بازدید 1471

حزب‌الله لبنان: تنها راه تشکیل دولت اعتماد به نتیجه انتخابات است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تنها راه تشکیل دولت آتی اعتماد و پذیرش نتایج انتخابات پارلمان است.
کد خبر: ۸۲۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 19 August 2018

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تنها راه تشکیل دولت آتی اعتماد و پذیرش نتایج انتخابات پارلمان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المنار، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اظهار داشت: تنها راه موجود برای تشکیل دولت، اعتماد به نتایج انتخابات پارلمان است و هر کس آن را به تأخیر می‌اندازد، در وهله اول به خودش ضربه زده و خودش را تضعیف می‌کند.

 وی افزود: یک گروه لبنانی به دنبال این است که مساله ارتباط با سوریه را به بهانه‌ای برای توجیه تأخیر در تشکیل دولت تبدیل کنند و به منظور سرپوش نهادن بر شکست در تشکیل دولت وحدت ملی مسائل اختلاف برانگیز را مطرح کنند.

قاووق در ادامه تاکید کرد: هر چقدر هم که این موضوع طول بکشد، باز لبنان به میدان تصفیه حساب‌های خارجی علیه مقاومت و تحقق خواسته‌های آمریکایی‌ها یا سعودی‌ها و اسرائیلی‌ها تبدیل نخواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله ابراز تأسف کرد که برخی از تجربه‌های گذشته درس نمی‌گیرند و شکست پروژه‌های سعودی، صهیونیستی و آمریکایی مایه عبرت آنان نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: این افراد از شکست شرط‌ بندی‌هایشان در سوریه، ناکامی در سرنگونی نظام این کشور و همچنین محاصره مقاومت به خود نیامدند، اما این گروه در روزهای آتی در برابر معادلات پیروزی محور مقاومت تسلیم خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل