بازدید 7626
۱

آغازسرشاخ آزادکاران پرامیدایران برای شخم مدال

کد خبر: ۸۲۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 19 August 2018

در روز نخست بازی های آسیایی، شاید بزرگترین امید ایرانی ها برای کسب مدال طلا به رشته کشتی آزاد باشد. جایی که 5 آزادکار ایرانی از ساعت 13 به وقت محلی(10:30 به وقت تهران) مقابل حریفان خود قرار می گیرند.

به گزارش تابناک ورزشی، در وزن 57 کیلوگرم که 18 نفر حضور دارند رضا اطری در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم به مصاف نماینده کشور نپال می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده نماینده کشور فیلیپین و محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره آسیا از کشور ازبکستان کشتی خواهد گرفت. در گروه اطری ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند، بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از مغولستان و کیم سئونگ گئون از کره جنوبی حضور دارند.

در وزن 65 کیلوگرم مهران نصیری در دور نخست به مصاف یرلان بک کاتای دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان نماینده افغانستان و آیبک عثمان اف از قرقیزستان مسابقه می دهد. لی سئونگ چول دارنده مدال نقره آسیا از کره جنوبی، دایچی تاکاتانی دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن و سایاتبک اوکاسوف از قزاقستان در گروه نصیری حضور دارند. در این وزن 21 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 74 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند. مصطفی حسین خانی در دور نخست به مصاف کشتی گیری از کشور بنگلادش می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با نماینده کشور ترکمنستان کشتی می گیرد. در گروه حسین خانی بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیان از ازبکستان، آدام باتیروف قهرمان آسیا از بحرین، یوهی فوجینامی دارنده مدال برنز جهان از ژاپن و مانداراخان گانزوریک دارنده مدال برنز جهان و نقره آسیا از مغولستان حضور دارند. کومار هندی در طرف دیگری از جدول است و این خبر خوبی برای حسین خانی محسوب می شود.

در وزن 86 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با حریفی از اندونزی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار کشتی گیران کامبوج و هند می رود. این نابغه کشتی ایران چه حریف سختی داشته باشد و چه راحت؛ انتظارات از او بسیار بالاست. به نظر می رسد حسن یزدانی یک طلای دیگر را در کارنامه خود امروز ثبت می کند.

در وزن 97 کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تاکشی یاماگوچی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده دیدار ماسام خاطری از هند و برنده کشتی میان یانگ چائو کیانگ از چین و ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از کشور ازبکستان کشتی می گیرد. در این وزن 13 نفر حضور دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شخم یعنی کندن زمین، حداقل می نوشتید درو که به معنای برداشت است!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس