بازدید 5401
۵

دستگیری 40 زن و مرد در پارتی شبانه

کد خبر: ۸۲۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶ 18 August 2018

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: 40 جوان و نوجوان که در پارتی شبانه حضور داشتند با حضور و دستور به موقع قاضی ویژه مبارزه با مفاسد اجتماعی و ماموران انتظامی در حومه شهر بیرجند دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، محمدرضا اعراب شیبانی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: میانگین سنی متهمان بین 20 تا 35 سال بود که از این تعداد 16 مرد و 24 زن حسب مشاهدات عینی قاضی با اتهام شرب و نگهداری خمر و سایر مفاسد اجتماعی در شب های اخیر دستگیر شدند.

وی گفت: کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی استان به ریاست دادستان مرکز استان، اعضای محاکم قضایی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است که مفاسد و آسیب های اجتماعی به صورت کاملا فنی در آن رصد و پیگیری می شود.

معاون دادستان بیرجند اظهار داشت: مفاسد اجتماعی استان در این کمیسیون پیگیری و با همکاری و مشارکت اعضا در مورد برخورد بازدارنده با مفاسد تصمیم گیری می شود.

وی گفت: خانواده ها از فرزندان خود مراقبت کنند زیرا در قریب به اتفاق جشن های شبانه (پارتی) افراد اقدام به شرب خمر و استفاده از روانگردان ها می کنند که این جشن ها از حالت یک جشن ساده خارج می شود.

اعراب شیبانی افزود: این پرونده به قید فوریت و با تاکید دادستان در شعبه اول دادیاری دادگاه عمومی و انقلاب بیرجند توسط قاضی ویژه مبارزه با مفاسد اجتماعی رسیدگی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اگر اختلاس میکردند کارشون نداشتن
خانواده های عزیز باید از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند تا خدایی نکرده اختلاس نکرده و به امریکا و اروپا فرار نکنند....
سلام
چه نشسته اید که پسران ودختران جوان ما را به چه دامهایی می کشانند
خدا را شکر دیگه این هم درس عبرتی باشه برای پارتی بگیر ها
معلومنیست بعضی ها چه مرگشونه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم