بازدید 1504

رژیم صهیونیستی ورود سوخت به غزه را ممنوع کرد

رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود علیه فلسطینی‌ ها دستور داد که از امروز (سه ‌شنبه) ورود سوخت و گاز به باریکه غزه منع شود.
کد خبر: ۸۱۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 17 July 2018

رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود علیه فلسطینی‌ ها دستور داد که از امروز (سه ‌شنبه) ورود سوخت و گاز به باریکه غزه منع شود.

به گزارش ایرنا ،'اویگدور لیبرمن' وزیر جنگ این رژیم شب گذشته (دوشنبه) دستور داد که ورود گاز و سوخت از طریق گذرگاه کرم ابوسالم تا اطلاع ثانونی به غزه ممنوع شود.
رژیم صهیونیستی هر بار که در برابر مقاومت مردم فلسطین عاجز و ناتوان می شود، دست به چنین اقداماتی علیه مردم تحت محاصره این باریکه می زند.
رسانه های صهیونیستی در این باره اعلام کردند که تصمیم وزیر جنگ این رژیم در راستای تحت فشار قرار دادن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) برای پایان دادن به پرتاب بالون ها و بادبادک های آتش زای جوانان فلسطینی به شهرک های صهیونیستی صورت گرفته است.
اهالی غزه که اکنون بیش از 12 سال است تحت محاصره همه جانبه صهیونیست ها در زندانی به نام غزه زندگی می کنند، برای لغو محاصره آن دست به اقدامات ابتکاری از جمله ساخت بادبادک‌های آتش ‌زا زده اند.
آناتولی همچنین گزارش داد که مصر هم از صبح امروز (سه شنبه) گلوگاه کرم ابوسالم، تنها گذرگاه ورود و خروج کالا و رفت و آمد شهروندان فلسطینی به دنیای خارج از غزه را تا اطلاع ثانوی بست و این گذرگاه تنها به منظور ارسال کمک های پزشکی باز می شود.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و لیبرمن وزیر جنگ او هفته گذشته تهدید کرده بودند که به منظور توقف پرتاب بادبادک ها و بالن های آتش زا گذرگاه کرم ابوسالم را می بندند.
تشکیلات خودگردان فلسطین ، جنبش حماس و اتحادیه اروپا انتقادات گسترده ای به این اقدام اسرائیل کرده و خواستار عقب نشینی از تصمیم خود شده اند.
علاوه بر این، مقامات تل آویو تصمیم گرفته اند که مساحت مجاز صید در غزه را کاهش دهند.
اسرائیل به فرماندهان حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در باریکه غزه هشدار داده است که در صورت ادامه استفاده از بالن‌ها و بادبادک‌ های آتش ‌زا، جنگ چهارم را علیه غزه شروع خواهد کرد.
طی چند ماه گذشته پرتاب این بالن ها و بادباک ها باعث ایجاد آتش سوزی در هزاران متر مربع از زمین های زراعی صهیونیست ها شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل