بازدید 2446

درآمد مرزنشینان تکافوی پرداخت عوارض خروج از کشور را ندارد

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس با انتقاد از افزایش عوارض خروج از کشور مرزنشینان در سال ۹۷، گفت: درآمد مرزنشینان تکافوی پرداخت عوارض خروج از کشور را ندارد.
کد خبر: ۸۱۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 10 July 2018

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با انتقاد از افزایش عوارض خروج از کشور مرزنشینان در سال 97، گفت: مرزنشینان می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در مرزها برای امرار معاش استفاده کنند؛ از آنجایی که مبادلات اقتصادی در مرزها مورد تائید مسئولان و مقامات است باید برای استفاده از این فرصت تسهیلات و امکانات خاصی در نظر گرفته شود.

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم مرزنشین برای انجام مبادلات اقتصادی و معاملات رفت و آمد بسیاری از مرز دارند، افزود: افزایش عوارض خروج از کشور مشکلات بسیاری برای مردم در مرزها ایجاد کرده است و درآمد مرزنشینان تکافوی پرداخت عوارض خروج از کشور را ندارد.

وی بیان کرد: نمایندگان با ارائه طرحی دوفوریتی به دنبال اصلاح عوارض خروج از کشور برای مرزنشینان هستند تا بتواند رفت و آمد آنها را بین مناطق مرزی تسهیل کنند؛ ارائه این طرح در راستای توجه به مسائل معیشتی مرزنشینان است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: کسب و کار مرزنشینان باید مورد توجه باشد؛ با توجه به شرایط اقتصادی کشور می‌توان از ظرفیت مرزها برای از بین بردن رکود به ویژه برای خود ساکنان مرز استفاده کرد.

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرزنشینان حافظان امنیت کشور هستند، خاطرنشان کرد: کشور برای داشتن امنیت پایدار باید مشارکت آنها را داشته باشد وبه مسائل مرزنشینان بی‌توجهی نکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل