بازدید 26264
کمترین انتظاری که مردم از روحانی داشتند؛

آقای رئیس‌جمهور کاش حداقل از مردم عذرخواهی می کردید!

اما هرچه مردم سخنان رئیس جمهور را گوش فرا دادند، خبری از عذرخواهی روحانی نبود! گویا او هر آنچه بر مردم رفته، درست می داند و اعتقاد دارد، دولتش قصوری در ایجاد این وضعیت به هم ریخته ندارد! شاید هم آقای روحانی غرورش اجازه نمی دهد، لفظ «عذرخواهی از مردم» را به کار ببرد که اگر به جمله «مردم ولی نعمتان ما هستند و ما خدمتگزار مردم» اعتقاد داشته باشد، به خاطر کوچکترین قصور یک مدیر دولتی باید از مردم عذرخواهی کند.
کد خبر: ۸۲۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 07 August 2018

رئیس جمهور شب گذشته از طریق یک گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن گفت؛ سخنانی که از مذاکره با ترامپ تا تلاش آمریکایی ها برای ایجاد اختلاف در داخل کشور را شامل می شد و البته حاوی نکاتی در خصوص نرخ ارز، برنامه دولت برای کنترل قیمت ها، لزوم اطمینان خاطر مردم برای عدم افزایش قیمت حامل های انرژی، اعتراضات دی ماه و ... بود، اما در کنار همه اینها مردم چشم انتظار شنیدن کلمات و جملات دیگری از «حسن روحانی» بودند.

به گزارش «تابناک»؛ بسیاری از مردم با شنیدن خبر گفت وگوی تلویزیونی رئیس جمهور پای سخنان روحانی نشستند تا ببینند در این اوضاع و احوال نامساعد اقتصادی، رئیس دولت تدبیر، چه تدابیری برای رفع مشکلات مردم و آرام ساختن وضعیت کشور اندیشیده و می خواهد در روزها و ماه های بعد آن را به کار ببندد؛ اما مردم تقریبا هرچه روحانی گفت، می دانستند و سخنان او حاوی نکته و موضوع جدیدی نبود.

حسن روحانی در مورد ریشه اعتراضات و دلایل افزایش قیمت ها به ویژه نرخ دلار سخن گفت و بسیاری از این نوسانات را مربوط به تحرکات داخلی دانست؛ البته او در این میان سخنی از ناکارآمدی تیم اقتصادی کابینه اش و درخواست هایی که برای تغییر این افراد از سوی رسانه ها، مردم، کارشناسان و ... می شود، هیچ اشاره ای نکرد. انگار که رئیس جمهور خود و دولتش را مبرا از خطا و همه تقصیرات را متوجه مخالفان دولتش و مردم می داند.

آقای رئیس‌جمهور از آقای خاتمی یاد بگیرید و لااقل از مردم عذرخواهی کنید!

او همچنین موضع دولت و جمهوری اسلامی در خصوص پیشنهاد ترامپ برای انجام مذاکره بدون پیش شرط را مطرح و این گفت و گو را رد کرد. او که برای اولین بار پس از انقلاب و به صورت رسمی دولتش با اجازه مقامات عالیرتبه نظام به گفت و گو با آمریکایی ها پرداخت و به توافق جامع اقدام مشترک (برجام) رسید، تجربه این گفت و گو و عدم پایبندی طرف مقابل به تعهداتش را دلیل رد کردن پیشنهاد ترامپ عنوان کرد.

او همچنین به بسته اقتصادی جدید دولت اشاره هایی کرد و از تلاش دولت برای تثبیت نرخ و قیمت کالاهای اساسی، چگونگی اداره بازار ثانویه برای ایجاد تعادل در نرخ ارز و همچنین برنامه های دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت حامل های انرژی خبر داد. موضوعاتی که به واسطه تجربه های پیشینی که از سخنان رئیس جمهور و مقامات دولتی بر جای مانده است، بسیاری از مردم به دیده تردید به آن می نگرند.

هرچند دولت روحانی در چهار سال اول فعالیتش توانست تورم را کنترل کرده و از افزایش قیمت ها جلوگیری کند،شش ماه پس از آغاز به کار دوره چهار ساله اش، چنان در حوزه اقتصادی بی برنامه و ضعیف ظاهر شد که در عرض همین چند ماه ارزش دارایی مردم به یک سوم کاهش پیدا کرد، نرخ تورم به شدت افزایش یافت، ارزش پول ملی کاهش پیدا کرده و همچنین شاهد افزایش بی سابقه قیمت ارز بودیم.

پس از این نوسانات بود که بسیاری از مردم، رسانه ها، کارشناسان، تحلیلگران و صاحب نظران تاکید کردند که دولت باید نسبت به تقویت تیم اقتصادی خود اقدام کرده و برخی از مدیرانی که عملکرد و اقدامات ضعیف آنان نه تنها باعث جلوگیری از بهم ریخته شدن وضعیت اقتصادی نشد، بلکه به افزایش مشکلات دامن زدند را از مسئولیتی که بر عهده دارند، برکنار و به جای آنان افراد توانمند و قوی را جایگزین کند.

همین مشکلات و تلاش های بیرونی برای شکل گیری اعتراضات داخلی سبب شد شاهد تجمعاتی هم در اعتراض به اوضاع و احوال اقتصادی و بی کفایتی برخی مدیران باشیم، چون بسیاری از مردم در نتیجه این تغییر و تحولات قیمتی ارزش دارایی و داشته های خود را از دست رفته می دیدند و در این موضوع متصدیان امور اقتصادی کشور و دولت را بیش از همه مقصر می دانستند.

در این شرایط بود که بسیاری از فعالان سیاسی بر این عقیده بودند که دولت علاوه بر کنار گذاشتن مدیران اقتصادی ضعیف و معرفی افراد توانمند باید از مردم عذرخواهی کند و البته گروه ها و جریانات سیاسی هم در چنین شرایطی به منظور افزایش قدرت داخلی کشور باید گرد همدیگر جمع آمده و برای حاکمیت وحدت در کشور بیش از پیش تلاش کنند؛ البته در همین رابطه تحرکاتی هم صورت گرفت.

یکی از مهمترین موضوعات در روزهای اخیر، نامه و راهکارهای «سید محمد خاتمی» برای بهبود شرایط و وضعیت کشور بود. او که در جریان 40 ساله انقلاب، هشت سال رئیس دولت بوده و در رأی آوری دولت تدبیر و امید هم نقش پررنگی داشته است، به خاطر ایجاد شرایط نامطلوب در کشور رسما از مردم عذرخواهی کرد تا شاید اینگونه عذرخواهی ها مرهمی باشد بر درد مشکلات مردم.

وقتی خبر گفت و گوی رئیس جمهور با مردم از طریق تلویزیون اعلام شد، بسیاری گمان می کردند، یکی از رویکردها و اقداماتی که «حسن روحانی» در گفت و گوی مستقیم با مردم در پیش خواهد گرفت، این است که برای آرامش جامعه تلاش کند و در جریان این گفت و گو حداقل به خاطر بی تدبیری دولتش در ایجاد شرایط اقتصادی نامطلوب از مردم عذرخواهی کرده و سپس وعده بهبود اوضاع و شرایط را بدهد.

اما هرچه مردم سخنان رئیس جمهور را گوش فرا دادند، خبری از عذرخواهی روحانی نبود! گویا او هر آنچه بر مردم رفته، درست می داند و اعتقاد دارد، دولتش قصوری در ایجاد این وضعیت به هم ریخته ندارد! شاید هم آقای روحانی غرورش اجازه نمی دهد، لفظ «عذرخواهی از مردم» را به کار ببرد که اگر به جمله «مردم ولی نعمتان ما هستند و ما خدمتگزار مردم» اعتقاد داشته باشد، به خاطر کوچکترین قصور یک مدیر دولتی باید از مردم عذرخواهی کند.

ای کاش «حسن روحانی» از «سید محمد خاتمی» یاد می گرفت و دست کم از مردم عذرخواهی می کرد. مطمئنا اگر او به عنوان رئیس جمهور چنین روحیه ای داشت، سایر دولتمردان هم چنین می کردند و به خاطر کوچکترین قصور و کوتاهی خود از مردم عذرخواهی می کردند. آقای روحانی مردم شب گذشته منتظر بودند که از شما واژه عذرخواهی را بشنوند؛ شمایی که به خاطر کوتاهی دولتتان در عرض سه ماه، ارزش دارایی ها و اموال مردم را به یک سوم کاهش دادید!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۷۶
انتشار یافته: ۲۲۷
با استیضاح وزرای ضعیف مانند بطحایی نوبخت ربیعی حجتی و شریعتمدار و کرباسی درست میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
آب از سر گذشته
دیگه با این کارا چیزی درست نمیشه
مهدی
| Germany |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
دولت برای حل مشکل نقدینگی مردم بیاد یه ارزدیجیتال درست کنه به اسم نفتا که هر نفتا برابر باشه با یک بشکه نفت و اون رو تو بازار عرضه کنه مردم بتونن با ریال بخرند با دلار 4200 تومن که یک نفتا میشه حدود 300 هزار تومن چون ذخایر نفت خیلی زیاد هست دولت میتونه اونقدر نفتا بفروشه که کل نقدینگی بازار جمع بشه همه هم راضی هستند چون نفت رو با دلار 4200 تومن خرید کرده اند به این ترتیب تورم به صفر میرسه و دلار هم به مرور به 4200 تومن نزدیک میشه مردم هم از تورم ضرر نمیکنند چون عمده سرمایه شون نفتا هست که ارشش ثابت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
آقای روحانی بخاطر شرایط بد موجودیا باید عذرخواهی کند یا باید صریحا بگویدچه کسانی مسبب ایجاد اینهمه اختلاس و رانتخواری و سوء استفاده که منجر به ایجاد شرایط موجودشده را به مردم بگوید.مطمئنا" شرایط موجودبخاطر تحریمهای امریکایی نیست اگر اینطوربود کره شمالی و روسیه و کوبا وچندکشور دیگه هم تحت تحریم هستند ولی در هیچ کشوری جزایرایران اینجوری لفت و لیس نیست. آقای روحانی چرا؟
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
بعد از 4 استیضاح رئیس جمهور استیضاح میشه. شما اسم 6-7 نفر رو پشت سر هم آوردی؟!
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
عذر خواهی واسه چی ،مملکت گل و بلبله
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
عملکرد چند ماه گذشته تیم اقتصادی دولت مقصر تمام مشکلات بوجود آمده و گرانی ها از جمله ارز میباشد، درشرایطی که میشد با ایجاد مدیریت بحران متشکل از اقتصاددانان دلسوز کشور جلوی گرانی گرفت اما متاسفانه نه تنها هیچ اقدامی نشد بلکه با تعطیل کردن صرافیها و عدم تزریق ارز مورد نیاز روزانه مردم و مردم را سوق دادن به تهیه ارز از کوچه پس کوچه ها بصورت قاچاق بقول نوبخت نه تنها آبی بر آتش گرانی ریخته نشد بلکه بنزین هم روی آن ریختن.
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
اینو بیخیال دلار ثانویه هشت تومن شد.یعنی هر چه که دورو برتون می‌بینید از این به بعد دو برابر
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
شیخ فرمود عامل و استارت گرانی از اغتشاشات مشهد کلید خورد. نگفت که با کاهش یکباره سود بانکی از 20 درصد به 15 درصد آن هم در یک روز چه نقدینگی از بانک ها خارج نشد.
سید دوست داشتنی
پاسخ ها
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
سید دوست داشتنی!سید مظلوم!؟سید محصور!؟
دیگه چی داریم از این سید؟
آدم یهو یاد مجلس تعزیه میوفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
اونم یکی مثل این
ناشناس
| Thailand |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
وقت کردی یه نگاهی به رنگ دستارش بینداز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
لعنت بر آن تَکرار باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
این سید دوست داشتنی جلوی اون سعودی زانو زد گفت: قراره میرحسین راه مارو ادامه بده! پول وَدِه
تابی جون مگه خودت به خاطر این همه تحلیل آبکی که غلط از آب در میاد تا حالا عذرخواهی کردی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
چی میگی؟
بگو چرا روحانی عذرخواهی نکرد استعفا پیشکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
حسن روحانی: والله العلی العظیم اگر مشکلات راه حلی نداشت، کاندیدا نمی‌شدم... دولت تدبیر و امید نخواهد گذاشت این همه جوان بیکار در مقابل خانواده و فرزندان شرمنده باشند...
ی انتقاد

تیترتون بوی چاپلوسی میده!

حدیث داریم جوری کار کنیم و حرف بزنیم که مجبور ب عذرخواهی نشیم

در ضمن خاتمی انتخابشون رو دوباره تایید کرد و از اون بابت عذرخواهی نکرد
اقا تکلیف ما رو روشن کنید که بالاخره سید محمد خاتمی ادم خوبیه یا ادم بدیه!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
مسعود بهتود میگه ادم خوبیه ،حالا خود دانی
فقط یک جمله می توان گفت: ازماست که بر ماست.
اقای روحانی زرنگ بازی را به اوج خودش رساندند و همه را مقصر کردند الا دولت فخیمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
اینجوری که روحانی می گفت یکی از عوامل اصلی مشکلات اعتراضات شهر محرم و کوچک دورود در لرستان بود
عذرخواهی خاتمی چی رو حل کرد از مشکلات که عذخواهی روحانی بخواد حل کنه؟

مردم توی این شرایط و زمان عمل میخواستن و تلاش

نه عذرخواهی
تیتر زدی؟
الان خاتمی خوب شده.تو آب نمک خواباندین تا الان واسه مقایسه.جفتشون خوب نیستن
ایا نظام هیچ نقشی در آنچه بر مردم رفته است ندارد ؟ و همه چیز و تمام تقصیر گردن دولت است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
تقصیر نظام است که انتخابات را مشروع می داند! چون مردم روحانی و احمدی نژاد را انتخاب می کنند و مملکت می شود این!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
در این زمان باید کسی را قربانی کرد حالا این نشد ان دیگری فقط سئوال بالا نره ببخشید توقع بالا نره نظام که حرفی نزد این اقایان بودند.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
نه پس...ببخشید این دفعه انتخابات بزارین من قول میدم به آنجلینا جولی رای بدن . یه چی میگیا انگار آزادیم به هر کی رای بدیم
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
نکه مردم انتخاب دیگه ای هم دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
ناشناس 1519
کدوم انتخابات ؟

انتخاباتی که یک عده رو به مردم ارائه میکنن و بقیه رو رد صلاحیت ؟؟
تنها روحانی نیست که باید عذرخواهی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
اونها هم که به او رای دادن هم باید همین کار رو بکنن
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
مگه خدا عذر خواهی میکنه ااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
اون مجلسی که میاد چهارتا آدم انقلابی کپی همدیگه رو تایید صلاحیت می‌کنه باید عذرخواهی کند
واقعا ادمی در تعجب است از این همه بی مدیریتی ؟؟؟!!!چطوز همه چیز مثبت بود و ما ملت هیچ احساسی نداشتیم!!!
آقای روحانی عاقل ترین رییس جمهور لیرلن بوده است و همانند امیر کبیر زمانه میباشد که بعضی ها نمیگذارند کارش را به خوبی انجام دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
همیشه مقصر دیگرانند و شما خوبید.
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
خوبه امیر کبیر رو واسه مترو معیار داریم وگرنه بایستی از این ور و اون ور یکی جور کنیم.امیر کبیر دارالفنون را درست کرد حالا ایشون این امیر جدید به زعم جنابعالی چی درست کرد؟
اشرافی گری و آغوزادگی را وسعت داد و مدیران میلیاردی را به عوام کالانعام رخ نمایاند.همراه لبخند ملیح
Bet
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
امیرکبیر کجا رررروحانیی کجا؟!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
جوک بیمزه ای بود
ناشناس
| Norway |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
و اقای روحانی تمام اسباب قدرت ایران را بست! و این کار‍‍ کوچکی نیست!
رفتار ادم ها شجاعت می خواهد ای کاش با مردم رو راست بودند.
مردم عذر خواهی نمی خواهند احزاب بی خاصیت دنبال عذر خواهی هستند .
البته اشتباه نشود آقاي خاتمي به جاي ديگران از مردم عذرخواهي كردند.
من در این مصاحبه فقط یاد بازیگر فرخ می افتادم
تنها حرفی که روحانی زد و بنده پسندیدم، همین همه پرسی بود. بالاخره این اصل قانون اساسی را برای آن دنیای ما نذاشتن، برای همین دنیای ماست، و باید بعضی از تصمیم گیری ها را مستقیم به خود مردم بسپاریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
آیا همه پرسی در مورد خودش باشد حاضر است؟
نه آقای روحانی دوست داره بگه از احمدی نژاد یاد گرفته
همه مسولان باید نه تنها از مردم عذر خواهی کنند
خاتمی هم مثل روحانیه اینقدر خاتمی خاتمی نکنید
تابناک جان
حالا انقدر دیگه تابلو وووووووووووووو
جناحی .........................خبر نذار
وقتی بابا برگشته میگه من دست مردم ایران رو میبوسم و ازشون تشکر میکنم و میدونم که تو این مدت خیلی اذیت شدن
یعنی همین دیگه
حالا شما میخواستی یه چیز خاص بشنوی که دلت خنک شه
هنوز خنک نشده
این دیگه برمیگرده به چیزای دیگه
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
من هم با ایرانی موافقم. ضمنا روحانی شاید اولین مسوول بلند پایه کشور بود که بعد از ۴۰ سال برای اولین بار رسما از مردم عذرخواهی کرد. البته اشکالات زیادی هم داره او هم مثل بقیه یک انسانه اما به مجموع شرایط باید نگاه کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
میخواستیم بشنویم که اعتراف کند دولت ایشان هم در طول یکسال گذشته بخصوص 4 ماه گذشته اشتباهات بسیار خطرناکی را دراقتصاد کشور مرتکب شده و ضررهای مالی بسیاری را به قشر ضعیف وارد کرده وبا ایجاد رانت اجازه داده بعضی از افراد با سوء
استفاده درآمدهای کلانی را از طریق همین رانت بدست بیاورند. اعتراف به اشتباه نه تنها ارزش کسی را کم نمیکند بلکه باعث حفظ اعتبار هم میشود
حنای خاتمی دیگه رنگ نداره
ای کاش رای نمی دادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
خوشحالم که به هیچ کدامشون رای ندادم.بخدامن از طرفداران سرسخت خاتمی ازسلل76تادیماه ودور اول وروحانی بودم اکنون اگرخاتمی هم بیایدبهش زلی نمیدم
ضمن تشکر از نویسنده به غیر از نما و فضای اتاق و پرچم ها، بیشتر شبیه یک گفتگوی دوستانه بود
دقیقا خیلی منتظر بودیم بشنویم
ولی تمامی مسئول های ما همینن،ژن خووووووووووووووووب
میگن در سال حمایت از کالاهای ایرانی آقای پرزیدنت کفش مارک دار گوچی پوشیده خخخ.
این دقیقا مصداق کارهایی که همشون از دم برای مردم میخوان ولی خودشون اجرا نمیکنن. اینه مملکت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
نه که خود شما وطن دوست هستی؟
البته از انجا که رییس جمهور از فقر پسرهای خالی مردم خبر ندارد نتوانسته سخنی در مورد گرانی سرسام آور ارزاق عمومی مردم که طی یکی دوماه گذشته در بعضی از اقلام بیش از چهل درصد گران شده سخنی بکوبد. اقای رییس جمهور ،گوش و مرغ و لبنیات و بسیاری از اقلام سفره های مردم با این تورم و افزایش قیمتها از سفره طبقات کارگر و بازنشسته و بسیاری از اقشار رخت بربسته،ملت شاهد بی اعتنایی شما بزندگی روز مره مردم است .
سخنان ایشان نا امیدی به آینده را بیشتر کرد. همین.
وای به روزی که مردم از مدیران ارشد حاکمیت مایوس شوند و چشم به خارج از مرزها بدوزند تا اینکه شاید ناجی بیاید!
آیا امروز جامعه ایران به این سمت در حرکت است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
پیشنهاد میکنم داستان کرامول را بخوانید میدانید ایشان مردی بودند که سخت طرفدار کلیسا بودند برعلیه پادشاه انگلیس شورش کردند وحکومت را بدست گرفتند وپس از چندی .....خودتان کتاب کرامول علیه کرامول را بخوانید البته تحریف نشده باشد
احسنت. این نوشته کاملا حرف دل مردم ازجمله خود من بود
تابناک جان چطورشد،سید مظلوم که درحصر است،حق مصاحبه ندارد،سانسورش کردید!! الان نامش رابردید،واقعا سیاست دارید شما،احسنت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
کدام سید مظلوم در حصر است؟اصلاح طلبان بی سواد
کاری نکرده که عذر بخواهد. دیشب همه چی تقصیر دیگران بود!
بهترين سياست مدار و با اخلاقترين سياست مدار ايران سيد محمد خاتمي
حالا فهمیدید چرا خاتمی هم چنان محبوب است؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
آنچنان تَـــکرار کنیم که اصلاح طلبان اصلا نیازی به رای مردم نداشته باشند.
البته به غیر از آقای روحانی، خیلی دیگر از مسئولین، هم باید عذرخواهی کرده، جبران نموده و هم مناصب خود را تحویل دهند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
اونها هم که به او رای دادن باید همین کار رو بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
همه مسئولان
احسنت .
من اصلا به آینده این کشور امیدوار نیستم. خدایا خودت رحم کن
الان دیگه در راستای منافع، نام بردن از آقای خاتمی حلال شد دیگه؟!
اصلاح طلبها هم مثل اصولگراها خواب ریاست جمهوری های بعدی رو‌باید ببینند
مردم‌ که درهرصورت رای میدن ولی این بار دیگه نه به راست و نه به چپ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
ما که میانه نداریم یا این یا ان کس دیگر صلاحیت نمیگیرد
درست است ولی خیلی‌ها باید عذر خواهی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
اونهایی که به او رای دادن باید عذر خواهی بکنن
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
اونهايي كه راي دادن مردم اين كشور بودند كه بالاخره بايد راي مي دادند.
البته اگر عذر خواهی می کرد چیزی تغییر نمی کرد. اما اگر بپذیریم فرهنگ عذر خواهی را احمدی نژاد و پشتیبانان او تا حالا باید چند بار خودکشی می کردند.
حیف ملت ایران با این رئیس جمهورش
فقط روحانی
بقیه چرا یاد نگیرن؟
اتفاقا صحبتهای روحانی کاملا مدبرانه بود
بعضی ها انتظار داشتند روحانی جو را بهم بزنه
در صورتیکه او یک ریس جمهور میانه رو هست
بهمین دلیل هم اورا دوست داریم
فراموش نکنید ما گرانی دلار زیاد دیده ایم
از ۷۰ ریال تا۷۰۰۰۰ریال
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
اره مدیرانه بود
مردم و مس خر ه کردن
قافله سالار براى اينكه قافله را به سلامت به مقصد برسانيد ترتيبى ميدهد كه بين پيش قراولان وعقبه فاصله إيجاد نشود وعقبه از قافله جا نماند اين هنر بزرك قافله سالاركشورماست كه اقاى خاتمى هم از قافله نماند يگرانى هم كه در راه بيگانه نباشند بالاخره جانمى مانند
خود دولت مسول بوده و میخواست با این کار درآمد خودشو اضافه کنه. یکی از نماینده ها گفت که 200 هزار میلیارد تومن عایدی دولت بوده.
این کار هر دولته وقتی دچار مشکل میشه با کاهش ارزش پول ملی دست تو جیب ملت میکنه
برای روحانی فاتحه المع الصلوات...
اونهایی باید معذرت خواهی کنند.که سیاست خارجه ماجراجویانه انها سبب مشکلات عدیده اقتصادی شده است.
دنبال چی هستید ای دلواپسان بی عقل
رییس جمهور که سر تا پای صحبتش عذر خواهی بود
مثل اینکه هنوز نمی دانید که چه قشری ایران و ایرانی را به این حال و روز انداخته
بسيار ناراحت و خشمگينم از منتي سر مردم گذاشت كه بنزين-برق-آب-گازوغيره را گران نكرديم. خب شماكه توان ارائه و اجراي يك برنامه را براي حتي يكسال نداري (به عنوان نمونه بسته دلار 4200توماني كه 2حتي ماه كارايي نداشت)چطور قول مي دهي تا پايان فروردين 98 قيمت دلار براي كالاهاي اساسي تغيير نخواهد كرد. آخر وقتي به خاطر مديريت بسيار بسيار ضعيف شما نرخ ارز ظرف سه ماه 4 برابر ميشود ملت بايد منت ارزان بودن آب و برق و گازوبنزين را تحمل كنند. شرم بر تمام شما مديران باد. بايد از مردم عذر خواهي كني نه كه منت بزاري. شما از كارگراني كه اگر تمام 30 روز سر گذر كار گيرشان بيايد سر جمع آخر ماه 1/500 حقوق را صرف چه بكنند.
شما معني گرسنگي را نميداني ، شما معني خجالت كشيدن از خانواده را درك نميكني ، شما نميداني وقتي پول پرداخت دارو و درمان كوچكترين بيماريها را نداري آرزوي مرگ ميكني و.......... شرم بر شما و مديران تحت مسئوليتت باد كه هرگز عذر خواهي را ياد نگرفته ايد چه رسد به اينكه معني كلمه استعفا را بدانيد. واقعا چيزي به نام استعفا در قاموس شما هست. هر روز به خودم لعنت ميفرستم كه به شما راي دادم .اگر از اين زاويه بنگريم ترامپ خيلي آدم با شرفيست چرا كه بيشتر از آنچه كه وعده داد عمل كرد آنهم در يكسال دوره اول رياست جمهوريش.كمي غيرت و تعصب را از ترامپ ياد بگيريد.... اگر واقعا پاسخي داريد آماده ام رودررو با شما مناظره كنم البته نه مثل خبرنگار گزينشي شما. منتظرم استاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
حرف دل مردم رو گفتین آقای پارسا
عذرخواهی لازمه ولی سیاست های ایران در کشور های خاورمیانه عامل اصلی تحریم ها و ریشه تحریم هاست و رژیم صهیونیستی متحد آمریکا باقی خواهد ماند و این تصمیمات و سیاست ها در اختیار شخص رئیس جمهور نیست و قوه مجریه باید این موضوع را در مجلس بگوید و بگوید که در این موارد هیچ کاره است.احمدی نژاد و روحانی هیچ کاره اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
مشکل شما اینه نمیخاید چشم گدایی تونو از خارج قطع کنید
هرموقع احمدی نژاد و تیمش و البته حامیانش از مردم عذرخواهی کردند او هم خواهد کرد در قاموس دولتمردان ما چیزی بنام عذر خواهی وجود ندارد
پاسخ ها
حمید
| Netherlands |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
واقعا باید به این استدلال افرین گفت
خاتمي يدونه بود که قدرش رو ندونستيم... حيف
روحاني اصلا با خاتمي قابل مقايسه نيست. روحاني بدون حمايت خاتمي آخر هم نميشد. اي کاش قدر موسوي رو هم ميدونستيم ... هر چي گفت اتفاق افتاد ولي حيف که آقايون بر طبل خودخواهي کوبيدند.
يادتان باشد كه رئیس جمهور مبرا از خطاست. همه خطاكارند غير از ايشان و معاون اولشان و تيمشان. خطا كار مردمند كه به وعده هاي ايشان اعتماد كردند و با اميد زياد به ايشان راي دادند.
عذرخواهی ؟؟ آقایان خود را ارباب و ملت را رعیت می دانند
متاسفانه اشتباهات بزرگ و هولناک در اتخاذ تصمیمات بزرگ و استراتژیک کشور باعث این بدبختی هاست و تا ما از سوریه و عراق و یمن و لبنان بیرون نیاییم و به کار کشور خود تمرکز نکنیم ، روز به روز مشکلاتمان بزرگتر میگردد .
اصلا این تصمیمات در دولت اتخاذ نمی گردد و نهایتا ۲۰ درصد رای دولت در شورای راهبردی حکومتی کاربرد دارد و رای و نظر اصلی در دستان کس دیگری است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
یعنی به جای دمشق و موصل بیایم با تروریست ها توی تهران بجنگیم،
شوخی نکن عذرخواهی کنه یه چیز محالی داری میگی ها
مصاحبه ای ضعیف و دور از انتظار ...!!!
عذرخواهی که کرد
همه چی آرومه رئیس جمهور خوشحاله
کاملا با این مقاله موافقم!
انتظار می رفت حقیقت را بیان کند اون کار را هم نکردند
وی استاد "تهدید به بیان حقایق"! و "تکذیب منتقدان" و "حتی کارهای و حرفهای خود وی" است!
طرفداران "وی" استاد انداختن گناه به گردن دیگران و معتقد به هیچ کاره بودن "وی" هستند.

نمیدونم اون پیراهن قهوه ای و ایو ویه و... چکاره هستند؟ از آقای با اوو باید پرسید؟

پس چه کسی وی را انتخاب کرد؟
چرا وی اصرار داشت که بازم رئیس باشه؟
اصلا چرا وی اومد؟
چه کسی وی را مجبور کرد بیاد؟
براستی برای سران مملکتی گه با واژه غذر میخواهم غریبه هستند متاسفم
عذر خواهی چرا؟ علت همه مشکلات ما به دوران شاه پهلوی، شاه قاجار، ساسانیان و هخامنشیان برمی گرده.
شما هم دنبال ایراد بنی اسرائیلی هستید. گیریم آقای روحانی عذرخواهی کرد چه دردی از مردم حل می شود. عذرخواهی کردن در این شرایط یعنی خالی کردن دل مردم و از بین بردن امید آنها به حل مشکلات توسط دولت. پس همون بهتر که عذرخواهی نکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
هر روز که از خونه میزنیم بیرون دلمون خالی میشه جیبمون خالی تر میشه اعصابمون خالی تر تر میشه
عذرخواهی کافی نیست ....
باید کاهش سرمایه های مردم جبران بشه ...
وگرنه بزودی شاهد فتنه و حوادث دی ماه و ... خواهیم بود
کسی که کفش 7میلیونی میپوشه نمیتونه از مردم عذر خواهی کنه
روحانی فقط بخاطر برادرزاده عراقچی هم که شده بایدمعذرت خواهی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
هنوز بخاطر برادر خودش و برادر جهانگیری عذرخواهی نکرده.فراموشکار نشیم.
عذرخواهی نخواستیم فقط برید
اولاباصرف عذرخواهی پوچ وتوخالی اوضاع مملکت به شرایط عادی بازنمی گردد.ثانیا مقصراصلی همانها هستند که درتمامی ارکان وشئون مملکت دخالت می کنندواجازه هرگونه عمل رااز دولت سلب کرده اند.پس آقای روحانی نیازی به عذرخواهی شمانیست.
مثل خاتمی عذر خواهی کن

اما مثل خاتمی هم فتنه و تکرار میکنم نکن

:)
احسنت
حالا این عذرخواهی چه دردی را دوا میکند
روی اینها اینقدر زیاده که به دوربین زل می زنند و می گویند تقصیر این و ان بودو ککشان هم از این همه فقر و بدبختی مردم نمی گزد
الان وقت عذر خواهی نیست وقتی مایحتاج مردم به جز کالاهای اساسی با نرخ دلار ثانویه وارد بازار شد و مردم و مغازه دار و کارخانه دار از خرید و فروش عاجز شدند آنوقت معذرت خواهی خواهند کرد. البته در مورد کالاهای اساسی هم شک دارم
اين مصاحبه ها كه انتخاب مجري با ايشان است و سوالها هم از قبل تعيين شده و هيچ سوال چالشي پرسيده نمي شود ،‌نمايشي است . به عنوان بخشي از خندوانه خوب است .
تابناک جون میدونم کامنت منو منتشر نمیکنی اما فقط میخوام بگم جناب روحانی و کابینه ایشون توی یک دنیای دیگه ای دارن زندگی میکنن ....توی مصاحبه یه جوری با لبخند صحبت میکنن و همه چیزو ساده نشون میدن که انگاری مملکت گل و بلبله
مطالب شما درسته ولی سید محمد خاتمی هم چیزی نداره که کسی ازش یاد بگیره.
خاتمی دردانه است ، خار چشم عقده ای ها ی داخل و منافقین خارج است .
نظرسنجیتو خوب نیست
چرا يك رئيس جمهور بايد اينطوري سخن بگويد
آقای روحانی نه تنها عذر خواهی نکرد مشکلات را انداخت به دوش آقای علم الهدی
عذر خواهی در ایشان جایگاهی نداره
متاسفانه مجلس خیلی قصور داشته ،چرا وزرای ضعیف را استیضاح نکردند ،چرا سکوت میکنن ،الانم که گیر دادن به ربیعی بیچاره ،تو ایرانخودرو شیراز ۱۹۰۰ تا پژو پارس دپو شده ،چرا هیچ نمابنده مجلسی وزیر صنعت را مواخذه نمیکنه ،سوال نمیپرسه ،اخرین راه واسه این مملکت اینکه یه رییس جمهور نظامی قلدر بیاد شاید اون بتونه با فساد مبارزه کنه
رئیس سابق بانک مرکزی بیشترین تقصیر را در اوضاع نابسمان کنونی دارد.
فرمایشات رییس جمهور در حدی نبود که اصلا" بشه در موردش حرف زد!!!!!!
دیگه پا رو چند قدم هم فراتر گذاشتن و مشکلات اقتصادی رو گردن رژیم قبلی انداختن!!!!!!!!!!!!!!!!!
حقایق را به مردم خواهم گفت.....همین بود حقایق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
معذرت خواهی حداقل انتظار مردمی بود که به شما رای دادند.
مردم از همه مسئولان انتظار عدرخواهی دارند
معدود طرفدارهای موجود رو هم نا امید فرمودن با این گفتگوشون!
ایشون هم به نوعی دیگه خس و خاشاک رو مطرح فرمودن...... گفتن تعداد معدود معترض!!!!!!!!
صحبتهاشون خیلی قانع کننده و مفید و با ارزش و گوش دادنی!!!!!! بود....... خیلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حیف اون زمان که گذاشتیم و نشستیم پای تلویزیون....!
مگر فرقي هم ميكنه اگر عذر خواهي كنن چه تاثيري بر قيمت بازار داره ، بي خيال آتيش بيار معركه نباش تابناك .
بازم طبق معمول همه گناهها رو انداختن گردن این و اون و در و دیوار و از مردم هم خواستن که کمک کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فقط اینو فهمیدم که همه مشکلات ناشی از کم کمک کردن مردمه......... مردم اگه کمک کنن همه مشکلات حل میشه....... مدیریت و برنامه ریزی و تدبیر و کلید هم هیچ................
عذر خواهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه حرفها میزنین بابا؟؟؟!!!!!!!!!!!
خیلی ارزنده و مفید بود فرمایشاتشون..... لذت بردیم!!!!!!!!!!!!!!
میخواین یکبار دیگه مردم رای بدن؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکبار نزنین و نبندین و نبرین و.................... اونوقت ببینین که چه تعداد معترض میاد.........
ولی منبعد و با تمام این اوصاف دیگه میان........
ایران باید با هر شرایطی شده با آمریکا وارد مذاکره بشه ...



تنها راه نجات از ورشکستگی اقتصادی و سیاسی همین یک گزینه است ...
فقط اون لبخندهای ملیحشون!
جانا سخن از زبان ما می گویی! ولی صد افسوس و هزاران
اگر بخواهیم عادلانه و خدایی قضاوت کنیم باید دولت پنهان از مردم عذرخواهی کند و به مسیر مستقیم برگردد عامل همه بدبختیها دولت پنهان است نه دولت تدارکاتچی
این نا کارآمدهای ضعبف خیلی تنبل وپرمدعا هستند و با شایسته سالاری به صندلی قدرت نرسیدند مسئولیت پذیری، قبول اشتیاهات و عذرخواهی بلد نیستند . اینجا ایران است ژاپن نیست . ما چه توقعی دااریم از با عرضه ها !!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی یک عده ۳۷ میلیارد دلار یک ماهه خریداری میکنند و تو کشور همسایه دارند قیمت تعیین میکنند ، و با سخنان تنش افرین خود دلار ۴۰۰۰ تومانی رو به ۱۲۰۰۰ تومان رسوندند و تورم کمرشکن رو به مردم تحمیل کردند روحانی این وسط چکار کنه ؟!!
60درصد بینندگان برنامه دیشب رییس‌جمهور همان دقایق اولی ازپای تلویزیون بلند شدند،چون روحانی شروع کرد به دروغ گفتن و حرفهای بیحساب زدن.
مشکل اصلی قانون اساسی است که کلا باید بازنگری شود و پست های بدرد نخور حذف شوند.
جالبه وقتی تو این کشور صدا و سیما تو کار صرافی و خرید و فروش دلاره، بفهمید چه دستهایی پشت پرده نوسانات ارزی هست ، روحانی باید واقعیت رو به مردم میگفت .
به دلایل سنی خاتمی اولین رییس جمهوری بود که بهش رای دادم. خاطرات خوب برام درست کرد. اینبار هم اگر خاتمی نبود اصلا خانوادگی رای نمیدادیم. روحانی داره همه چیز و همه کس رو خراب میکنه. یا بهتره بگیم خراب کرد.
اگه حضرات پشت تریبونها سخنان تنش افرین نگویند بزرگترین خدمت رو به مردم کردند ، به خدا حرف نزنید مردم نمیگویند لال هستید ؟! هنوز دعاگو شمایند .
بادرود:بنده بازنشسته سال۸۹وزارت نفت هستم درماه آذر۹۶بمنظوردیدن فرزندم دلارکانادارا۳۲۰۰تومان وبلیط رفت وبرگشت را۳میلیون خریدم وخرداد۹۷که برمیگشتم۴۹۰۰تومان برای مایحتاج زندگیم خریدم والان ۹۰۰۰تومان می باشد ،آقای رییس جمهورحقوق من از۱۵۰۰دلاربه ۵۰۰دلاردرفاصله ۵ماه تنزل کرد،وای بربازنشسته باحقوق یک میلیون هفتصدهزارتومان معلم بازنشسته چون پدرم
عذرخواهی چه دردی از مردم دوا میکند.
یه جوری حرف میزد که انگار این مسئولین اقتصادی از دوران احمدی نژاد بودن و به زور به ایشون تحمیل کرده بودن ، اقای روحانی سیف ، عراقچی، شریعتمدار، کرباسیان همه و همه را شما اوردید و مملکت را به این روز انداختید ، هر جای دنیا بود باید استعفا میدادید و از مودم عذرخواهی میکردید
هم ایشون و هم سایر مسولین و مسببین این روزها چه دولتی چه غیر دولتی باید راسما از مردم نجیب ایران عذر خواهی کرده و بعد از اون عزم شون رو برای اصلاح ساختاری و سیستمی و بنیانی آغاز کنند.
هر چند سیاست گذاری اشتباه دولت در چند ماهه اخیر در اوج گرفتن قیمت ها را نمی توان انکار کرد، ولی چه کسی یا کسانی زمینه ساز ایجاد تحریم های قبلی و فعلی شدند؟ آیا سیاست های دولت و قوه مجریه زمینه ساز این تحریم ها بوده یا کسان دیگری زمینه این تحریم ها را ایجاد کردند؟ آن کسانی که زمینه ساز این تحریم ها بووند باید از مردم معذرت خواهی کنند.
نه عذر خواهی میخواهیم

نه تکرار میکنم تکرار میکنم رو
چه قدر بی انصافید واقعا، چه قدر زیاد، چه باید می‌کرد که نکرد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
آقای روحانی دلار 3 هزار را به ده هزار رساندی خیلی کار بزرگی کردی ممنونیم
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
احمدی نژاد توی دوربین نگاه میکرد، روحانی توی دوربین نگاه نکرد. این یه کار رو نکرد
البته از شما رسانه بیشتر انتظار نمیرفت

چون چاپلوسی خاتمی اولیت داره تا درد ملت
مردم علاوه بر عذرخواهی، خواستدار بازگشت قیمت ها هستند. روحانی هیچ اشاره ای به گرانی 50 درصدی مسکن و اجاره بها نکرد و مشکلات مردم را تنها تا حد چند قطعی برق تنزیل داد. نگفت که برای این گرانی مسکن چه می کند؟ گفت از مردم بابت تحمل مشکلات تشکر میکنم و ما این مباحث را پشت سر می گذاریم. بله شما پشت سر می گذارید به راحتی اما این مردم می مانند و این اجاره بهای سنگین در ادامه راه...
ممنون میشم حرف مردم رو منعکس کنید. تشکر
آقای روحانی که دل و زبانش یکی است و مردمش رو از صمیم قلب دوست داره و همه تلاشش رو برای تامین رفاه و راحتی و آسایش و آرامش اونها انجام میده، هیچوقت نیازی به عذرخواهی نداره.

عذرخواهی رو اونهایی باید بکنن که ......................................................................................................
هنوزم داریم چوب اشوب سال ۸۸ میخوریم

عذرخواهی هیچی از درد ملت کم نمیکنه اقای خاتمی
گویا از نظر آقایان مردم همان چپاول گران وحقوق بگیران نجومی هستند بقیه مردم هیچی به حساب می آیند لعنت خدا بر ریاکاران و حقه بازان که این همه شرمندگی و نا امیدی بر مردم محروم وارد کردن تلاش برای زند ماندن تا زندگی.
جناب اقای خاتمی صادقتتون توی پشیمانی و عذرخواهی از ملت نشان دهید

از امکاناتی همچون ویلای خود دست بکشید و خانواده را از خارج ب کشور فرا بخوانید و با مردم‌ هم‌سفره شوید در مشکلات
بهترین حالت گفتگوی دیشب می توانست فقط و فقط معذرت خواهی روحانی از مردم باشه و بعدش به دلیل ناکارامدی دولتش استعفا از سمتش باشه. واقعا اگر شما رئیس جمهوری و عده ای اخلال ایجاد می کنند توی کار شما اگر می تونی جلوش رو بگیر اگر نمی تونی حداقل به مردم معرفی شون کن تا مردم بدونن با کی طرف هستند.
روحانی ترکیبی از سه چهره است

خاتمی هاشمی موسوی



ساسنور نکن من خواننده چندین ساله سایتتون هستم بازتاب قدیم
مگر روحانی موشک هوا میکرد و جمله اسرائیل باید نابود شود رو به زبان عبری مینوشت . مگر روحانی مسئول کمک به حوثی ها و بشار اسد بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
مگر روحانی اژانسه که فعالیت هسته ی تایید کنه

مگه روحانی ترامپه ک یزنه زیر مذاکرات
خاتمی یه فرصت به روحانی داد، روحانی قدرش رو ندونست. در واقع خاتمی رایش رو هوشمندانه از روحانی پس گرفت. روحانی نشون داد داره راه احمدی نژاد رو میره.
واقعیت اینه که تو التهابات بازار بیشتربن نقش رو خود مردم داشتند
روحانی به تمام معنی بی مسئولیت و از زیرکار دررو هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
مثل قبلی!
فقط حرف زد!!!!عمیقا تاسف داره
انصافا افرادی باید عذر خواهی که چه عرض کنم توبه کنند که احمدی‌نژاد را آوردند سکوت و حمایت کردند برجام را بر هم زدند با کارهای نسنجیده درذکشور اعتراض راه انداختن و...
اين چه خرفيه تابناك ؟ ما از رييس جمهور معذرت ميخواهيم . ما وظايفمون رو در قبال دولت خوب انجام نميديم .
تیتر قبلی چی شد؟
روحانی فرمودند استارت گرانی از اغتشاشات مشهد در دی ماه شروع شد و بیگانگان نیز نقش داشتند!!!!! احتمالا یادش رفت بگه یکباره دولت تصمیم گرفت سود بانکی را در دیماه از 20 درصد به 15 درصد کاهش بده و باعث خروج نقدینگی زیاد از بانک ها شد و بانکها هم با کسری مواجه شدن.... اینها عامل اصلی نبوده. ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت که اصلا اسمشو نیار اونها هیچ نقشی ندارن. سلطان سکه هم که در ارتباط با بانک مرکزی بوده نقشی نداشته. اصلا مسئولان بانک مرکزی چیکاره اند بنده خداها...
چقدر شما ساده لوح و یا فراموشکارید
خجالت آوراست که بخواهیم نابسامانیها را بر عهده روحانی بگذاریم البته دزد فراوان در کابینه اشن به مانند همه کابینه های قبلی هست
اقای روحانی در قسمتی از صحبت هایشان فرمودند که ارز ابروی ما ومملکت است که البته منظورشان دلار بوذه و بسیار متاسفم
من اومدم نظر بدم... دیدم اکثرا با بقیه هم عقیده هستم....
برادر چرا نمی خواهی واقعیت را بپذیری امروز درامد ملی ما با سال ۹۲ فرقی نکرده
تا دیروز فراریان خدمت مقدس بودند و امروز سرمایه های کشور!
معذرت چیه اگر خود را میکشتند حق بود
آه مذلت وفقر وفلاکت ملت به آسمان است!
تابناک محترم ،لطفا بفرمایید چرا آدرس غلط به مردم میدهید ؟ آیا شماها که نزدیک به راس قدرت هستید ،نمیدانید چه جناحی پیش از تهدید ترامپ ،اوضاع اقتصادی ایران را آشفته کردند ؟
بزرگترین خیری و پیروزی که میتواند برای ملت اسلام و ایران اتفاق بیفتد اصلاح ذات البین و زدن دست رد به نفس اماره و برگشت اموال غارت و رانت از جمیع مسئولان کشور در 12 سال گذذشته و اعوان و انصار
آقای رئیس جمهور اگر شما بلد نیستید لااقل از مشاوران آگاه استفاده کنید
آقای رئیس‌جمهور کاش حداقل از مردم عذرخواهی می کردید!
کاش از این هم عذرخواهی میکردید.
زیاد تند نرید دوستان
این گفتگو و در واقع سخنرانی آقای رئیس جمهور متاسفانه بازی با اعصاب و روان مردم بود!
رییس جمهور یه دکور هست
ب نظر این حقیر بجای عذر خواهی بهتر است که رپیس جمهور محترم از سازمان های ناظر بخواهد هر چه سریعتر از تولید کنند گانی که بدون مجوز وسر خود افزایش قیمت دادهاند در یک زمان معین کلیه قیمت ها را با برچسبهای جدید بر روی کالاهای خود کاهش قیمت ها را اعلام نمایند. این امر برای ملت سود مند تر از عذر خواهی میباشد.!!
عذرخواهی برای مردم نون و اب نمیشه. خدا نگذره از مسببان این وضعیت. بخدا کارد به استخونمون رسیده.
سلام سخنان ریاست جمهوری بسیار عالی و امیدوار کننده بود لطفا دنبال پالس منفی و نا امیدی نشوید منصف باشید و شرایط سخت وجنگ دشمن را در نظر بگیرد کفر با تمام توانش به میدان آمده مرگ بر محتکرین و مفسدین
روحانی اصلا خیالت نیست که مردم از اینهمه بهم ریختگی و گرانی بازار چی میکشن.
اتفاقا باعث تمام بد بختی های مردم همین سید مظلوم وتفرقه افکن مخی باشد
در سال حمایت از کالای ایرانی رییس جمهور کفش « گوچی » پاشه که خارجیه و بالای 7 میلیون قیمت داره...!!!

این آقا چی میدونه مشکل اقتصادی و معیشتی مردم یعنی چه ؟
اقتصاد کشور افتاده دست مدیران بی کفایت و کاخ نشینها و قاچاقچی ها ...!!!
مرحوم آیت الله بروجردی معتقد بود که جمهوری اسلامی مدیرانی کاردان ومسلمان واقعی می خواهد .نکته ای که این مرجع عالیقدر بدان اشاره دارد معضلی است که جامعه ماشدیدا ازکمبود آن رنج می برد
برای آنانکه ریشه در اصول گرایی دارند جمله " مردم ولی نعمتان ما هستند و ما خدمتگزار مردم هستیم " تعارفی بیش نیست. در نظر اینان همه مردم و کشور فدایی ولی نعمت آنان هست.
هرچند دولت زیاد در این بحران نقشی ندارد اما رئیس جمهور دیروز طوری صحبت می کرد که انگار در سوئیس زندگی می کنیم! خخخخخ
قیم که عذرخواهی نمی کنه!
عذر خواهی کنه!!!؟؟؟
تحریم انتخابات
آقای روحانی دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را
اوضاع مردم خیلی بده،،خیلی ،،،،جدی میگم خیلی بده....
آقای روحانی این اغتشاش گران که آقای احمدی نژآد خس و خاشاک می نامید .. مردم ایران هستند .. اشتباه نکنید ..
روحانی اگر عاقل می بود استعفا میداد به هر بهانه ای حتی دل درد شدید
مگر بقیه افرادی که در این 40 سال کشور را به اینجا رساندند عدرخواهی کردند که انتظار دارید رییس جمهور عذرخواهی کند!
اگر جوک بنویسیم منعکس میکنید متاسفم که هر چه مینویسم چاب نمی نمایید آقای ریس جمهور محترم خسته نباشید ناراحت نباشید این هم مانند آن دیگری ها می‌گذرد مردم را رها کنید بالا دستی ها را بچسبید این مردم همیشه غور می‌زنند کمی که برسانید کوتاه می‌آیند مراقب اوقات فراغت بالادستی ها باشید که خدای نکرده با کاهش گرانی و کاهش ارز و سکه سود های کلان شان کاسته نشود به آنان اطمینان دهید به هر قیمتی شده نخواهید گذاشت که ایام برایشان به سختی گذرد خونخوار ین دشمن این سرزمین هم نتوانسته بود مردم را به این روز فلاکت و بد بختی و فقر سوق دهد درود بر شما
ما ... پشیمانیم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار