بازدید 13483

تجاوز به پسر ۱۳ ساله توسط مجرم سابقه‌دار

کد خبر: ۸۲۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 05 August 2018

شامگاه جمعه پسری 13 ساله همراه پدرش به کلانتری رفت و گفت: ساعت 20:30 در حال بازگشت از باشگاه به خانه بودم که یکی از بچه محل‌ها به‌نام بهزاد که مقابل خانه‌شان ایستاده بود مرا صدا کرد؛ زمانی که به او نزدیک شدم تا ببینم بهزاد با من چکار دارد، ناگهان دستم را گرفت و مرا با زور و تهدید به داخل خانه‌شان در طبقه دوم ساختمان برد. بهزاد در خانه را قفل کرد و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

به گزارش روزنامه ایران، با طرح شکایت اولیه با موضوع «آزار و اذیت» پرونده تشکیل و به دستور بازپرس دادسرای جنایی پسر نوجوان برای تأیید این ادعا به پزشکی قانونی فرستاده شد.

پس از انجام معاینات لازم پزشکان موضوع را تأیید کردند بنابراین پرونده برای رسیدگی و دستگیری متهم از شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ سیزدهم مرداد با مراجعه به محل سکونت بهزاد، در حالی که وی با مشاهده کارآگاهان سعی داشت از طریق پشت بام از محل متواری شود او را دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند. شاکی پرونده پس از مواجهه حضوری، متهم را به‌صورت کامل مورد شناسایی قرار داد.
در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی از مجرمین سابقه‌دار و زورگیران حرفه‌ای است که در شهریورسال 1390 نیز دستگیر و روانه زندان شده بود همچنین در ادامه بررسی‌ها مشخص شد بهزاد در زمینه خرید و فروش موادمخدر نیز فعالیت دارد.
سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم با قرار قانونی، برای ادامه رسیدگی به پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از متهم در مراحل مقدماتی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۱
پلیس در این زمینه توصیه ای برای شهروندان ندارد؟!
بایدبدون فوت وقت اعدام شود
دوباره آزادش کنن تا بزهکاری دیگر انجام دهد و تازه پلیس متوجه شود که ایشان بزهکاریهای متعدد در پرونده اش داشته! و این دور باطل ادامه پیدا کند. مجازاتهای اعمالی متاسفانه اثر بازدارندگی ندارند. این تبهکار نباید آزاد می شد تا آزادانه بگردد و دوباره به کودکان تجاوز کند. حبس ابد یا اعدام تنها راهکار است وگرنه این فرد بعد از آزادی دوباره اینکار را ادامه خواهد داد.
اراذل و اوباش و قاتلان بخشوده می شوند و ازاد می گردند پس زندانها با چه کسانی پر شده؟!
این فرد آزاد داره راست راست تو جامعه میچرخه؟!
در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی از مجرمین سابقه‌دار و زورگیران حرفه‌ای است که در شهریورسال 1390 نیز دستگیر و روانه زندان شده بود همچنین در ادامه بررسی‌ها مشخص شد بهزاد در زمینه خرید و فروش موادمخدر نیز فعالیت دارد.
فقط اعدام
اگه در کمتر از 10 روز اعدامش کنند بازدارندگی داره

ولی مطمئنا 5 یا 6 سال طول میکشه تا اعدامش کنند
فقط اعدام که این بلا را سر کس دیگری نیاورد.
بازهم مجرم سابقه دار و جنايتي ديگر! شرورو زورگير كه امنيت جامعه را برهم ميزنند، چرا مجازات قبلي بصورتي نبوده كه اين فرد و امثال ايشون متنبه بشن؟! آيا با اين افراد كه نشون ميدن اصلاح پذير نيستند نبايد با شدت و سرعت برخورد شود؟آيا در اين موارد سيستم قضايي نبايد پاسخگو باشد؟
چگونه ایشان با این سابقهٔ درخشان ،آزاد و رها در جامعه ول میگردد ؟ آیا امکان کنترل الکتریکی ایشان مقدور نمشد ؟، صدها مانند ایشان در جامعه رها هستند ؟
زندانهای ما هیچ جنبه بازدارندگی ندارد و بلکه برای افرادی که یک بار به زندان افتاده اند و جرائم عمد دارند عملا از خونه هاشان بهتره و هیچ تفاوتی میان یک محکوم جرایم غیر عمد نظیر مهریه یا تصادف و ... با یک مجرم سابقه دار و قاچاقچی و ارازل و اوباش در ارائه خدمات و مکان نگهداری و برخورد و... نمیباشد . همین موضوع هم سبب تشدید جرایم عمد میشود
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی