بازدید 22737

سلبریتی کت و شلوارپوش هنوز در لیست بدهکاران بزرگ بانکی!

مشخص نیست این نوع کارسازی برای سلبریتی مذکور برای افزایش اعتماد عمومی در راستای سرمایه گذاری مردم در این مؤسسه صورت پذیرفته یا این سلبریتی از نفوذ خود برای دریافت این تسهیلات استفاده کرده و با توجه به حسن شهرتش حاضر به تسویه معوقات میلیاردی نشده است.
کد خبر: ۸۱۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 16 July 2018

سلبریتی کت و شلوارپوش هنوز در لیست بدهکاران بزرگ بانکی!یکی از سلبریتی‌ها که اخیراً برای دوره‌ای در مقام مجری در تلویزیون نیز ظاهر شد، همچنان در لیست بدهکاران بزرگ بانکی است و با وجود آنکه نام او در دادگاه یکی از موسسات مالی ـ اعتباری غیرمجاز مطرح شده، هنوز بدهی او به این مؤسسه که قرار بوده در قالب تهاتر تسویه شود، وصول نشده است؛ اتفاقی که نشان می‌دهد نباید صرفاً در میان چهره‌های بدنام به دنبال بدهکاران سیستم بانکی کشور باشیم که با گردنکشی، حاضر به پرداخت دیونشان نمی‌شوند.

به گزارش «تابناک»؛ پس از حواشی یکی از سلبریتی‌ها در یک شوی تلویزیونی، کاظم پالیزدار، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در جریان یک گفت و گو، درباره هویت بدهکاران بزرگ بانکی که در رقم خوردن وضعیتِ کنونی شماری از مؤسسات و بانک‌ها تأثیر چشمگیر داشته‌اند، سخن گفت و نام این سلبریتی بسیار محبوب را به میان کشید؛ چهره‌ای که همواره درباره مسائل مالی‌اش حرف و حدیث‌های فراوانی مطرح بود اما تصور نمی‌شد او نیز در لیست بدهکاران بزرگ بانکی باشد.

پالیزدار در تشریح بخشی از مشکلات بازگرداندن طلب مال‌باختگان مؤسسات مالی گفته بود: «بخشی از مشکلات مؤسسات مطالبات معوقه آنهاست. برای بازپرداخت سپرده‌های مردم باید تسهیلات این مؤسسات نیز برگردند. بسیاری از این معوقات نیز برای آدم‌های مطرح است. یکی از این افراد را همه کشور می‌شناسند، هر شب با ظاهر و رفتار موجه در تلویزیون برنامه اجرا می‌کند، یک کت و شلوار شیک و پیراهن سفید می‌پوشد و زبان انتقادش هم به سمت همه مقامات جمهوری اسلامی برمی‌گردد. شما اگر خیلی راست می‌گویی، بدهی‌ات را بده؛ لازم نیست در تلویزیون مانور بدهی و شو اجرا کنی. این فرد اگر بخواهد به این رویه ادامه دهد، اسمش را در رسانه‌ها مطرح خواهم کرد. او چند میلیارد تومان بدهی دارد و دفعه بعد اسمش را مطرح خواهم کرد.»

چنین به نظر می‌رسید که تهدیدهای دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در روزهای نخست بهمن 1396 منجر به افزایش تکاپوی این سلبریتی برای تسویه دیون او شود و بدین ترتیب، این سبلریتی بکوشد از تصویرش در سطح افکارعمومی حفاظت کند اما ظاهراً این تصور اشتباه بود و این سلبریتی با گذشت ماه‌های متمادی بدهی میلیاردی خود را تسویه نکرد، تا در دادگاه تعاونی مالی ـ اعتباری ثامن الحجج، یکی از متهمان اصلی پرونده درباره جزئیات بدهی او و روند تسویه‌اش سخن به بگوید.

در جلسه هفتم این دادگاه، زاهدی وکیل متهم ردیف اول این پرونده درباره عدم دریافت دیون معوق از این سلبریتی با وجود گذشت دو سال، چنین دفاعیه‌ای را به محضر دادگاه ارائه کرد: «اولا ایشان دارای وثیقه ملکی بودند و در آخرین توافق تا 97/4/20 قرار بود ایشان کل مبلغ را پرداخت کند البته باید تا سال 95 بدهی خود را پرداخت می‌کرد، اما پیگیر تهاتر بود و طبق آخرین گزارشات وی قرار بود امروز تسویه حساب کند.»؛ بدهی که بنا بر اخبار به دست آمده تا زمان درج این خبر در قالب تهاتر نیز تسویه نشده است.

مشخص نیست این نوع کارسازی برای سلبریتی مذکور برای افزایش اعتماد عمومی در راستای سرمایه گذاری مردم در این مؤسسه صورت پذیرفته یا این سلبریتی از نفوذ خود برای دریافت این تسهیلات استفاده کرده و با توجه به حسن شهرتش حاضر به تسویه معوقات میلیاردی نشده است. با این حال به نظر می‌رسد، این سلبریتی و امثال او، نقشی فراتر از یک بدهکار را در رقم خوردن این وضعیت و آشوب مؤسسات مالی ـ اعتباری بر عهده دارند.

فراموش نکنیم مؤسسه ثامن الحجج و متهم اصلی‌اش که اکنون با بدهی دوازده هزار میلیاردتومانی بازداشت شده، در سال 1394 اسپانسر برنامه احسان علیخانی نیز بود و با وجود آنکه در آن زمان نیز وضعیت این مؤسسه مالی و اعتباری غیرقانونی بود، این مجری و تهیه کننده مکرراً به تبلیغ این مؤسسه پرداختند که طبیعتاً تشویق مردم به سرازیر کردن سرمایه‌هایشان در چنین مؤسسه‌ای آن هم از پربیننده ترین برنامه ماه رمضان، در رقم خوردن این فاجعه مالی تأثیرگذار بود.

در واقع اگر آن سلبریتی بدهکار اکنون زیر ذره بین قرار گرفته، برنامه «ماه عسل» و مدیران مرتبط صداوسیما، به ویژه در بخش مالی این سازمان ـ که با چنین اقداماتی موافقت کردند و چشمشان را بر آثار منفی اسپانسر مسأله دار جذب شده توسط علیخانی و دوستانش بستند ـ نیز باید به اندازه این سلبریتی بدهکار پاسخگو باشند؛ هرچند امیدی نیست که شاهد پاسخی جدی و یا پیگرد آنها به عنوان عاملان مغبون شدنِ گروهی از مردم باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۳۳
اقایون به رای سلبریتی ها نیاز دارن !
۹۰ درصد رای اصلاح طلبان توسط همین ها جمع میشه.!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
توی استان های جنوبی و مرکزی مردم مشکل کم ابی دارند براحتی می شود با پول این بدهکاران بانکی کارخانه های بزرگ اب شیرین کن دریا ساخت با برق خورشیدی تا مشکل این هم وطنان حل شود ولی متاسفانه به جای اینکه این پول های هزار میلیاردی صرف سازندگی کشور شود سر از جیب مفسدین اقتصادی در می اورد و در اخر هم صرف خرید دلار و سکه می شود و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
شهرداری هم به یک سلبریتی چند میلیارد کمک بیلبوردی داده برای انتخابات و رای جمع کردن از مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
فکر نکنم کسی بخاطر سلبریتی رای داده باشه تا وقتی شماها هستید اصلاح طلبان به کسی احتیاج ندارن مردم از ترستون میرن رای میدن خودتونو دست کم نگیرید اخویها
بالاخره سلبریتی که در انتخابات از افراد خاصی حمایت می کند، باید یک جایی هم سود لازم را ببرد. چرا از آن خانم که قرار است تابلوهای تبلیغاتی میلیاردی تهران را بهش بدن، چیزی نمیگید؟
چگونه در کشورهای دیگه نمی تونن این کلاه برداران را دستگیر کنند همینکه از ایران فرار کنند خلاص ؟ بمیریم بهتر از این وضعه.
تا وقتیاز جیب ملت فقیر ایران سپرده های چند ده ،و چند صد ،و میلیاردی سپرده گذاران را میپردازد ،گیرندگان تسهیلات مؤسسات منحله ،لازم نمیدانند بدهی خود را بپردازند ؟ و الا یک میلیارد سال ۹۲ برابر ده میلیارد سال ۹۷ میباشد ؟ حضرات این رقمهای کلان را به ملک ،و طلا ،و ارز تبدیل نموده اند که با یک دهم آن اکنون میتوانند همهٔ بدهکاری خود را تسویه کنند ،لاکن وقتی میبینند ، اراده ای برای مبارزه با اختلاس نیست ،و هر روز حجم بیشتری فساد مالی بوجود می آید ،آنها نیز تشویق به عدم پرداخت میشوند ،و نهایتا پس از بحرانی که پیش آمده ،اگر ایران بسلامت عبور نمود که شامل مرور زمان شده ،و همه چیز فراموش میگردد ،و اگر مشکلات حادتر شد ،ومجبور به ترک کشور شدند که از امکانات مالی برخوردار هستند ،ونیازی در اردوگاه زندگی کردن ندارند ،بهر حال این مردم هستند که پایمال میشوند ،و سلبریتیها و مدیران هیچ نگرانی ندارند ؟،،،
م م
خدا هدایت کند این عفریته های اقتصادی را
رای جمع کرده برای مدیران؟
دهن كجي سيما بابكار گيري اختلاسگران در برانامهاي سيما
در غرب نام و چهره مجرمین و حتی متهمین تا مدت ها در رسانه ها بدون سانسور پخش میشه. اینجوری دیگه خیلی از مجرمین حتی به خاطر آبروی خانواده شان دست از جرم های سنگین میکشند. اما در ایران مجرمین بزرگ حتی بعد از تایدد جرم هویتشان نامعلوم میماند
ما که دستمان بجایی بندنیست، پس شما مسئولین دربرابرکسانی که به این مردم خیانت میکندچه میکنید؟ما برای چی وملتمان برای چی خون دادندواستقامت کردندآیاعدالت اجراشد؟!!.
فقط مائه هژبری اسم داره و جنایت کرده غارتگران اسم ندارن؟!
اينارو بازداشت كنين اموالشون رو هم مصادره در حكومت حضرت علي هم بود همين كاروميكرد پول ملت رو بگيري بعد بگي نميدم مسولین هم بشينن تماشا كنن معني نداره
مشکل اینجاست که همه میترسن که اسم ببرن. چرا اسم نمیبرین؟ اگه اسمی وجود نداره پس خبر هم موثق نخواهد بود. زیرا احساس میشه که این سلبریتی ساخته ذهن نویسندست. چون هیچ اسم و فامیل مشخصی ذکر نشده.
مشکل اینجاست که همه میترسن که اسم ببرن. چرا اسم نمیبرین؟ اگه اسمی وجود نداره پس خبر هم موثق نخواهد بود. زیرا احساس میشه که این سلبریتی ساخته ذهن نویسندست. چون هیچ اسم و فامیل مشخصی ذکر نشده.
کی هست حالا
این شخص کی هست؟ کسی میتونه بگه
كيه خوب؟
الان به تلويزيون خرده ميگيريم كه بدهكاران گردن كلفت بانكي رو اعلام نميكنه با رقاصه ها مصاحبه ميكنه...
خودت چرا اعلام نميكني تابي جان؟
این بدهکاران بزرگ بانکی یا بهتر بگویم چپاولگران بیت المال که چند هزار میلیارد وام از بانک بدون وثیقه می گیرند عامل اصلی بی ثباتی اقتصادی و فشار بر اقشار ضعیف و متوسط جامعه هستند .
این چپاولگران با خرید ملک و ماشین و طلا و.... سود چند برابر به جیب زده اند .
مردم عادی برای گرفتن ۵ میلیون وام باید کارمند رسمی با کلی مدارک به بانک تحویل دهند .
اگر بنا باشد وضع اقتصادی کشور بهبود یابد و عدالت که شعار اصلی انقلاب بوده رعایت شود . باید این بدهکاران و کسانی که به آنها وامهای کلان داده اند در سریعترین زمان ممکن اعدام شوند.
داره بدهکار شدن به بانک به عنوان افتخارات ملی ثبت میشه

این وسط جای تمبر یادبود با پس زمینه پرچم کانادا خالیه
دمت گرم تابناک ... به روشنگری هات ادامه بده ... بالاخره این جماعت سالوس دورو متظاهر باید شناسایی بشن و مردم ما بفهمن چه کسایی دارن دم از خدا و پیغمبر میزنن ... کاش اسمش رو هم میاوردی تابناک جان ...
بگو دزد ، کسانی که همچون زالو با پول دیگران زندگی میکنند و با این پولها به عیاشی و خوشگذرانی و کسب مال حرام و کسب اعتبار نامشروع ادامه میدهند بجز مفسد اقتصادی و دزد هیچ اسم دیگری برای آنها نمیتوان متصور بود و قانون نیز متاسفانه با این افراد هیچ برخوردی نمیکند . کاش به جای آفتابه دزد دنبال اینگونه افراد بودند
این داستان(اختلاس،دزدی و ...) ادامه دارد...
کیه؟
دیگه کسی تو این کشور پاسخگوی هیچ چیزی نیست
سلام خواهشا اینقدر نگویید سلبریتی ،یا اسامی را اعلام کنید یا شغلش را بفرمایید اگر بازیگر هستند بگویید بازیگر
همین سلیبریتی گفتن رسانه ها باعث میشود این افراد برای خود ارج و منزلتی غیر واقعی تصور کنند وخود را بالاتر از دیگران بدانند پس بیایید واژه سلبریتی را کنار بگذاریم تا باعث توهم دار شدن بعضی نشویم
تاسف بار است ولی سلبریتی گفتن ما به توهم دارشدن انها منجر میشه پس نگوییم سلبریتی بگوییم اقای بازیگر یا بازیکن و...
این فراری رو باید با فضاحت به کشور برگردوند و در یکی از میادین اصلی شهر تو یه سلول شیشه ای نگهداریش کرد تا عمرش سر بیاد.
اینا فقط جیب مردم رو نزدن بلکه با اسامی مقدسی که روی موسساتشون گذاشتن و در جامعه با ریش و تسبیح و پیشانی برجسته ظاهر میشدند ایمان و اعتقاد مردم رو دزدیدن. لعنت خدا بر این دزدان اعتقاد و ایمان.
دولت بنفش کشور داد ب باد

با حمایت همین ها و رسانه هارای اورد
وقتی الگوی مردم یک مشت سلبریتی معلوم الحال باشند، انتظاری بجز این نداریم!!!
متاسفانه کشور عزیزمون ایران در حال حاضر به دو کشور ایران A,B تقسیم شده.دسته اول شامل 5 تا 6 میلیون نفر می شن که مملکت رو برا خودشون میدونند و به دسته دوم به شکل مزاحم نگاه می کنند
این سلبریتیها هم شدن شاخ تو دنیا فکر میکنن چون حالا به هر علتی مشهور شدن میتونن تو هر زمینه ای اظهار نظر کنن و جالبه مردم دنیا هم تحت تاثیر قرار میگیرن ولی اگه به زندگی شخصیشون وارد بشی میبینی هیچ چیزی برای گفتن ندارن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل