نبض خبر؛

گرفتن گلوله با دست توسط کماندو روس!

کد خبر: ۸۱۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 07 July 2018
تعداد بازدید : 5297
بازدید 20009
۸
شاید اگر این تصاویر را ندیده باشید، باور نکنید که می‌توان گلوله را خارج از فیلم‌های سینمایی و در دنیای واقعی با دست گرفت! با این حال یکی از نیروهای نظامی روسیه، گلوله را پس از برخورد به بدنه این ربات زرهی و در هنگام کمانه کردن می‌گیرد؛ حرکتی که البته ممکن است برخی به لحاظ به نقد آن بپردازند! در این شرایط هرچند سرعت گلوله تا حدودی کاسته شده اما همچنان سرعت گلوله بسیار بالاست و بسیاری بر اثر کمانه گلوله کشته شده‌اند! این تصاویر را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
به نظر شما مقدار باروت فشنگ را کاهش نداده اند!؟
به نظر میرسه که ویدئو واقعی نباشه.
چرا که اولا زاویه کمانه کردن گلوله باید متفاوت باشه و قاعدتا در اون موقعیتی نباشه که سرباز روسی اقدام یه گرفتن گلوله میکنه!!
و ثانیا گلوله هیچ گونه تغییر شکلی نداشته!!
بخش جالب این فیلم او ادوات نظامی هست که برخلاف گفته تابناک نفربرنیست! اون ربات کیلر هست. نفر توش نمیشینه... نفر در قرارگاه در امنیت کامل این خودرو زرهی رباتیک را هدایت می کنه
بنام خدا، مشخص است که آقای کماندو از قبل یک گلوله یا Bullet در دستش داشته و این فیلم یک شیرین - کاری بیشتر نیست که فقط به درد دست انداختن مردم می خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
استاد همه ما فیلم پرستیژ رو دیدیم! کمی با دقت گوش کنید. صدای برخورد گلوله به بدنه خودرو،، در کسری از ثانیه قبل از اینکه سرباز گلوله را بگیرد، شنیده می شود. به نظرم واقعی است. گلوله پس از کمانه کردن سرعت پایین تری پیاده میکند و میشود گرفت
این کار خیلی خطرناک و سخته. ممکنه دستش پاره میشد اما به لحاظ منطقی غیرممکن نیست
بد آموزی دارد پخش نکنید
چقدر دانشمند و منطق دان و نظریه پرداز داریم