بازدید 2816

آخر هفته گرم در شمال

کد خبر: ۸۱۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 18 July 2018

سازمان هواشناسی اعلام کرده دمای هوا در سواحل دریای خزر طی روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش می‌یابد و در برخی مناطق کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در بخش هایی از استان های آذربایجان شرقی- اردبیل و سواحل دریای خزر رشد ابر، بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

احد وظیفه گفت: طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان بخش هایی از استان هرمزگان و ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان های فارس و کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: همچنین طی سه روز آینده برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وزش باد شدید، گاهی همراه با گرد و خاک خواهند داشت و شدت باد در منطقه زابل بیشتر خواهد بود. امروز بعد ازظهر در برخی نقاط شمال و شرق اصفهان، قم، مرکزی و جنوب استان تهران هم وزش باد پیش بینی می شود.

وظیفه تأکید کرد: از لحاظ دمایی فردا و پس فردا دمای هوا در نوار شمالی کشور افزایش می یابد که در سواحل دریای خزر این افزایش دما محسوس تر خواهد بود ولی از روز شنبه کاهش دما و بارندگی در سواحل دور از انتظار نیست.

هوای تهران طی سه روز آینده صاف و گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت به ۴۱ درجه می رسد که روز جمعه به ۴۲ درجه نیز افزایش خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی