ماشاالله همگی جز یکنفر در جاهایی هستند که فرزندان وزرا بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
دستکم سانسور می کنی درست سانسور کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
چه خوب بچه هاتون همه شغل دارند
و مثل ما مردم عادی بیکار نیستند
خوش به حال آقازاده هاتون
دم آقای کیانیان گرم. چرا به این صحبتهای آرام میگین انتقاد تند؟ آیا جواب منطقی برای ایشون و ۸۰ میلیون جمعیت ایران که همصدای این مرد هستند، دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
هر چه گفتند گوش کردیم ولی باز هم بحران ایجاد می کنند که به وضعیت موجود راضی باشیم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
الان دیگه به قول آقایون اغتشاشات خوابیده ، خوب یه کاری بکنید مردم له شدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
اقای کیانیان حق با شماست ما مردم بدی نبودم البته که نبودیم تا زمانیکه سیل ژنهای مرغوب سرازیر شد و همه چیز را برد و اول از همه اخلاقیات را حالا شما بگوئید ما چه هستیم
آقای رئیس جمهور حالا یکی تهدیدت کرد چی شده مگه؟؟؟؟تازه تهدیدت نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
حرف مفت نزن
هم سامانه سنا کشک است و هم بازار ثانویه! اینها اقدامات سرکاری هستند برای چاپیدن بیشتر
آقا فرهاد هر چی رشته بود پنبه شد !
خدا را شکر که فرزندان جناب علم الهدی همگی چون دارای ژن خوب هستند دکترا دارند و تقریبآ همگی استخدام هستند
آقای طیبی فر ! حاشیه سازی یعنی چه ؟ تابلو نوشته رسماً رئیس جمهور را تهدید می کند آنوقت شما می گویید حاشیه سازی شده ؟؟؟؟!!!!
تجمع بعضی ها "خود جوش " نام دارد و تجمع بعضی دیگر " غیر قانونی ".
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
همین مردم رو روانی کرده
خیلی جالبه که تجمع خود جوش بوده ولی هم پلاکارد هایی بامضامین تهدید بوده هم سخنران شدیدآ جناحی دعوت داشته
خواندن شعار تجمع مثلآ خودجوش یاد شعر مداح نماز عید فطر افتادم
خوب چرا یکی از این ۲۷ نفر فرزند و نوه جناب الم الهدی تو سوریه مدافع حرم نیست فقط برای ما خانواده ما بود
اقا یه فکری به حال مشهد کنید ، عراقها نابود کردن شهر رو ؟! برخی ها به فکر مرگ بر امریکاهستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
متاسفانه تعصبات مذهبی بعضیا این بدبختی رو توی مشهد به بار آورد . غافل از اینکه این ور ایرانه و اون ور عراق
بنازم آقای علم الهدی که مولد دکتری است.
اخه مگه شدنیه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
بله میشه اگه به فکر آقا زادگی نباشی میشه درس خوند
کاش یکی میگفت از فرزند جناب الم الهدی چرا یکی شهید یا جانباز قبل و بعد انقلاب یا مدافع حرم نیست
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
فقط بچه های ملت باید جبهه وجنگ بروند وگوشت قربانی جلوی گلوله باشند واین عزیزان باید کشور را مدیریت نمایند
پس چرا مردم تجمع خود جوش ندارند ،و خود جوشها فقط از یک طیف خاص تشکیل شده ؟ ،، مردم ایران ،خود جوشی را نمی پذیرند ؟‌و اگر بنا باشد قشر خاصی همیشه خود جوش شوند آنگاه مردم ایران میشوند آتشنشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
چون از خارج تغذیه نمی شوند برای اشوب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
ناشناس 23:00 اینها از کجا تغذیه می شوند ؟
وقتی یک مداح در نماز باشکوه عید فطر که نمازگزاران فقط برای نماز میایند مستقیم به رئیس جمهور کشور توهین میکند و وقتی عده ای طلبه رئیس جمهور را تهدید میکنند کشور های خارجی چه نظری در باره این کشور خواهند داشت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
انجا صد برابر بیشتر است
سهراب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
دکتر
مهندس
دانای کل
اونجا صدبرابر بیشتر هست ولی برا همه هست
نه برا یکی پلاکارد مرگ بنویسی برا یکی حتی نتونی یه کامنت بزاری
یک بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
اینجا قدرت مداح بیشتر از رییس جمهور است وبراحتی میتواند به روی مردم هفت تیر بکشند وکسی هم نمیتواند اعتراض کند
ببین طرفداران دولت برای انحراف افکار عمومی از مشکلات اقتصادی و گاف های سیاسی که داده اند چه نقش هایی برای محتوای یک پلاکارد ، آن هم در تجمع صنفی یک شهرستان بازی می کنند بابا به داد زنده ها برسید دست از این بازی ها بردارید.
اقای کیانیان انوقتی که شال بنفش میگرفتی دستت تبلیغ میکردی ...باید فکر اینجاشم می بودی
پاسخ ها
سهراب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
عمو جان تا چند بلدی بشماری
گفت چهل نگفت چهار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
سهراب گل گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
سهراب دمت گرم
کی بود کی بود من نبودم شروع شد
این کیانیان هم اشتباه زیادی کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
آفرين به شعور و تربيت ات !
عجب روزگاری شده کسانی که به ریس جمهور رسمی کشور توهین وتهدید میکنند خودجوش ومردم معترض به فساد واوضاع بد اقتصادی دست نشانده وعامل بیگانه
پاسخ ها
رضایی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
واقعا متاسفم برای وزیر کشوری که چنین اتفاقاتی را در کشور نظارگر است , کنسرت را غیرقانونی ممنوع می کنند , آنوقت طلاب خودجوش بدون مجوز تجمع می کنند , اما کسی حتی جرات سوال کردن از همین خودجوشان را هم ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
حرف و كلام ايشان موضوع 40 ساله است نه فقط اين چند سال
خود جوش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از مدت‎ها قبل، هیأت امنای دانشگاه آزاد تصمیم گرفته بود ابتدای کار با مدیریت آقای رهبر آغاز شود و سپس آقای طهرانچی این مسئولیت را ادامه دهد. این مطلب رو به اقای رهبر هم گفته بودین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
یاد بگیریم معنی عزل و جابجایی یکی هست
آفرین به آقای کیانیان.
من هم به عنوان فردی که بیش از 50 سال از عمرم می گذره دقیقا همین سوال ها و همین موضوعاتی که آقای کیانیان مطرح کردند را تقریبا هر روز با خودم مطرح می کنم!
زمانی ورود به دانشگاه بعلت انتخاب داوطلب بر اساس نیاز بود تنها ملاک ورود سواد وکنکور بود اما اکنون دو اتفاق اشتباه برقرار شده یکی افزایش بی رویه دانشگاهای کم یا بی کیفیت بصورتیکه ظرفیت دانشگاها بیش از شرکت کننده ودیگری برقرای سهمیه که باعث وارد شدن کم سوادان به رشته های حساس که شاید نتیجه بدی در پیش باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
درب دانشگاه دولتی رو باید بست. این همه پول در دانشگاه های دولتی حروم شد و هیچ اتفاقی برای اقتصاد کشور پیش نیومد

مگر به غیر از این است که تمامی مسئولین کشور، در دانشگاه های به قول شما با کیفیت درس خوندن؟ پس آفتاب آمد دلیل آفتاب!

شما میای میگی دانشگاه پولی بی رویه!

کیفیتش کم هست کیفیت دانش شما بالاست؟ اگر بالاست می تونی تو اقتصاد خودت رو نشون بدی

در غیر این صورت، خاموش باش
جالبه هاااا....همین برادرانی که در حمایت از مردم! بصورت خود جوش در حوزه اعتراض میکنند ، اجازه اعتراض خودجوش مردم رابه گرانی و وضعیت بد اقتصادی را نمیدهند .
پاسخ ها
عاصی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
این اعتراضات خودجیش در دولت فخیمه قبل کجا بود؟
بهرحال علت مرگ هاشمی هر چه زودتر توسط مراجع قانونی رد گیری و پیگیری شود چون این دو روز بشدت اذهان مردم درگیر دو موضوع خزر و خلیج فارس و هاشمی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
اهمیت از این نظر که هر سه موضوع ارتباط مستقیم با آب دارن؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
برای خودشان هر روز یه بازیرا شروع می کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
من ذهنم درگیر گرسنگیمه
بابا آبگوشت خوشمزه است . هر چی گوشن گردنتر بشه آبگوشت خوشمزه تر میشه .
نمایندگان جناحی و آقای غرویان حاشیه سازی نکنید و پیراهن عثمان درست نکنید . این همه در این کشور توسط گروه های مختلف خطوط قرمز زیر پا گذاشته میشه همه سکوت کردند حالا یک شعار اشتباهی در یک پلاگارد نوشته شده این همه بحران آفرینی برای چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
اشتباهی ؟؟؟؟؟
حاجی جان ای کاش دو تا از فرزندانت را سر کار نبودند و دانشگاه نمیرفتند تا بدانید که بیکاری و بیسوادی و مستعجری و وو چقدر بد هست . ولی از این تعجبم چرا فرزندان روحانیون همه درس فلسفی میخوانند چرا مهندس و دکتر و مخترع نیستند چرا هیچکدام اختراعی ندارند در عوضش همین افراد درد سر برای مهندسین و متخصصین هستند همه جا حضور دارند حتی در پل سازی
پاسخ ها
پانته ا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
فک نکنم همون درس فلسفه درست بلد باشن ندیدن همسر اقای رئیسی چطور انگلیسی صحبت میکرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
درود بر پانته ا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
این آقای ظریف که خیلی خوب انگلیسی بلده چه بلایی سر مملکت آورد؟!!
رضا کیانیان به سهم خودش چقدر برای مملکت مفید بوده که متکبرانه حرف میزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
قطعا از تو بیشتر مفید بوده .
سهراب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
اگه فقط همین یه حرف رو تو کل عمرش زده باشه خیلی مفیدتر از خیلیا بوده
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
از شما مفیدتر بوده که به هر دلیلی وقتی کسی مخالفت نظرتون حرفی میزنه سریع بهش حمله میکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
مفيد بودن را تعريف كن
قربان خود جوشی شما . چقدر شما خود جوش عمل میکنید . ولی چرا این خود جوشی جهت کمک بدنی و در جهت کمک به روستا های محروم نیست بلند کردن پرچم چقدر کار سختی دارید . سیاست مال سیاستمدار آنهم علوم سیاسی را باید خوانده باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
خود جوش ها خود جوشانه بروید سیستان بلو چستان حوزه هم که تعطیل بشه هیچ اتفاقی نمی افته
فقط تو روز روشن روحانی رو تهدید میکنند ، حالا انتظار دارید روحانی جرات مذاکره با ترامپ رو داشته باشه ، هر چند معتقدم روحانی اهل ترس نیست ولی اهل معامله هست .
قطعا مستقیم یا غیر مستقیم در استاد شدن وسردفتری فرزندان علم الهدی رانت موثر بوده است
"معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین می‌گوید این کار نوعی جابجایی درون‌گروهی بوده است، مانند آنچه در یک تیم والیبال با تغییر پست‌ها اتفاق می‎افتد."

جابجایی درون گروهی. تیم والیبال.عجب مثال جالبی ! البته باید گفت حکایت تمام عرصه های مدیرت کشور همینه.
به كمتر از اينها دخالت ميكنند و بگير و ببند. ماجراي رقص دختران خردسال در حضور شهردار سايق هنوز در اذهان هست. اما اينك تو روز روشن جلو چشم همه اخوندي شعاري نوشتاري دست ميگيره و تلويحاً هم رييس جمهوري را تهديد ميكند و هم اتهامي كه سربند بعضي شايعات متوجه عده اي ناشناس هست را تبليغ ميكند. مسولان مربوطه كجا هستند..
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
خسته نشدی از این شعار تکراری
بچه های علم الهدی با ارتباطات اکثرا دانشگاهتدریس میکنند
دو کار ی که انجام میگیرد در آینده سیاسی کشور خیلی خوب هست یکی انتقاد از شخصیتی هست که منتخب خود مردم هست یعنی دیگر افرادی که میخواهند در سه سال دیگر کاندید این سمت شوند حواسشان هست که مورد انتقاد قرار میگیرند . ودوم اینکه همین افراد ممکن هست بعد از چندین سال دیگر به مقام بالاتر میرسند پس چون از اول میشد از آنها پرسش کرد بعدا هم میشود امری مبارک هست جایگاه تقدس نداریم معصوم و بیگناه نداریم چون دمکراسی چنین میگوید
کمپین سوال از مسئولین : جذر عدد 2 رو می تونی بگیری؟
در تجمع طلاب حرف های حقی زده شد.
کسانی که ناراحت هستند شآنشان به خطر افتاده.
به جای گیر دادن به شعار یک بنده خدا، از حرف های حقی که در این تجمع زده شد دفاع کنید.
وقتی عده ای مسالمت آمیز انتقاد می کنند جو سازی می شود!وقتی با خشونت همراه است جوسازی می شود!آقایان بفرمایند اگر کسی به نحوه اجرا یا مسئله ای انتقاد داشت چکار کنند؟
جمع اخیر در مدرسه فیضیه، در کانال رسمی خود، تصریح کرد: تجمع اعتراضی هفته گذشته در مدرسه فیضیه، یک تجمع خود جوش توسط برخی طلاب و اساتید حوزه علمیه قم بوده است
البته در ایران خودی ها هر لحظه و هرجا که بخواهند تجمعات "خود جوش " برگزار می کنند که ما مردم عادی باید تاوان این جوشش ها را بدهیم
نتقادات تند کیانیان در روز وداع با خالق «کیف انگلیسی»حرف دل مردمه ولی مسولین ما انگار این حرفارو درک نمیکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
آقای کیانیان چرا کسی که از او حمایت کردی یک پیام تسلیت برای درگذشت کارگردان سریال کیف انگلیسی نداد؟
سخنان از جنس آقای کیانیان خیلی راحت زده می شود ؛ مثل اینکه به یکی بعد سالها زحمت تلاش خیلی راحت بگوئیم :مگر تو چه کردی ؟همین جمله کافیست کل عملکرد و اقدامات فرد را به زیر سئوال ببرد یا تخریب کامل نماید .
منظور آقای کیانیان از روز خوش چه تعریفی دارد ؟
چرا راحت کل سالهای با غرور و عزت ملی ایران را زیر سئول ببریم و این مقدار رشد و شکوفائی را نبینیم؟
صد البته توقع بود که اوضاع بهتر از حال می بود .
صد البته سوء مدیریت در کشور بزرگترین معظل می باشد .
ای کاشک امثال آقای کیانیان در مراسم سوگ و حزن اظهار نظر نکنند .
جناب آقای مکارم شیرازی مگر طلاب جزء از این مردم نیستند مگر آنها شاهد ظلم و جور متوالیان امور به حق خودشان و مردم نیستند مگر آنها متوجه این گرانی و تضاد اجتماعی و تضاد فرهنگی نشده اند مگر طلاب طا فته جدا بافته ار این ملت هستند تا کی شما باید بین طلاب و مردم فاصله بیندازدید مردم به روحانیت اقتدا کرده و اقتدای مردم به روحانیت ریشه در اعتقادات این مردم دارد و طلاب آگاه هیچ وقت مردم و مصالح کشور را فدای امور دنیوی نمی کند مردم طلاب را به ساده زیستی قبول داشته و دارند و کسی ای که فرصت را مغتنم شمرده و از این نمد کلاهی برای خودش بافته در پیش این مردم و سایر طلاب جایی ندارد چرا حالا که طلاب و روحانیون آگاه به مسائل روز استین بالا زده تا نگذارند این انقلاب و مردم بیشتر فدای مطامع عده ای خاص شود شما هم این اقدام انقلابی را تقبیح می کنید مگر شما خودتان متوجه اوضاع نابسامان نیستید
پاسخ ها
عاصی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
همه این چرت و پرتا که گفتی زمان دولت فخیمه قبلی هم بود چرا اونموقع ساکت بودید
اللهم عجل لوليك الفرج سريعا.
اون کسانی باید شرم کنن که در ایران مرگ برامریکا وبیگانه میگن ولی فرزندانشون در خارج با بیت المال واختلاس و..... خوش میگزرونن و..............!!!!!!
...
آیا مدیریت مدرسه فیضیه باید انقدر منفعل باشد که هر کس خواست تجمع برگزار کند اجازه دهد و اکنون هم وقتی همه معترض شدند خود را کنار بکشد و بگوید خودجوش بود مایه تاسف است
اقای کیانیان قربونت برم که کل دغدغه مردم را مختصر و رسا بیان کردید . از شما متشکریم بخدا دیگه انگیزه ای برای زنده ماندن در این کشور عزیزتر از جانم ندارم. حرفهای شما صد درصد صحیح است. ملت قدردان هنرمندانی امثال شما و اقای پرستویی هستند که شجاعانه از وضع موجود اتنقاد و با مردم صبور و نجیب ایران همدردی می کنید. ای مسوولینناکارامد شما باید جوابگوی ان پسر بچه اهوازی که بخاطر فروش دوچرخه اش بخاطر فقر توسط مادرش خودکشی کرده و جانش را از دست داد باشید از این دست اتفاقات در این مملکت فراوان است . مسوولین دارید به کدام سمت و سو میروید ؟چرا شهامت بیان حقایق را ندارید؟
بفرماييد رفع محدوديت از خاتمي بشه يا نشه ويا هر گز نشه اينها براي ملت سنگك سر سفره نميشه مطلب دوم اينكه بهتره كرباسيان قبل از استيظاح استعفائ بده سنگين تره كرباسيان از اول هم نبايد وزير ميشه معلوم بو او سنتي عمل ميكند بدرد اين وزارتخانه نميخورد
بايد ممنون طلاب باشيم
پاسخ ها
عاصی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
خودت از خودت ممنونی ؟
متاسفانه ببینید رفتار بسیاری از عالمان چه کرده که دیگر در مراسم مردگان هم از انها استفاده نمیشود و تازه ترانه خوانی هم آغاز شده است .
جناب علم الهدی نفرمودن بچه هاشون کدوم دانشگاه درس خوندن که البته جواب کاملا مشخص هست، دانشگاه تهران، شریف و... بهترین دانشگاه های ایران!
اگه فرزندانشون بيکارم باشن تاهفت جدشون پول دارن البته ازدولتي سرپدران بزرگوارشون اگه کاري هم دارن صرفا جهت سرگرمي واينجوروقتاست تابگن کارميکنن
به آقای علم الهدی بابت تربیت فرزندان صالح و درسخوان و زحمت کش در خدمت جامعه تبریک عرض میکنم
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
حتما شما هم یکی از دامادها تشریف دارید؟
واقعا مسخره است آخه کدام دختری را دیده اید که در مرگ پدرش آواز بخواند چرا همه چیز را به مسخره گرفته و حتی حرمت پدر را نگه نداشته واقعا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
دوست داشته بخونه. به ما چه
جالبه علم الهدی چون راستشو گفته یه عده دارن میگن چرا بچه هات شغل دارن!!! برین به بقیه سیاست مدارها بگین اگه راست میگن اونها هم به همین واضحی بگن بچه هاشون کجان؟!! البته یه عدشون باید مکان بچه هاشون رو سانسور کنن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
ایشون بهتره به فکر بیکاری نخبگان مشهدی باشه که زیر سایه ایشون در بی توجهی محضشون خونه نشین هستند
1-آقای کیانیان واکثر هم کسوتای شماکه نیم قرن بر گرده ملت سواری زندگی اشرافی وخوشگزرانیهای خارج داری !وافعا" درد طبقه محروم را میدانی؟
2-آقای غروی درطول چهل سال انقلاب چقدر بفکر قشر ضعیف جامعه بودی خدمات خودت را بیان کنید؟
3-آخه یک آدم حرفی زده و چیزی نوشته ،بله باید طبق قانون
تنبیه شود.وشاءن رئیس محترم جمهوری بالاتر از این است .که مورد خدشه قرار
بگیرد.درضمن آزادی بیان چی؟
پس ای همگان شمارا بخدا صورت مسئله را،که همان بیکاری گرانی وفقروتبعض فساد عوض نکنیدوبه حل این گرفتاریهای ملت کمک کنید.
نه یه یک حرف بیجود دامن زده وجنگ روانی وحزبی ورسانه ای درست کنید!
حرف آخر اینکه : هرفردی از اقایان وبانوان مسئول درجامعه قشری هنر سیاسی نماینده وکیل و...:مثل طبقه متوسط
ملت زندگی ساده داشتند دوراز اشراف گری وماشینهای چندصد میلیونی و....!راست میگویند و حرف خالی دل سوزی ملت کلک و کذب است .که سفارش ائمه(ع) ورهبرکبیر انقلاب(قدس سره)که خودشان ساده زیست بودن وحضرت آقا که بارها به مسئولین تذکر ساده زیستی دارند.
حال مردم ضعیف خیلی بده کاش تریبون و رسانه ای هم از طرف اونها جار و جنجالی به پا میکرد.
ارزشهای فرهنگی روز به روز بی ارزش میشن..... دوتابعیتی بودن اقای رییس جمهور خبری که راحت سانسور میشه.....طلبه ها هم حق اعتراض و حتی تهدید دارن ندارن؟ اونا انسان نیستن؟................مراجع محترم چرا در قبال بی عدالتی ها سالها سکوت مطلق پیشه کرده اید.حالا انتظار دارید مردم به مسولین اعتماد کنند اقای مطهری لطف قضیه امکان دو تابعیتی بودن روحانی را پیگیری کن......
متاسفانه امروز به رغم قول های مکرر دکتر ولایتی مبنی بر حمایت از دانش آموختگان استعداد درخشان و نخبه دانشگاه آزاد اسلامی آنها خانه نشین هستند و همه حمایت ها فقط جنبه شعاری داشته است.
صحبتهای آقای کیانیان ؛ حرفهای دل ما بود .
آقای کیانیان درود به شرفت که حرف از دل ما میگویی .
آقای کیانیان ؛ واقعا" دمت گرم که حرف دل مردم را زدی .
اقاي كيان يك كمي از خوشگذراني هايتان كم كنيد ميتوانيد صله رحم وبه دوستانتان برسيد اين وضع كه ميفرمائيد خودمان خوشمان اومده كه درست كرديم.
صحبت های آقای صادقی نشان می دهد ایشان از قبل مدارک مربوط به فرد مفسد را در اختیار داشته اند اما از افشای آنها به دلایلی امتناع می کرده اند و حالا تازه یادشان افتاده است اسناد مربوط یه فساد را افشا نمایند، چرا ایشان از همان ابتدا اسناد را در اختیار مراجع ذیربط قرار ندادند؟
بچه های مردم سر مرز تو سیستان و بلوچستان و تو آن شرایط و امکانات هراز گاهی توسط اشرار بشهادت می رسند فرزندان مدیران تو بهترین دانشگاه درس می خوانند و بلا فاصله استخدام می شوند و هزار جور مزایا این همه تبعیض را چگونه تحمل کنیم
عجب صبری خدا دارد
ارزش شده ضد ارزش، ضد ارزش شده ارزش.
آقای کیانیان عزیز بین هنرمند مردمی، مستقل و آزاد با هنرمند و کارگردان دولتی صدا و سیما فرق بسیار است.
همانگونه که در مراسم تشیع " عزت سینمای ایران " دیدید.
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین می‌گوید این کار نوعی جابجایی درون‌گروهی بوده است، مانند آنچه در یک تیم والیبال با تغییر پست‌ها اتفاق می‎افتد.

يكي به ايشون بگه جابجايي تو فوتبال براي كشور هزينه نداره ولي جابجايي توي دانشگاه آزاد با 70000 عضو هيات علمي يعني تحميل بار، هزينه و هزارتا گرفتاري ديگه
من چند نفر از پزشکان را سراغ دارم که نه تنها مالیاتشون را میدن، خمس و زکاتشون هم سر جاشه و مرتب. همشم میگن باعث برکت مال آدم میشه. پس ما باید یاد بگیریم همه پزشکها را متهم نکنیم. بگیم خیلی از پزشکها یا بگیم اکثر اونا یا بگیم اکثر قریب به اتفاق اونا! خلاصه تو هیچ قشری همه را متهم نکنیم تا جامعه مون اینطوری به هم نریزه. اصولگرا باشیم نه مثل خیلی ها شبه اصولگرا!
خوب است یعنی هیچکدام از فرزندان جناب علم الهدی از رانت برای دکتری گرفتن استفاده نکرده اند یا موضوع ژنه است منظور ژن خوب
جناب ناشناس کاش به شما یاد داده بودند از کلمات مؤدبانه استفاده بفرمایید بنده نوشته ام معلم شما که نمیدانی معلم چی چرا توقع داری اقتصاد را حل کنم مگر نوشتم علم اقتصاد میدانم انچه مسلمه کسانیکه باکنکور به رشته های بالا قبول میشوند توانمند تر از سایرین هستند دلیل افتاب این است مگر تمام دیپلمه ها اول کنکور نمیدهند اگر قبول نشدند میروند به دانشگاه ازاد بنده سی وپنج سال معلم دانشگاه دولتی بودم انزمان یک دانشگاه ازاد بود وبیشتر فرزندان امرا و درباریان و....میرفتند
تابناک چرا جواب بنده به ناشناس ۱۳-۰۳ که با زبان غبر مؤدبانه ای نوشته بودند متشتر نکردی روش شما عادلانه نبود ایشان بی جهت حق به جانب خواهد ماند زیرا بدون اینکه بداند بنده معلم رشته ای غیر از اقتصاد بودم حل مشکل را طلب میکند وفراموش میکند که همه کسانیکه دررشته مورد نظر در دانشگاه دولتی فبول نمبشوند میروند دانشگاه ازاد ریاست کل دانشگاه ازاد نخصص کودکان را در مرکز طبی کودکان دریافت کردند که دولتی است
امثال صادقی و مطهری و کواکبیان فقط دنبال جناح و باند خودشون هستن دلشون برای ملت نسوخته تا حالا دیدین یک انتقاد از دولت و افتضاح اقتصادیش بکنند ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها