بازدید 2354

گلایه رحیمی و عبدولی از مسئولان ورزش کشور

کد خبر: ۸۱۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 18 July 2018

دو قهرمان کشتی آزاد و فرنگی کشتی جهان با انتشار پست هایی در صفحات شخصی خود نسبت به عدم حمایت مسئولان از ورزش ملی کشور گلایه کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رحیمی دارنده مدال های طلا ، نقره و برنز جهان و برنز المپیک در کشتی آزاد، در صفحه رسمی خود به عدم توجه مسئولان به پرافتخارترین رشته ورزشی کشور اشاره کرده است.

رحیمی کسب مدال های رنگارنگ و قهرمانی های متوالی کشتی در میادین بزرگ را یادآوری کرد و گفت: از زمانی که خودم را شناختم در ورزش اول کشور مشغول عرق ریختن بودم و تنها یک هدف را جلوی چشمانم گذاشتم، اهتزاز پرچم مقدس ایران در آوردگاه های مختلف که به لطف خدا بارها موفق به این کار شدم، من عضو کوچکی از جامعه بزرگ کشتی هستم. در این خانواده انجام کارهای بزرگ، عادی و پیش پا افتاده است به طوری که اگر کسی موفق به بالا بردن پرچم و نام ایران در میادین بین المللی نشود، مایه تعجب است!

در مقابل کشتی رشته های وارداتی زیادی وجود دارند که در نزد مدیران عالی رتبه ورزش و حتی سیاسی کشور برخوردار هستند.
رحیمی همچنین به ظلمی که به کشتی رفته و حمایت هایی که از کشتی نشده است اشاره کرده است.

سعید عبدولی دارنده مدال طلا و برنز جهان و برنز المپیک نیز با انتشار دو ویدیو در صفحه شخصی خود گفت: ما مدال ها را در همه ی رده های سنی درو می کنیم اما ان شاالله که مسئولین ذیربط اهمیت بدهند و نوجوانان و جوانانی که با روحیه بالا و فعل خواستن در کشتی آمده اند و افتخارآفرینی برای ایران عزیز می کنند، دلسرد نکنند.

وی ادامه داد: اگر قرار است کشتی از بین برود صراحتاً اعلام کنند که ما دیگر در کشتی نباشیم و با ندادن و کم کردن بودجه کشتی و کارهای دیگر دنبال این راه نباشند.

عبدولی تصریح کرد: ما الان دست تنها هستیم و فدراسیون با مشکلات بسیاری روبرو شده و انگار مسئولان خود را به خواب زده اند و من نمی دانم چرا اینکار انجام می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر