بازدید 9629

۱۱ مدیر دولتی که پاداش نجومی گرفتند

کد خبر: ۸۱۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 15 July 2018

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یازده نفر از مدیران درخواست بازنشستگی داده و پاداش خود را دریافت کردند و مجددا در سال ۹۷ اعاده به کار شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسینی با اشاره به پاداش های یک میلیارد تومانی پایان کار برخی مدیران دولتی گفت: «مجلس برای این ارقام سقف تعیین کرد تا از پرداخت رقم های بالا خودداری شود؛ بنابراین بسیاری مدیران تقاضای بازنشستگی دادند تا با قوانین قبلی پاداش خود را دریافت کنند.»

حسینی در توضیح این مطلب افزود: «حتی آن فردی که یک میلیارد تومان پاداش پایان خدمت دریافت کرده، حقوق بسیار بالایی داشته که وقتی ضرب در 30 ماه شده ، پاداشی معادل سی ماه دریافت کرده است.»

وی ادامه داد: «بسیاری دوستان اعلام کردند با این کار منجر به خروج نخبگان از دولت می شوید؛ بنابراین ما عملکرد ها را از دستگاه های نظارتی درخواست کردیم و بر اساس این گزارش شاهد بودیم هیچ پرداختی خلاف قانون صورت نگرفته است.»

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی حقوق های بسیار بالا و پاداش های پایان خدمت نجومی درپی خلأهای قانونی پرداخت شده است، ادامه داد: «یازده نفر از این افراد درخواست بازنشستگی داده و رئیس دستگاه ها نیز با این بازنشستگی موافقت و پاداش خود را بر اساس قانون دریافت کرده اند و جالب اینجاست که مجددا در سال 97 اعاده به کار شده اند.»

حسینی در ادامه مصاحبه با رادیو گفتوگو با اعلام اینکه چنین اقدامی در دستگاه های اجرایی خلاف قانون نبوده و بر اساس خلأهای قانونی صورت گرفته است، گفت: «هم اینک باید طرحی را پیگیری کنیم که در مجلس تصویب شود تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.»

این نماینده مجلس تصریح کرد: «این افراد هم حقوق بازنشستگی می گیرند و هم حقوق جدید خود را! البته از طریق کمیسیون به دستگاه های نظارتی اعلام کردیم که گزارش های خود را تا پایان شهریور به مجلس ارائه دهند.»

حسینی اضافه کرد: «طبق آئین نامه داخلی می توان دو حکم را برای این افراد اجرا کنیم تا به عنوان جرم یا تقاضای رسیدگی، به محاکم قضایی ارسال کنیم یا این پرونده را به کمیسیون اصل 90 یا دیوان محاسبات ارسال کنیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴۳
شرکتهای خصولتی چی؟
با این پولها چند تا جوون رو میشه سر کار گذاشت و صاحب زندگی کرد؟؟؟؟
پاداشهای کلان را به انها بدهید تا بروند البته به شرط انکه به کار باز نگردند . بگذارید بروند و شرشان از سر مردم کم شود این دور باطل مدیریت ناکارامد در کشور وضعیت مردم را به این فلاکت رسانده است. برای انها هم که به نظر میر سد جز حضرت عزرائیل نمی تواند از اریکه قدرت به زیرشان بکشد برخی واقعا توان حرف زد ن هم ندارند اما قدرت را ول نمیکنند
بسمه تعالی
بس ببین چقدر چیزای دیگه از جمله وامهای کلان و خانه های آنچنانی گرفتند
قتی اسم فرد را نمی آرید چه ارزشی دارد. داخل پرانتز بنویسید غیر قابل استناد و یا فعلا ثابت نشده است. برای چنین گزارش هایی.
بچه های بدبخت ما ما باید بیکاری بکشند و فلان مدیر پاداش آنچنانی و اعاده به خدمت مجدد تا باز پاداش بگیرد تا خدا می داند کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه حلال و حروم حالیشون میشد خوب بود!!این پولا حق او کارگر مظلومه که هر روز باید جلو زن و بچش خجالت بکشه!حق این مظلوما به گردن این مدیرا هست
یک سری هم به صندوق یازنشستگی کارکنان بانکها بزنید ، حیاط خلوت این افراد
تورو به خدا نگذارید نخیه ها از دولت بروند
اگه اینا برن کی جیب دولت و ملت و خزانه رو خالی کنه؟
خیلی ممنون از اطلاع رسانی شما.
چه خر تو خريه
حالا بگو چه کاری از اینها بر می آمده اگر ایران یازده مدیر داشت که وضعش این نبود ، ایران دو تا مدیر دارد یک سردار سلیمانیه یک دیگرش کارلوس کیروش
اینها خدوم نیستند خود کیسه گرند یعنی ملت را سرکیسه میکنند ولی چه کنیم که بزرگند و عزیز ما هستند و نمیتوانی بگویی زیر ابرویت چشم است......
خروج نخبگان از بدنه دولت!!!!! خنده دارترین جک سال را خواندم. اگر بدنه دولت جذب کننده نخبگان بود این وضع مملکت نبود. ضمنا اگر کسی هم نخبه است به هر حال طبق قانون مدیریت خدمات کشوری 30 سال خدمت کرده است بهتراست که میدان را به نسل جدید واگذار نماید.
اصلا هم جالب نیست . این مصداق... است.
فقط اعدام مدیران چاره کار است
محتوی با عنوان نمی تواند.
این که نجومی پاداش گرفته اند قانونی است و جرم نیست ولی اگر بازنشستگی پیش از موعد بوده باشد دستگاه مربوطه میتوانست موافقت نکند ضمنا بازگشت یه کار غیر قانونی بوده و باید پیگیری شود.
برای این وضع مملکت پاداش گرفته اند؟؟؟!!!!
اون ۱۱ نفر چه کسانی هستند اگه جسارت. ندارید حرف نزنید لطفا
نوش جونشون . تفلکیا چه استرسی کشیدند تا حقشون رو گرفتند.
بهتر این است که مجلس از توان مردم برای نظارت بیشتر بر دولت استفاده کند برای مثال سایتی راه اندازی شود و در موضوعات مختلف مردم بتوانند اطلاع رسانی کنند. برای مثال در سازمان تحقیقات کشاورزی چند نفر بازنشسته شده و بعد از دریافت پاداش میلیاردی خود به عنوان مشاور مشغول کار شدند و حتی خانه سازمانی خود را نیز تحویل ندادند
اگه این مدیران معرفی کردید اگه جلو اینکار گرفتید.راست می گویید. اگه اقدامی شد و کسی که دنبال این هست اخراج نشد . راست می گویید. اگه این افراد از افراد عادی باشند .راس می گویید. همه اینها که بالای نجومی گرفته اند از فرا فاخران هستند و کسی حق صحبت با آنها ندارد.
بیت المال شده بیت الحال تازه خلع قانونی دارید کی در زمان امام راحل مسولی جرات داشت بیت المال را تیول خود بداند انصافتان کجاست . یکی یک ملیون به زور می گیرد یکی هم یک میلیارد پاداش پایان خدمت . با کدام معیار انسانی قابل قیاس می باشد از دزدی هم بدتر است اینچنین کارهای . به لاخره روز پاسخگویی هم میرسه .هم در این دنیا هم در سرای دیگر
واقعا اگر حتی یک مدیر نخبه در کشور داشتیم روزگارمان این بود؟ فقط مقالات و خبرهای امروز سایت را بخوانید.....
همش حرف حرف حرف
خوب اسامي رو اعلام كنيد
کسی بیش از سی سال کار کرده دیگر نخبه نیست و باید جوانی عهده دار کار سود.
حق مدیریت باید از پاداش و حقوق بازنشستگی حذف شود. این منشا اصلی فساد است که کسی در مورد آن صحبت نمی کند. مدیران دوستان در شرف بازنشستگی خود را در دو سال آخر مدیر می کنند. این بخش حقوق که دوره ای است چرا باید منظور شود؟ این ایراد جدی دارد که باید در قانون اصلاح شود ولی .................؟
پرداخت به این افراد خلا قانونی نیست رانت مدیریتی است که در اختیار بعضی از وزیران و مدیران کل است. بهتر است دیگر از بین افراد مولتی میلیادر دنبال وزیر نباشید چرا که این افراد با اعداد کوچک مانوس نیستند و فکرهای کلان دارند
بهتر است این افراد را بعنوان سفیر ایران در اتبعات علیات منصوب کنید تا بتوانند در فرصت پیش آمده این امکان را بهتر بسازند
يکيش در بانک مرکزي مي باشد که واقعا تخصصي هم ندارند. ضمن اينکخ اينها را برجسته نکنيد واردکنندگان با ارز دولتي که جنسهايشان را به 3 برابر به ملت فروختند محاکمه و عمل کنيد و الا واردکنندگان کالاها و گرانفروشان از جمله ثبت غير قانوني خودروي خارجي و فروشندگان به چندين برابر توسط ملت شناسايي شده اند و به مجازات خواهند رسيد چون اراده اي مبني بر برخورد با اين افراد در مسئولان ديده نمي شود پس مردم خودشان اقدام مي کنند.
پاداش نجومی گرفتن مشکلی ندارد ولی آیا این یازده نفر مستحق گرفتن پاداش نجومی بوده اند یا خیر ؟
یکسری هم به وزارت جهاد کشاورزی و سازمانهای تابعه بزنید .چرا قانون برای یک عده ای باید زیر پا گذاشته شود .فردی باید در سال 88 بازنشسته میشود او را با لابی نگه داشتند تا سال 96 وبعد او بازنشسته کردند ویا اینکه افراد هم خط سیاسی خودشان را مجدداٌ به کار برگشتند. کدام قانون پاسخگو هست وچرا باید این چنین افرادی با سال 88 و غیر بازنشسته نشوند .
بازنشستگان در تمام دستگاه ها، اولویت اشتغال را به خود اختصاص داده اند. بخش مهمی از فرصت های شغلی توسط این گروه اشغال شده است. اگر این دسته به همان حقوق بازنشستگی اکتفا کنند قطعا گروه زیادی از جوانان بیکار شاغل، و احیانا متاهل خواهند شد.
سلام
حالا بگردید و د....... را پیدا کنید . یک معلم بازنشسته با سی سال کار و مدرک دانشگاهی پاداش 30 میلیون تومانی خود را در سه مرحله 33 درصدی میگیرد و 11 مدیر دولتی پاداش یک میلیارد خود را یک شبه میگیرند . حال دزد کیست . رانت خوار کیست . مجرم کیست . و الی آخر کیست .....
عجب بخور بخوریه...
لطفاً این مدیران را و مسئولیتهایی را که قبلاً و در حال حاضر دارند را بفرمایید تا شاید مردم متوجه شوند که اینها در زمان خدمتشان احتمالاً شق القمری چیزی انجام داده اند که مستحق دریافت پاداشهای نجومی بیشتری هستند ! اینکه فعلاً به چه کاری مشغولند را نیز بفرمایید که ایضاً مردم تسهیل در امور اخیر خویش را شاید از صدقه سر اینها بیابند که دعای خیر را هم ضمیمه حقوق جاریه و حقوق بازنشستگی اینها نمایند ! شق سوم هم که دهانم لال اصلاً وجود ندارد که اینها و اعمالشان و دریافتی هایشان همه و همه از بابت زد و بندهای رایج بوده است و باید تا دینار آخر از ایشان باز پس گرفته شود و مجازات هم بشوند ! خدا بدور اصلا و ابدا این شق سوم را بهش فکر هم نکنید !
وای بر دولت نجومی ها
این یعنی با پول این مملکت مثل گوشت غنیمتی رفتار کردن.
دریغ از درج نام حتی یک نفر ! انتظار دارین مردم به آقایان حضرات اعتماد کنند.
خدایا این غارتگری بیت المال و دزدی از جیب مردم کی باید تموم شود
همچین میگین نخبه که آدم دلش می خواهد خودکشی کند.اگر نخبه وجود داشت که وضع ما این نبود.
باسلام .خجالت وپرروئی سربه اسمان میزند حقوق کارگران راچندماه به چند ماه نمیدهند اونوقت این بی انصافها غیر از حقوقهای نجومی پاداش نجومی هم میگیرند دوباره برمیگردند سر کار دور تسلسل ادامه دارد
متاسفانه در وزاتخانه های نفت نیرو و صنعت و بانکها از افراد بازنشسته که با ارقام نجومی بازنشسته شد ه اند برای شرکت های زیر مجموعه استفاده میکنند واقعا قحط الرجال است چرا جوانان را سر خورده میکنید بخدا پس از سی و چهل سال کار نباید مجدد به دولت و شرکت های وابسته ان وصل شد که هم نوعی رانت بازی را رواج میدهد و هم استفاده از اید های جدید را سرکوب میکنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل