بازدید 6077

بلژیک۲-انگلیس۰/تیم لایق قهرمانی، سوم جام جهانی شد

کد خبر: ۸۱۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 14 July 2018

شیاطین سرخ اروپا با پیروزی قاطع برابر انگلیس برای نخستین بار در تاریخ به‌عنوان سوم جام جهانی دست یافتند هرچند خیلی از کارشناسان حق این تیم را قهرمانی جام می دانند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2018 روسیه امروز (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌پترزبورگ تیم‌های ملی انگلیس و بلژیک با قضاوت علیرضا فغانی، داور شایسته ایران و جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری مقتدرانه 2 بر صفر بلژیک و مقام سوم این تیم به پایان رسید.

بلژیک۲-انگلیس۰/تیم لایق قهرمانی، سوم جام جهانی شد

انگلیس برای این بازی با جوان‌ترین ترکیب خود در تاریخ جام جهانی پا به میدان گذاشت. میانگین سنی این تیم 25 سال و 174 روز بود. بلژیک در دومین حضور در نیمه نهایی صاحب رتبه سوم شد تا بهترین مقام تاریخش در این رقابت‌ها را تجربه کند. در سوی مقابل انگلیس درست مانند حضور قبلی در نیمه نهایی جام جهانی، چهارم شد و در واقع رتبه 28 سال پیش خود در جام 1990 را تکرار کرد.

شرح گل

بلژیک 1 - انگلیس صفر (دقیقه 4: توماس مونیه): لوکاکو با پاس در عمق از میانه زمین به سمت چپ، ناصر شاذلی را راه انداخت که ارسال کوتاه پای چپ او را توماس مونیه با شوت بغل پا و تک ضرب تبدیل به گل کرد.

بلژیک 2 - انگلیس صفر (دقیقه 82: ادن هازارد): ویتسل در میانه زمین توپ را به دی بروین تحویل داد که او با نفوذ تا پشت محوطه و پاس در عمق، هازارد را در فرصت خوبی قرار داد که وینگر ریزنقش بلژیک با عبور از فیل جونز و شوت بغل پا، توپ را از کنار پای پیکفورد رد کرد تا دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان