بازدید 1228

بازنگری کتب درسی برای ترویج زیست فناوری

کد خبر: ۸۱۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 18 July 2018

ستاد توسعه زیست فناوری با انعقاد تفاهم نامه ای در راستای هدایت دستاوردهای پژوهشی حوزه زیست فناوری به سمت نیازهای کشور و بازنگری کتب درسی برای ترویج موضوع بیوتکنولوژی گام برداشت.

به گزارش مهر، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حل مشکل اتصال دانشگاه به صنعت تشکیل شده که از ستادهای توسعه فناوری مختلفی تشکیل شده است؛ به همین منوال ستاد توسعه زیست فناوری با هدف ارتباط دانشگاه و صنعت شکل گرفته است.

در همین راستا، ستاد توسعه زیست فناوری با دانشگاه شهید رجایی تفاهم نامه ای برای توسعه تحقیقات زیست فناوری و هدایت آنها به سمت نیازهای کشور منعقد کرده است.

این تفاهم نامه در جهت تقویت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه زیست‌فناوری است که با بسترسازی و برنامه‌ریزی در جهت توسعه رویکردهای آموزشی خلاقیت محور در این حوزه منعقد شده است.

فراهم آوردن بستر شکوفایی استعدادهای دانشجویان و دبیران در حوزه زیست‌فناوری و زمینه‌سازی جهت هدایت آنان در اشتغال‌زایی از جمله اهداف این تفاهم نامه هستند.

همچنین افزایش انگیزه برای انجام فعالیت های پژوهشی، کمک به تجاری‌سازی علوم‌زیستی از طریق ارائه آموزش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی، زمینه سازی برای برقراری ارتباط موثر دانشگاه و صنعت در حوزه زیست فناوری، همکاری راه‌اندازی رشته آموزش زیست فناوری در جهت توسعه زیرساختی در سطح آموزش و پرورش و دانشگاه و همکاری در جهت بازنگری کتب درسی در راستای ترویج زیست فناوری از جمله اهداف این همکاری هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل