بازدید 1783

حمایت مجلس از تشکیل ستاد مبارزه با احتکار کالا

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی،تشکیل ستاد مبارزه با احتکار را مثبت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۱۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 15 July 2018

رحیم زارع در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره تشکیل ستاد مبارزه با احتکار کالا، گفت:آمریکا و دشمنان در حال جنگ تمام عیار اقتصادی علیه جمهوری اسلامی هستند و می خواهند فشارهای اقتصادی بیشتری به مردم کشور وارد کنند این در حالی است که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و همدلی مسئولان و مردم می توان مانع از فشارهای اقتصادی به مردم شد.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:اینکه برخی ها ارز با نرخ دولتی برای واردات کالای اساسی دریافت کرده اند؛ اما کالاهای وارداتی را احتکار کرده اند تا با قیمت بالاتر به مردم بفروشند غیرقابل قبول است چرا که با انجام این کار در واقع محتکران به دشمنان کشور کمک می کنند.

لزوم نظارت بر نحوه توزیع و فروش کالاهای وارداتی با دلار 4200 تومانی

نماینده مردم آباده،بوانات و خرم بید در مجلس دهم شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس از تشکیل ستاد مبارزه با احتکار کالا حمایت می کند،تصریح کرد:وزارت صنعت،معدن و تجارت باید نحوه توزیع و فروش کالاهای وارداتی با دلار 4200 تومانی را رصد کند و با اعمال نظارت موثر مانع از سوء استفاده و گرانفروشی شود.

زارع در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ادامه داد:اینکه گزارش می شود برخی فروشگاه ها از عرضه کالا خودداری می کنند غیرقابل قبول است بنابراین باید سازمان های نظارتی به تخلفات مذکور رسیدگی کنند و دستگاه قضایی با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تشکیل ستاد مبارزه با احتکار کالا اقدام خوبی است و در این راستا باید نهادهای امنیتی و اطلاعاتی تمامی اطلاعات مورد نظر را در اختیار ستاد مبارزه با احتکار کالا قرار دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر