بازدید 6970
سران محرک ناآرامی‌های اخیر شناسایی شدند/ ورود دادستانی به ماجرای واردات واکسن

دادستان تهران: جهانگیری با وثیقه آزاد است

دادستان تهران گفت: طبق دستگیری‌هایی که در رابطه با حادثه اخیر داشتیم، سران محرک را شناسایی کردیم. اینها بازار و افرادی که در صنوف فعالیت می‌کردند، نیستند.
کد خبر: ۸۱۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 28 June 2018

دادستان تهران گفت: طبق دستگیری‌هایی که در رابطه با حادثه اخیر داشتیم، سران محرک را شناسایی کردیم. اینها بازار و افرادی که در صنوف فعالیت می‌کردند، نیستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عباس جعفری دولت‌آبادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حضور برادر معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم‌ها و همایش‌های اقتصادی گفت: با وثیقه آزاد است.

وی درباره حادثه اخیر بازار تهران و بازداشت‌شدگان این حادثه گفت: با اطلاعاتی که پلیس و دستگاه امنیتی به ما دادند، کسانی که وضع بازار را به هم زدند، از جنس بازار نبودند. عده‌ای در تلاش هستند این عنوان را بسازند که ظرف چهل سال گذشته برای اولین بار وضع بازار به هم ریخته؛ حال که این طور نبوده است.

دادستان تهران تاکید کرد:‌ طبق دستگیری‌هایی که در رابطه با حادثه اخیر داشتیم، سران محرک را شناسایی کردیم. اینها بازار و افرادی که در صنوف فعالیت می‌کردند، نیستند. اینها ممکن است که مطالباتی داشته باشند اما این مطالبات هیچ کدام به معنای بهم زدن و آشوب در سطح کشور و تهران نیست. کلیه عوامل شناسایی شدند و تصمیم گرفته شده تا زمان محاکمه آزاد نشوند.

وی در مورد ورود دادستانی تهران به موضوع ادعاهای «یاسی اشکی» در یکی از برنامه‌های صدا و سیما گفت : بله؛ هم عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و هم از صدا و سیما توضیحاتی را در این رابطه خواسته‌ایم و در حال تحقیقات هستیم.

جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که از صدا و سیما چه کسانی احضار شدند، گفت: کسانی که دست‌اندر کار بودند. از آنها دعوت کردیم که توضیح دهند. مکاتبه شده پاسخ‌هایی را داده‌اند و به آنها جواب می‌دهیم.

وی در مورد احراز تخلف در قضیه واردات واکسن، گفت: توضیحاتی را در این رابطه خواسته‌ایم و مسئولان امر فراخوانده شده‌اند که درحال بررسی موضوع هستیم و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

دادستان تهران در مورد حضور مهدی جهانگیری در همایش‌های اقتصادی و عرصه عمومی گفت : کار پرونده این فرد در حال انجام است و تمام که شد اطلاع می‌دهیم. این پرونده کارشناسی می‌شود. این فرد هم اکنون با قرار وثیقه آزاد است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر