بازدید 6610
۲

حمله تند سرمربی تیم ملی بسکتبال به کی روش وفوتبال

کد خبر: ۸۱۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 02 July 2018

مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد پیروزی تیمش مقابل قزاقستان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی 2019 چین اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به وضعیت نامناسب سالن اشاره کنم که کاملا شبیه سونا بود. من اگر مسئول ورزش این مملکت بودم حتما عامل زجر کشیدن مردم و بازیکنان را در این سالن گرم مواخذه می‌کردم.

به گزارش تابناک ورزشی، شاهین طبع ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 3 بازی انجام داد و در این 3 بازی حتی 3 پاس سالم متوالی بین بازیکنان رد و بدل نشد. پیروزی اول آنها نیز با گل به خودی حریف رقم خورد ولی مربی این تیم درآمدی آنچنانی دارد و وضعیت تیم ملی و امکانات آنها نیز مشخص است. مسئولان باید پاسخگوی این مسائل باشند و من نیز مسائل فنی را جواب خواهم داد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: شرایط باید برای کار کردن مناسب باشد، اگر مسئولی درست و حسابی در ورزش این مملکت وجود داشته باشد باید مسئول سالن را مواخذه کند، تا اینگونه سیستم‌ها در مملکت ما درست نشود وضعیت ورزش نیز همین‌گونه خواهد بود.نباید در ورزش ما این‌قدر بی‌عدالتی وجود داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خدا وكيلي راست گفته.
من موافق نظر ایشونم تا جایی که مربوط به سالن و گرما و بیتدبیری مسئولانه ولی همین آقای کیروش حداقل 2 برابر دستمزد برای تیم ملی و فدراسیو درآمد داشته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر