بازدید 6306
۴
یک مدعی بزرگ دیگر از جام جهانی حذف شد

روسیه گاوخشمگین اسپانیا را درپنالتی ها رام کرد

کد خبر: ۸۱۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 01 July 2018

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و روسیه از ساعت 18:30 امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 با قضاوت بورن کوئپرس هلندی در ورزشگاه لوژنیکی به مصاف هم رفتند که بازی در وقت قانونی و دو وقت 15 دقیقه‌ای اضافی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و به ضربات پنالتی کشیده شد تا مدعی قهرمانی جهان با درخشش گلر روس ها حذف شود.

به گزارش تابناک ورزشی، گرچه بازی با برتری و میدان داری محض قهرمان سابق جهان شروع شد و این تیم روی یک ضربه شروع مجدد و با دخالت موثر راموس، توسط ایگناشویچ مدافع میزبان در دقیقه 12 به گل رسید، اما سرنوشت تلخی درانتظار ماتادورها بود. اسپانیا به حملاتش ادامه داد اما برخلاف جریان بازی، پیکه در محوطه جریمه خودی با دست مانع حرکت توپ به سمت دروازه شد تا داور مجبور به اعلام پنالتی شود. ضربه پنالتی توسط ژوبا در دقیقه 41 به گل تساوی روسیه تبدیل شد و 2 تیم با نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند.

روسیه گاو خشمگین اسپانیا را در پنالتی ها رام کرد

در 45 دقیقه دوم شاهد یک بازی دفاعی از روسیه و حملاتی نه‌چندان بابرنامه از سوی اسپانیا بودیم. 2 تیم فرصت چندانی برای گلزنی به دست نیاوردند و حضور آسپاس و اینیستا هم نتوانست برای اسپانیا کارساز شود. در نهایت بازی در وقت قانونی یک بر یک به پایان رسید و برای اولین بار در جام‌جهانی 2018 یک جدال به وقت اضافه کشیده شد.

بازی در 2 وقت 15 دقیقه‌ای روند سرد و کسل‌کننده‌ای داشت و هواداران بیش از بازی از باران نسبتا شدید لذت بردند. همچنین در این بازی، برای اولین بار در وقت اضافه تعویض چهارم انجام شد و روسیه از فرصت بهره برد. در نهایت بازی به ضربات پنالتی رسید که روسیه به آنچه در پی اش بود رسید و با دو سیو عالی دروازه بانش و تمرکز روی به ثمر رسیدن همه پنالتی ها مقابل دخیا به جمع هشت تیم برتر جام صعود کرد تا همچنان شور هواداران میزبان از جام جهانی گرفته نشود.

ضربات پنالتی

اسپانیا 1 - روسیه 0 : اینیستا خلاف جهت آکنیف توپ را به سمت راست دروازه زد و گل اول اسپانیا را در ضربات پنالتی به ثمر رساند.
اسپانیا 1 – روسیه 1 : اسمولوف توپ را به سمت چپ دروازه زد ولی با وجود اینکه توپ به نوک انگشتان دخیا برخورد کرد ولی تبدیل به گل شد.

اسپانیا 2 - روسیه 1 : شوت پیکه بعد از برخورد به تیرک عمودی دروازه و خلاف جهت آکنیف وارد دروازه شد.

اسپانیا 2 - روسیه 2 : ایگناشویچ که یک گل به خودی زده بود، پنالتی‌اش را خلاف جهت دخیا به سمت راست دروازه زد تا نتیجه در ضربات پنالتی 2 بر 2 برابر شود.

اسپانیا 2 - روسیه 2 : آکنیف با تشخیص درست و شیرجه عالی به سمت راست دروازه موفق به مهار پنالتی کوکه شد.

اسپانیا 2 - روسیه 3: گولوین با شوت محکم توپ را به مرکز دروازه اسپانیا زد تا توپ با عبور از زیر بدن دخیا وارد دروازه شود.

اسپانیا 3 - روسیه 3 : راموس توانست آکنیف را فریب دهد و گلزنی کند.

اسپانیا 3 - روسیه 4 : چریشف توپ را به مرکز دروازه اسپانیا زد تا شیرجه دخیا به سمت چپ را بی‌ثمر بگذارد.

اسپانیا 3 - روسیه 4 : پنجمین پنالتی اسپانیا را هدر داد و آکنیف موفق شد با پا ضربه او به مرکز دروازه را بگیرد تا روسیه قبل از زدن پنالتی آخر برنده این جدال سخت شود و کار بزرگی رقم بزند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پیروزی اسپانیا مقابل ایران و مراکش با شانس مساعد بود ، در برابر روس هم نزدیک بود مفت و مجانی برنده شود و
حسرت بچه های ایران و مراکش را دو چندان کند که خدا را شکر به روسیه مقاوم و گلر فوق العاده اش باخت و بای، بای!
اینکه روسیه با این تیم ضعیف به مرحله یک چهارم برسه نباید تعجب کرد به هرحال میزبان هست و از نظر اقتصادی هم اصلن توجیه نداره که حذف بشه هزینه هایی که بایت ساخت ورزشگاه و زیر ساخت ها ایجاد کرده باید برگرده و اگه روسیه حذف بشه جمعیت زیادی از تماشاچی رو از دست میده پس تعجب نکنید
تیم اسپانیا گاو خشمگین نبود ، گوساله خوش شانس بود
کجاست آقایانی که با بزرگ نمایی گفتن گروه ما گروه مرگ هست؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم