بازدید 2171

مرگ دومین آتش نشان در آتش سوزی کالیفرنیا

کد خبر: ۸۲۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵ 28 July 2018

سخنگوی سازمان آتش نشانی کالیفرنیا روز جمعه اعلام کرد دومین آتش نشان در حالی که با گسترش آتش در شهر ردینگ در شمال کالیفرنیا مقابله می کرد، جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، این منبع بدون توضیح بیشتر تصریح کرد: «دو آتش نشان جان خود را از دست دادند. یک راننده بولدوزر بعد از ظهر پنجشنبه و یک آتش نشان سحرگاه جمعه جان باختند.»

­مقامات چند ساعت قبل از مرگ راننده بولدوزر خبر داده و اعلام کرده بودند آتش به قسمت غربی ردینگ سرایت کرده است که نود هزار نفر سکنه دارد.

اسکات مک لیان سخنگوی اداره آتش نشانی کالیفرنیا گفت: «هرچند نیروها با بالاترین سرعت در حال تخلیه منطقه هستند، آتش سوزی به سرعت در حال گسترش است. همچنین تعدادی از ساکنان و آتش نشان ها زخمی شده اند.»

براساس اعلام منابع آگاه این آتش سوزی که از روز دوشنبه آغاز شده است، 18 هزار هکتار را از بین برده، 65 ساختمان را خاکستر کرده و به 55 ساختمان نیز صدمه زده است. همچنین این آتش سوزی که تاکنون تنها سه درصد آن مهار شده است، حدود 500 خانه دیگر را تهدید می کند.

پایگاه اینترنتی اداره آتش نشانی کالیفرنیا نیز اعلام کرد آتش سوزی در طول شب شدت بیشتری گرفت و تلاش 1700 آتنش نشان برای مهار آن به دلیل شدت زیاد و شرایط نامساعد جوی کند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی