بازدید 30495

اعتراف نویسنده سریال «پدر» به شیطنت

کد خبر: ۸۲۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 19 August 2018

حامد عنقا در مقام نویسنده سریال «پدر» با اشاره به سکانسی که بارها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست و باعث خنده مخاطب شده است، اعلام کرد که در زمان ساخت این صحنه‌ها آگاه بوده که اتفاقاتی را در پی دارد و اظهار کرد: واقعیت این است که روزی که تصمیم گرفتیم این سکانس را بسازیم البته که حتما چشم‌های من یک برق شیطنتی هم داشت می‌زد اما در نهایت تصمیم خیلی خوبی بود.

به گزارش ایسنا، بخشی از برنامه «کیوسک» شبکه سه سیما شامگاه شنبه به گفت‌وگو درباره سریال «پدر» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا اختصاص داشت.

در این برنامه مجری به سکانس پریدن شخصیت پسر از پنجره اشاره کرد و با خنده گفت که یکی از سکانس‌های ماندگار تاریخ تلویزیون بوده است که در نهایت به نفع سازندگان تمام شده است؛ چرا که اگر فردی تا پیش از این سریال پدر را تماشا نمی‌کرد، با تماشای این صحنه در فضای مجازی به دیدن این سریال ترغیب می‌شد!

سریال پدر

حامد عنقا در پاسخ به اظهارات مجری درباره این حواشی که در نهایت به نفع سریال و دیده‌شدن آن تمام شده است، چنین گفت: به هر حال این ابزاری است که هر درام‌نویسی با توجه به شرایط و اقتضائاتش به کار گیرد. بله، این حواشی به نفع سریال تمام شد. البته می‌شد آن سکانس را به گونه‌ای دیگر هم ساخت اما واقعیت این است که روزی که تصمیم گرفتیم این کار را بسازیم البته که حتما چشم‌های من یک برق شیطنتی هم داشت می‌زد اما در نهایت تصمیم خیلی خوبی بود. من خیلی کیف کردم با این اتفاق.

او به این پرسش متعجبانه عبدی‌پور که آیا این کار مهندسی شده بود، پاسخ مثبت داد و افزود: وقتی داشتم این سکانس را می‌نوشتم می‌دانستم که این اتفاق باید واکنش ایجاد کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۱
بله مخاطباش بیشتر شد اما همه برای کر کر خنده می شینن چند دقیقش رو نگاه می کنن. اگه به همینم راضی هستی یه بحث دیگه است.
این فیلم نشون بارز از توهمات بوده و هست.
میگن یکی زمین خورد، برای اینکه کم نیاره تا در خونه سینه خیز رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
دقیقا :))
ای شیطون...
خیلی سریال مز....هست بااین شرایط ملتهب جامعه یه سریال پخش کردن سراسرغم واندوه آخه چقدرفضای غم وغصه یه فیلم نیازداره همه آدماش ناامیدازآینده ترسان و..
سریال های ایرانی معمولاً خوب شروع میشوند ولی الکی کش داده میشوند بطوری که چندان اتفاق خاصی در هر کدام از قسمتهای آن اتفاق نمی افتد و بیننده را خسته و عصبی میکند. بعد یکدفعه در یکی دو قسمت سر و ته داستان را سر می آورند و معلوم نمیشود چی شد. با خودم عهد کرده ام اگر سریال پدر هم اینطوری تمام شود دیگر هیچ سریال ایرانی تلویزیون را نبینم.
دو گروه کار هنری خیلی مورد توجه قرار میگیرن یه سری که وقعا جذاب هستن و یه سری کار هنری دیگه که مثل سریال پدر واقعا افتضاح.
من حدود 10 ساله که تلویزیون نمیبینم چند بار برنامه ماع عسل رو دیدم فقط. حالا داستان چی بوده به منم بگین تابناک خیلی مبهم نوشته. چی شده کی بوده چیکار کرده؟
يه سوتي جالب ديگه اين بود كه تبلت حامد بعد از هفت ماه كه توي اتاق محل كارش بود هنوز شارژ داشت و خاموش نشده بود
من از 15 سال پیش که درگیر کارم شدم بطور جدی دیگه تلویزیون ندیدم...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار