بازدید 4446
استاندار تهران:

تغییر ساعات اداری تا پایان مرداد ادامه دارد

استاندار تهران گفت: با توجه به گرمای فزاینده هوا، کمبود آب در پشت سدها و کمبود برق به احتمال زیاد تغییر ساعات کار ادارات دولتی تا پایان مرداد ماه تداوم می یابد.
کد خبر: ۸۱۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ 17 July 2018

استاندار تهران گفت: با توجه به گرمای فزاینده هوا، کمبود آب در پشت سدها و کمبود برق به احتمال زیاد تغییر ساعات کار ادارات دولتی تا پایان مرداد ماه تداوم می یابد.

به گزارش ایرنا، محمد حسین مقیمی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری گفت: در مورد این مساله یکشنبه آینده تصمیم گیری می شود.
وی با بیان اینکه تغییر ساعات اداری برای برخی کارمندان مخصوصا بانوان موجب سختی هایی شد افزود: برای مدیریت مصرف برق چاره ای نداشتیم و البته شرکت اتوبوسرانی، مترو و مهدکودک های بهزیستی نیز بخوبی آماده خدمت رسانی در شرایط جدید شدند.
مقیمی گفت: تغییر ساعت اداری با هدف مدیریت مصرف برق انجام شد و مدیران باید توجه داشته باشند در هر صورت باید از ساعت ١٣ تا ١٦ تاسیسات خنک کننده را خاموش کنند.
وی گفت: مدیران به شرط رعایت خاموشی تاسیسات در ساعات مقرر اجازه تغییر ساعات اداری را بر اساس ضرورت ها دارند اما همه ادارات دولتی باید به اهمیت این بخشنامه در کاهش مصرف و ضرورت آن توجه کنند.
مقیمی با بیان اینکه پایتخت با ٤ هزار مگاوات کسری منابع برقی مواجه است افزود: تهران در شرایط فعلی به ٩ هزار مگاوات برق نیاز دارد که توان فعلی فقط ٥ هزار مگاوات است.
وی گفت: تغییر ساعات اداری در تهران به کاهش ٤٠٠ مگاواتی برق منجر شد.
مدیر کل امور مالیاتی استان تهران نیز در این نشست با بیان اینکه پایتخت بخش 58 درصد مالیات کشور را وصول می کند.
محمد رضا نوری گفت: ٤ و نیم میلیون مودی مالیاتی در کشور وجود دارد که یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر در تهران اظهارنامه مالیاتی با رقمی حدود ١١٠٠ میلیارد تومان ارائه می کنند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته ١٠٠ هزار میلیارد تومان بودجه مالیاتی کشور بوده است اضافه کرد: از این مقدار ٥٦ هزار میلیارد تومان در تهران وصول شد و تحقق ١٠٦ درصدی داشتیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل