بازدید 4824

تخلیه ساختمانهای مجاور چرثقیل کج‌شده در کرج

مسیر چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا به دلیل سقوط تاور جرثقیل و مصالح ساختمانی مسدود شده است. نیروهای آتش‌نشانی، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی در محل حضور دارند.
کد خبر: ۸۱۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 17 July 2018

مسیر چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا به دلیل سقوط تاور جرثقیل و مصالح ساختمانی مسدود شده است. نیروهای آتش‌نشانی، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی در محل حضور دارند.

به گزارش مهر و به گفته شاهدان عینی تاور جرثقیل از کمر شکسته و در خیابان اصلی آویزان شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفته است؛ جرثقیل در مکانی نصب‌شده که مشرف بر خیابان اصلی است و پیمانکار مربوطه در محل حاضر است تا برای مهار تاور این جرثقیل به نیروهای امدادی کمک کند.

محمد یساولی همچنین گفته است: اطراف محلی که تاور جرثقیل در آستانه سقوط است خالی از رهگذر شده تا بتوانیم تاور آسیب‌دیده را بدون کوچک‌ترین آسیب جابه‌جا کنیم.

تلاش آتش‌نشانان و نیروهای خدمات رسان برای مهار تاور جرثقیلی که در محدوده طالقانی کرج به سمت خیابان در آستانه سقوط است ادامه دارد.

گفتنی است که محدوده‌ای که تاور این جرثقیل در آستانه سقوط است از رهگذران و خودروها تخلیه شده است تا علاوه بر ایمن‌سازی، نیروهای خدمات رسان بتوانند تاور جرثقیل را بدون آسیب به فردی مهار کنند.

محمد یساولی رئیس سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی کرج اظهار کرد: از چند جرثقیل کمک گرفته‌ایم تا بتوانیم تاور این جرثقیل را مهار کنیم.

وی تأکید کرد: پس از مهار تاور این جرثقیل می‌خواهیم آن را باز و پایین بکشیم به همین منظور لازم است که شهروندان از این مسیر دور شوند.

یساولی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان برای مهار تاور این جرثقیل تلاش می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر