بازدید 2304

کلید توسعه اقتصادی رباط کریم با تغییرمدیران پروازی به بومی

نماینده مردم رباط کریم درمجلس بابیان اینکه کلید توسعه اقتصادی رباط کریم با تغییر مدیران پروازی به بومی رقم می‌خورد،گفت: تحول در بازار صادراتی و توسعه فرصت‌های اشتغال در استان تهران با ایجاد بندرخشک رقم می‌خورد.
کد خبر: ۸۱۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ 12 July 2018

حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت بندرخشک و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و کشاورزی در رباط کریم،گفت: اصولا از جمعیت یک میلیون، صدهزارنفری رباط کریم روزانه درحدود 100 هزارنفر وارد تهران می‌شوند، بنابراین در گام نخست برای جلوگیری از این گونه مهاجرت‌ها باید فکر اساسی برای توسعه صنعت کشاورزی و اقتصادی در رباط کریم کرد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با ایجاد سازوکارهای واردات و صادرات از جمله ایجاد گلخانه و سردخانه در اطراف رباط کریم برای توسعه جریان تولید الزامی است تصریح کرد: اما سوال اینجاست که چرا در جنوب غرب استان تهران که فرودگاه بین المللی امام خمینی ( ره) درآن مستقر است و باید مرکز تحول اقتصادی شود، بندرخشک به سرعت اجرایی نمی‌شود.

رونق صادرات تولیدات اقتصادی استان تهران با ایجاد بندرخشک در رباط کریم

وی ادامه داد:برای توسعه بندر خشک می‌بایست سردخانه‌های مجهز ایجاد شود تا بتوان واردات وصادرات را از بندر خشک که در مجاورت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) است را بهبود ودر اصطلاح سرعت بخشید زیرا با ایجاد بندر خشک می توان به سادگی واردات وصادرات را در این مناطق توسعه بخشید.

نماینده مردم رباط کریم درمجلس افزود: روزانه 100 هزارنفر از رباط کریم وارد کلان شهرتهران می شود اما با راه اندازی بندر خشک دررباط کریم بطور حتم نه تنها از خروج این میزان از رباط کریم جلوگیری می‌شود بلکه معضل بیکاری دیگر استان ها نیز با توسعه بندر خشک در رباط کریم برطرف می‌شود.

توسعه اقتصادی رباط کریم با تغییرمدیران پروازی به بومی رقم می‌خورد

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بابیان اینکه توسعه اقتصادی رباط کریم با تغییر مدیران پروازی به بومی رقم می‌خورد یادآورشد: تحول در بازار صادراتی و توسعه فرصت‌های اشتغال در استان تهران با ایجاد بندر خشک رقم می‌خورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر