بازدید 35929
الشرق الاوسط مدعی شد؛

فرانسه: ایران در موضعی نیست که اروپا را تهدید کند!

در حالی ‌که طی روزهای گذشته، مقامات وزارت امور خارجه ایران با بیان این که موعد مقرر برای تصمیم سازی اروپا در خصوص برجام به پایان رسیده است، هشدارهایی در خصوص آینده بدون برجام داده بودند، امروز روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در مطلبی به نقل از برخی منابع فرانسوی بیان کرده که طرف‌های اروپایی اکنون بعد از خروج آمریکا از برجام، بر جلوگیری از یک تقابل نظامی متمرکز هستند.
کد خبر: ۸۱۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 25 June 2018

در حالی ‌که طی روزهای گذشته، مقامات وزارت امور خارجه ایران با بیان این که موعد مقرر برای تصمیم سازی اروپا در خصوص برجام به پایان رسیده است، هشدارهایی در خصوص آینده بدون برجام داده بودند، امروز روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در مطلبی به نقل از برخی منابع فرانسوی بیان کرده که طرف‌های اروپایی اکنون بعد از خروج آمریکا از برجام، بر جلوگیری از یک تقابل نظامی متمرکز هستند.

به گزارش «تابناک»؛ این روزنامه مدعی شده، منابع فرانسوی بیان کرده‌اند، در داخل ایران برخی از جناح‌ها خواهان و در جستجوی یک چنین تقابلی بوده، درحالی‌که فرانسه، آلمان و انگلستان در همکاری با چین و روسیه در تلاش برای جلوگیری از رسیدن به «نقطه بدون بازگشت» هستند.

در عین‌ حال این منابع در گفت وگو با روزنامه سعودی، ایران را به خاطر عدم استفاده از فرصت برجام برای عادی‌سازی روابط خود با غرب و کشورهای منطقه سرزنش و بیان کرده‌اند که در عوض ایران رویکردی تهاجمی در پیش گرفته و برنامه موشکی بالستیک خود را گسترش داده است.

این منابع بیان کرده‌اند، برخی حلقه‌های سیاسی در داخل ایالات‌متحده آمریکا، بر این باورند که ایران درنهایت زیر فشار تحریم‌های جدید آمریکا زانو می زند، در حالی ‌که پاریس بر این عقیده است که در واشنگتن هیچ‌کس خواهان جنگ با ایران نیست. اما اسرائیل و برخی قدرت‌های دیگر «غیر اسرائیلی» برای یک چنین جنگی فشار وارد می‌کنند.

این در حالی است که مذاکرات ایران و فرانسه در خصوص آینده برجام طی هفته‌های گذشته همچنان در جریان بوده و روز چهارشنبه یک هیأت نمایندگی از ایران در پاریس حاضر شده و امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه نیز در تماسی تلفنی با همتای ایرانی خود حسن روحانی، موضوع توافق هسته‌ای را به گفت وگو گذاشته است.

ایران در موضعی نیست که برای اروپا تعیین تکلیف کند و هشدار دهد! / ایران اگر بخواهد هم نمی‌تواند شرکت‌های فرانسوی را مجبور به ماندن کند

فرانسه خواهان آن است که ایران در توافق هسته‌ای بماند و مذاکره بر سر نقاط اختلافی را که ایالات‌متحده هنگام خروج خود از برجام بر روی آن‌ها تأکید کرده است، بپذیرد. در این میان، سه موضوع اساسی، بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران بعد از سال 2025، برنامه موشکی بالستیک و سیاست‌های منطقه‌ای ایران متمرکز است. منابع فرانسوی بیان کرده اند، به رغم ادعای ایران مبنی بر دفاعی بودن برنامه موشکی، تولید و آزمایش موشک‌های قاره‌پیما و حضور ایران در یمن و سوریه و لبنان نه با هدف حمایت از منافع ملی ایران، بلکه در راستای نابودی زیرساخت‌های کشورهایی است که ایران در آن‌ها مداخله می‌کند.

بااین‌حال این منابع بیان کرده‌اند که علیرغم این موارد، فرانسه همچنان از توافق هسته‌ای با ایران حمایت می‌کند و رئیس‌جمهور این کشور خواهان مذاکره و حل‌وفصل موضوعات فوق با ایران است.

منابع فرانسوی همچنین در خصوص تهدیدهای ایران مبنی بر خروج از برجام و ازسرگیری برنامه غنی‌سازی اورانیوم به روزنامه الشرق الاوسط بیان کرده‌اند، «ایران در موضعی نیست که بخواهد تهدید کند». این منابع بیان کرده‌اند، حتی اگر ایران بخواهد هم نمی‌تواند شرکت‌های فرانسوی را مجبور به ماندن در بازار خود کند. شرکت‌های بزرگ فرانسه مانند توتال، مأموریت‌های بزرگی در ایالات‌متحده و سایر کشورها دارند و اگر ماندن در ایران را انتخاب کنند، نمی‌توانند تهدید تحریم‌های آمریکا را نادیده بگیرند.

منابع فرانسوی افزوده‌اند، با توجه به این شرایط پاریس به مقامات ایرانی «نصیحت» کرده است که در برجام بمانند و با درخواست مذاکره در مورد برنامه موشکی و سیاست‌های منطقه‌ای خود موافقت کنند.

ایران در موضعی نیست که برای اروپا تعیین تکلیف کند و هشدار دهد! / ایران اگر بخواهد هم نمی‌تواند شرکت‌های فرانسوی را مجبور به ماندن کند

منابع فرانسوی با اشاره به وجود دو قدرت متضاد و دو کمپ رقیب در سیاست ایران بیان کرده‌اند که از یک‌سو نیروهای «معتدل» هستند که خواهان حفظ برجام برای باقی ماندن در مسیر مذاکرات و اجتناب از مواجهه با یک ائتلاف بین‌المللی و توجه به تغییر جهت سریع ترامپ در خصوص کره شمالی در آستانه جنگ با این کشور بوده، و از سوی دیگر کمپ «انقلابی» هستند که ترجیح آن‌ها مواجهه با جامعه بین‌المللی است و به واشنگتن هیچ اعتمادی ندارند «که تنها زبان زور را متوجه می‌شوند و با بیان این‌که ایران قدرتمند است، خواهان مقاومت 40 ساله در برابر غرب هستند».

این منابع فرانسوی بیان کرده‌اند، ایران باید بین انتخاب این دو کمپ تصمیم بگیرد و برای دریافت کمک از سوی اروپا ضمانت‌هایی نیز برای حفظ سرمایه اروپا بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲۴۳
متاسفانه گردانندگان کشورباناکارآمدی قلوب 80درصد ملت ایران راشکسته اند و اکثریت زیرفشاراقتصادی لجام گسیخته درحال له شدن هستند ونیازی به دشمن خارجی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
احسنت . اگر اوضاع ما روبراه بود مثل کوه جلوی هر کسی می ایستادیم
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
پای میز مذاکره رفتن را به همه پرسی بگذارید
مهدی
| Germany |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
این روزهاکمرمون ازگرونی وکرایه خونه شکسته.فقط یه فوتبال برامون مونده تاباهاش برای چندساعت مشکلاتمونوفراموش کنیم.خدایاخسته شدم
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
وقت نرمش قهرمانانه است.
اشکان
| - |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
خود کرده را تدبیر نیست . با روحانی تا1400
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
من چندین ساله با همه وجودم لمس کردم صحبت و نظر شما رو دوست عزیزم
ناشناس
| Canada |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
چرا ۸۰درصد!؟۹
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
خود کرده را تدبیر نیست
سلبریتی های بی سواد پر ادعا کجایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
این دوست ناشناسی که با پرچم خارجی پیشنهاد همه پرسی برای مذاکره را مطرح کرده بهتر بود پیشنهاد ذلت را مطرح می کرد چرا مذاکره از موضع ضعف تهایتا به تسلیم و خواری خواهد رسید.
صلوات ختم کن.....
همه چی برعکس شد....
و علی برکت الله جناب آقای روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
با تولیدات صنعتی و علمی خود اروپا را تحریم خواهیم کرد.
بنطر که تمام صحبتهاشون منطقی هست.
حالا مردم باید انتخاب کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
مردم راحتی و آرامش می خوان. همین
مرگ بر فرنس
مرگ بر جرمن
مرگ بر انگلند
مرگ بر ایزرییل
مرگ بر امه ریکا
مرگ بر یو روپ
پاسخ ها
خدابخش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
شما با این لهجه قشنگت برو اروپا زندگی کن داداش
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
مرگ بر تعصب
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
جرمن خوب اومدی!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
حداقل مرگ بر پرتقال و اسپانیا هم میگفتی تا شاید با مردن اینا ما بتونیم از گروهمون توی جام جهانی بالا بریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
خو راس میگه نباید طنز هم گفت خو ما عملا به همه ی دنیا مرگ گفتیم به نظر می رسه از این به بعد برای راحتی کار بگوییم مرگ بر همه دنیا ---راحت
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
ما که برای همه مرگ می خواییم پس همون همه هم برای ما مرگ می خوان
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
مرگ بر وطن فروشی ..
درست میگه. دچار توهم قدرت نباید شد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
چرا وطن فروشان از رو نمی رن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
کسی دچار توهم قدرت نشده
حقیقت تلخ است.

ما بیش از حد از خودمان مطمئن بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
حرفتان کاملا درست اما بنده نفهمیدم به چی مطمئن بودیم . به اقتصاد به روزمان ؟؟؟
اینکه واضحه
اقتصاد قوی داریم ؟
سرمایه اجتماعی مونده ؟
دوستان قدرتمندی در صحنه جهانی داریم ؟
دیپلماسی لبخند ، هیچ دستاوردی جز گستاخی دشمن نداشت..
تندروها می خواستند مجسمه وزیر خارجه را هم بسازند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
اونایی که منفی زدید فکر کنید؛ این اوضاع اوحال مال انتخاب شماست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
حالا اگر تهدید می کردیم که با موشک می زنیمتون همه شان التماسشان می کردند.
دیپلماسی فقط تهدید!
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
نتیجه دیپلماسی گریه چی بود؟ گرونی
نتیجه دیپلماسی خنده چی؟ گرونی
برادر من چند سال دیگر باید بگذرد تا بفهمی که دیپلماسی که من و شما می بینیم یک نمایشه.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
تندروها اونایی بودن که در اوج مذاکرات موش دووندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
متاسفانه درست گفتی
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
خب حالا شما اخم کن، تهدید کن ببینیم چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
آقا تو رو خدا دولت رو بدید به این دلواپسا که با دیپلماسی خشم برند جلو ببینیم همه مشکلات حل میشه؟!
ایران ممکن است فعلا در برجام بماند و مقاومت کند ولی غربیها هرگز انتظار نداشته باشند که ما در باره هیچموضوعی با انها وارد مذاکره شویم و این خیال را باید ترامپ به گور ببرد.

غربیها و بخصوص اروپاییان باید از امریکا ناراضی باشند که منافعشان در ایران پایمال میشود اگر چه در بازار امریکا منافع بیشتری دارند ولی بازار ایران هر چند کوچک هم باشد برایشان مهم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
باید دید که شما کی هستین و ما کی هستیم. مطمئنا شما از سواره ها هستین و ما از پیاده ها ولی هیچ سواره ایی همیشه سواره نبوده و به زیر کشیده شده
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
فرمایشات شمارو سفارش می کنم انجام بدن
احیان ر
| Germany |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
نظر خودتو به اسم ما بیان نکن.
خدا رو شکر تو هر موضعی ضعیف باشیم در موضع تهدید و محو کردنقوی هستیم
همه چیزمون رو دادیم بدهکار هم شدیم
خوبه والا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
وای به حال شما که همه چیزتون این چیزایی هست که از دست دادید !
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
ممکنه این چیز میزا یه روزی تموم بشه مثل نفت
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
همه چیز شما چهار تا سانتریفیوژه؟
راست میگه سگ دست آموز آمریکا.
راست میگه صاحب اصلی پژو و رنو.
داره هنوز با مدل های قرن بوقش با جان و مال ما بازی میکنه .

میگن یه روز باز شکاری در آسمان داشت پرواز می کرد که ناگهان سرنگون شد.
وقتی به زمین رسید دید یه تیری مزین شده با پرش تو تنش رفته ...
گفت : از ماست که بر ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
فرانسه: در برجام میمانیم اما توتال رنو پژو .. پر
ناشناس
| Czechia |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
عقاب بود یاز نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
آره خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
بله نتیجه اشتباهات مستمر خودمان است
حرف حساب جواب ندارد این مطلب را یک بچه 10 ساله هم می داند برای تهدید دیگران باید زور داشته باشی و زور هم یعنی اقتصاد پویا قوی و بزرگ و برخورداری از تکنولوژی های انحصاری روز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
زور داشتیم با انتخاب رروحانی با دست خودمان خلع سلاح شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
این مطلب را یک بچه کمتر از 10 سال هم می فهمه که برای تهدید باید عقل داشته باشی نه زور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
با موشک اروپا و امریکا رو می زنیم
هرچه تا الان مذاکره کردیم وسرمان کلاه رفت بس است مذاکرات بی حاصل را قطع کنید وبه امید خارجی ها نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
به امید خودمونم که نمی تونیم باشیم چون دیگه فرصتی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
مگه چاره اي جز مذاكره هم داريم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
به امید دلواپسان باشید فقط اونها بلدند تحریمها رو به فرصت تبدیل کنند. حالا چه فرصتی؟ خودتون حدس بزنید
تابناک همچین علامت تعجب گذاشته انگار ایران در موضعی هست که اروپارو تهدید کنه مرد حسابی وضع داغون اقتصاد ومردم بدبخت نمی بینی بی ارش ترین پول دنیارو نمی بینی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
اینهایی که منفی زدند همچنان نمی خوان واقعیات رو بپذیرن چون واقعیت تلخ تر از اونیه که فکرشو بکنید
بله دقیقا ایران نمی تواند اروپا را تهدید کند و از برجام خارج شود. در آنصورت ترامپ موضع حقانی تری می گیرد و اروپا هم با وی همداستان شده و در تحریم های آمریکا شرکت می کند. البته این را هم مسئولین ایرانی می دانند این حرف ها را فقط برای وقت گذرانی می زنند. تاتحریم ها فرا رسد.
با عرض سلام
دنیای سیاست اقتضا میکند که گزینه ادامه مذاکرات به نفع منافع ملی است وبهتر است دنبال شود.
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
سرنوشت لیبی، عراق، افغانستان، سوریه رو ببینید بعد تصمیم بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
نتیجه مذاکره قبلی که برجام بود را دیدیم!!!
باز هم مذاکره؟؟؟!!!!
حمیدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
گزینه اعتماد به دشمن و مذاکره شدبرجام بی فرجام
باوضعیت اقتصادی ورشکسته ونارضایتی 80درصد ملت ایران قدرتی برای مسیولین نمانده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
برو بالای 90
مرگ یه بار شیون یه بار قرار بود اگه برجچام نابود شد دلار بشه 5000تومان الان داره میشه 10000تومان بس نیست بهتر نیست حداقل یه بار جلوی غرب به جای دیپلماسی لبخند یکم از خودتون توانایی نشون بدین!!! ببین به کجا رسیدیم که هم تحریم شدیم هم برجام رو امضا کردیم هم هسته ای رو دیگه نداریم هم تازه اروپا هم میگه اگه میخوای من باشم باید امتیاز بدی!!!

به خدا راضیم باز احمدی نژاد بیاد سر کار و گند بزنه به مملکت ولی این دولت دیگه نباشه!!!
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
lord
| Netherlands |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
.تو فضاییی بیا رو زمین .وضع مملکت رو ببین با کدوم پشتوانه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
احمدی‌نژاد نه بهیچ وجه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
این مملکت و این پشتوانه نتیجه مذاکرات این دولت است
خدا آخر عاقبتمونو خیر کنه مجبورمون کردن یک از گزینه های زیر را انتخاب کنیم :
1 - تغییر رویکرد سیاست خارجی و حفظ برجام = جلو گیری از تحریم ها و فعال شدن اقتصاد و ... 2- عدم تغییر و خروج از برجام ( بدون شروع غنی سازی ) = تن دادن به تحریم ها و نابودی اقتصاد
3-عدم تغییر و خروج از برجام ( با شروع غنی سازی ) = جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
همون گزینه یک خوبه .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
اخوی از برجام امور خارجه خارج سو مشگل ما در داخل است
abbas
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
گزینه 1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
فعلا گزینه دوم را انتخاب کردند و احتمالا مجبور به سومی هم خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
تا دولت بی تدبیرودیپلماسی لبخند والتماس باشه؛همین آشه و همین کاسه؛دلار 9000تومن وسکه ،پکیده3میلیونی؛کاسبی تخته شده و توچال گردی رئیس جمهورواقتصادی پکیده
فرانسه بیجا کرده نصیحت میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
همین تفکر و ادبیاتتان هست که مملکت به این روز افتاده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
همه دنیا بیجا کردن جز شما دلواپسان تندرودارید به جا می کنید
فشاراقتصادی امان اکثریت ملت ایران رابریده ودیگر رمقی باقی نمانده تا درمقابل حمله دشمنان ایستادگی نمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
حمله چیه
آقای فرانسه حال شما خوب است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
شما چطور ؟ حالت خوبه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
نه فقط حال ما ملت ایران خوبه
با نام خدا .

با سلام .


مانوئل مکرون همان ناپلئون بناپارت است .

شیاطین روی زمین هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
مکرون ناخن انگشت کوچک ناپلئون هم نیست
رو رو برم هی...


طرف زده زیر امضاش...! حالا طلب کارم هستند!!
هر کار میکنید فقط زودتر
نيست ونديدم ونشنيدم ناکارامدتر از روحاني
بزرگی میگفت دو چیز شیرین هست 1- قدرت 2- ثروت
دارندگان هرکدام از این دو مورد یا هردو حاضرند همه چیز را فدا بکنند تا چیزی را از دست ندهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
جمله ات هزاران لایک دارد
این را که خودمان هم میدانیم مسئولین هم میدانند اما مسئله دل کندن از آنهمه شعارها و راهی است که دراین سالها طی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
راهی که در این مدت طی شده کاملا درست بوده
آقای ظریف قهرمان دیپلماسی و محبوب ....امروز ایران گفته اند برجام از اول قرار نبود موضوع بانکی را حل کند چند صباحی دیگر هم می گویند اصلا بحث برداشتن تحریم ها هم مطرح نبوده
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
برجام قرار بود هزینه هایی که به چاه ویل می ریختیم جلوش گرفته بشود. همین کم نیست.
وای بر کسانی که جهان رو اینچنین از ما می ترسونن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
فردا اگه جنگی شکل گرفت و سرنوشت مشابه عراق پیدا کردیم بعد از فروکش کردن آتش جنگ تعجب نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
وای برکسانی که اینقدر از دشمن میترسند
برخی مسولین صرفا" قادر به تهدید مردم هستند و بس
منظورش اینه که ریز می بینیمتون.
وقتی مسئولین کشور با مردم صادق نیستند باید واقعیت ها را از رسانه های خارجی جویا بشیم.
بازم خرج برخی از ترس ایجاد جنگ جور شد
الان میگن برجام نبود جنگ میشد
نگو برجام هست جنگ میشه
وقتی ضعیف باشی له میشی
این قانون مصوب غربه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
برادر من زمانی که آمریکا داشت پروژه تعیین توالی ژنوم انسان رو اجرا میکرد آبا اجداد ما بزرگترین عملکردشان شکوندن سر همدیگه با سنگ بود. رو و حسابی فکر می‌کنی ما قدرتمتدیم؟
خنده های ظریف این دزدان قاتل غرب را به غلط انداخته و گستاخ شده اند اما باید بدانند که ایران کشور شیران است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
تو بشین گریه کن شاید درست بشه .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
البته شیر بی یال و دم و اشکم
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
برو بابا خوابی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
از خواب بیدار شو داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
شیران بی یال و دم و اشکم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
شیری که یال و دم و کوپالشو کندند و بردند و فروختند
اين چه حرفيه .ما كافيه اراده كنيم اقتصاد فرانسه و همه اروپا رو يه شبه نابود ميكنيم .ما نباشيم تجارت و اقتصاد در همه دنيا فلج ميشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
آره بابا ! با یک اخم ما کل اقتصاد دنیا چپ مبشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
پاسخت فقط اینه خخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
کنایه بود این همه "منفی " برای چی؟
جالبه. سطر آخر رو ببینید ، میگه "ایران برای حفظ سرمایه های اروپا باید ضمانت بده." گویا قضیه ضمانت برعکس شده. این همه تعهد ، این همه بازرسی از هرجایی که خواستن، این همه سال تایید اینکه ایران والله بالله نمیخواد بمب اتمی بسازه و اصلا مگه با وجود قدرت موشکی و منطقه ای نیازی به این کار هست؟! دو بار توافق و عمل به همه تعهدات از جانب ما و بدعهدی اونا. حتی گورخر های آمازون هم بهشون اثبات شد که اگه ایران دنبال بمب اتمی بود اینجوری رفتار نمی کرد. ولی بازم تهدید ایران توسط اروپایی ها ، فشار "همزمان" به صورت "نرم" و "سخت" تا نه ایران بتونه هسته ای داشته باشه ، نه بتونه با جرئت کافی اقدام درست حسابی بکنه(از ترس اخم اروپا) و نه بتونه اقتصاد داشته باشه و تحریم هم نه تنها لغو نشه بلکه چندین برابر بشه(با فشار امریکا) .. حالا هم دارن بعد ۵ سال دروغ و نیرنگ هدف اصلیشون رو به زبان میارن :" ایران باید دست از موشک (یا به عبارت بهتر دفاع از خود) برداره!!" به نظر من اروپا و امریکا در ارتباط با ایران و مسائل منطقه اختلافی جز در "روش" اعمال فشار ندارن و حالا هم گویا به نوعی دارن کار میکنن که همزمان هر دو مدل فشار رو به ایران وارد کنن تا به چیزی به مراتب بدتر از اواخر دوران آقای احمدی نژاد برسیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
واقعیتا چیز دیگری نشان می دهند و به گفتن گفتن نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
کشورهای غربی جز غارت و چپاول چیزی را به کشوری هدیه نمی دهند. سگ زرد هم برادر شغال هست.
بله راست می فرمایند. ایران باید تضمین بدهد.
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
شرم بر تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
همیشه فکر میکردم دوران وثوق الدله ها گذشته
جالبه تاکنون ایران به دنبال تضمین اروپا برای ماندن در برجام بود اما اکنون اروپا برای سرمایه شرکت هاشون در ایران تضمین می خواهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
با توجه به شرایط ما حق دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
با وجود تندروهای دلواپس حق دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
طبیعیه هر کشوری به دنبال منافع ملتش هست الا کشور ما
چقدر شیر تو شیر شده اوضاع.
اینجاست که واقعا بدون امریکا برجام ارزشی نخواهد داشت.
به نظرم باید ایران کاملا انقلابی عمل کرده و تمام کشور های اروپایی و چین و روسیه رو کنار بگذارد و با آمریکا به طور کامل و دوستانه وارد مذاکره بشه. طوری که همه از جمله اعراب و اسرائیل لرزه به جونشون بیفته. این راه حل اساسیه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
آنوقت شعارهای این سالها را چه کار کنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
آمریکا نمی تواند به تو عزت دهد و از تو محافطت کند آمریکا دنبال نابود کردن حکومت مرکزی و برداشتن موانع غارت خودش است لطفا مردم را فریب ندهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
ناشناس۱۴:۱۹
ایشون تو امارات نشسته میگه لنگش کن، نمیدونم کی تو مغز این ملت گذاشته گرسنگی و بدبختی عزت و کرامت داره؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
از کجا معلوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
عموجان برای ملت ایران نسخه مپیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
اين شدني است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
نتیجه مذاکره لیبی با آمریکا را دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
چو جنگ آوری با کسی در ستیز
که از وی گزیرت بود یا گریز
خداوند عقل را برای چه به انسان داده؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
دوستانه!!!!!
معنی دوست و دشمن را می دانید شما؟؟؟
صد در صد اروپا به دنبال گرفتن تضمین برای سرمایه گذاری در ایران خواهد بود همان گونه که ایران برای ماندن در برجام به دنبال تضمین گرفتن از اروپاست.
بچه مقبول ترامپ هم روبروی ایران ایستاد .... فرانسوی کثیف
مگه ما اروپا و آمریکا رو مجموعا غرب نمیگیم؟ بنابراین اونا راحت با هم کنار میان.. اونا پیمان نامه های بسیار مشترک مهمی با هم دارن که ارتباطشان هرگز قطع نشده و اقتصادشان به هم وابسطه است. ازجمله ناتو
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
عزیز من ، غرب یک نژاد یا دین نیست ! غرب مجموعه تفکرات انسان محور و تکنولوژیک و برپایه علم است

حتی اگه شما در ایران هم براین سه پایه فکر کنید منافع مشترک با غرب دارید و کشور خودتون هم آباد میشه

الان عده ای هم یقه پاره میکنن که خدامحوری کجا رفت ؟! خدا محوری در قلب آدمهاست و ارتباط مستقیم با انسان محوری داره ولی برخی انقدر تعصب دارن که نمیفهمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
آقا ویا خانمی که با پرچم آلمان غرب را تطهیر کردی بلی غرب هم نژادشان وهم دینشان با ما فرق داردو هم تفکرات سلطه طلبی وهم نژاد پرستی دارند. نمونه آن را در اعمال ترامپ در مورد مسلمانان وهمسایه هایش دیدید. و اگر که میبینید آنها محور وتکنولوژی با پایه علم دارند. بر میگردد به زمان گذشته وحال زمانی که غرب دنبال پیشرفت صنعت خود بود و آنهارا را به وسیله فیلم ها در جنگ جهانی اول ودوم مشاهده میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
آقای ناشناس
یه سری به کشورهای آفریقایی بزند
احساس می کنم بیشتر متن دستکاری شده تعجبی هم نمی کنم چون مال عربستانه
ولی خب حرف هایی که واقعا درست باشه و اونها توی جلسات علنی به ایران گفتن
گفته پیری که میگه هر وقت میخوای حتی بری شکار روباه تو جنگل یا بیابون اسلحه شکار شیر همراهت باشه از بس هویج برجام اب دار بود که کسی فکر چماق امروز اروپا امریکارو نکرد ودر این بین بزرگان چنان قرق شادی بر جام بودن که در بیست دقیقه برجام زهر الودرا نوش جان ملت کردن و حالا واونطرف لاشخورها برا ما چنگ ودندان تیز میکنن
نمیشه که راهی بری که کل دنیا باهات مخالف باشن.حتما یه ایرادی هست،یعنی هرچی ما میگیم درسته و بقیه اشتباه میکنن؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
عجب استدلالي!
لابد می خواید بگید هست.
انصافاً نرمش در مقابل غرب و هر کشوری همین نتیجه رو می ده . پررو تر می شن و خواسته هاشون بیشتر می شه . آمریکا زده زیر تعهدش بعد میان به ایران می گن بیا راضیش کن ! ما چی فرض کردن ؟ یه عده انسان حقیر و ذلیل هم داریم که همش می گن آره حق با آمریکاست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
چطوره با حمله به آمریکا ساقطش کنیم ؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
حق با آمریکا نیست بلکه قدرت دست آمریکاست. همانطور ک عده ای اینجا به عده ای ظلم می کنند وگروه مظلوم چون قدرتی ندارد هیچ کاری نمی تواند بکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
باید دید ما چه کردیم که به این روز افتادیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
امثال تو نیاز به ساقط کردن ندارند
سالها فقط و فقط شعار دادیم
اما اونها
عمل کردن و کار کردن و پیشرفت کردن و .....
برای همین هم اقتصادشون قوی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
خوب به دولتي راي نديد كه مثل روحاني شعار بده
حرف حق بی جواب.اروپا قدرت زیادی در برابر آمریکا ندارد همینطور که قدرت ایران هم محدود هست.
بغیر از 6 نوامبر (15 آبان ماه ) که انتخابات میان دوره ای پارلمان و سنای امریکا هست , راه دیگه ای بنظرم نمیتونه مورد امید باشه.!اروپایی ها کار خاصی نمیتونن انجام بدن مگر اینکه واقعا بخوان یکبار برای همیشه تمام سیستم پولی مالی اقتصادی سیاسی خودشون رو از امریکا جدا کنن و مستقل بشن که اینم خیلی بعید هست.!تنها امید انتخابات مجلس و سنای امریکاست که اونم اگر دموکرات ها پیروز بشن ( هم در سنا هم در مجلس نمایندگان ) و تازه بعد از پیروزی , اونها اراده و خواست اینو داشته باشن که قانون برگشت امریکا به برجام رو تدوین و تصویب کنن ( که اینم بنظرم شانسش خیلی کمه که بخوان چنین کاری انجام بدن ) که البته باز برای تصویب نهایی چنین قانونی باید دو سوم رای لازم رو از سوی هردوحزب کسب کنه تا ترامپ نتونه از حق وتوش استفاده کنه و بلااثر بشه , اونوقت میشه امیدی به ادامه کار برجام هرچند با ویلچر یا عصا رو داشت..شایدم یهو زنده و سرحال و قبراق شد.هرچیزی میتونه اتفاق بیفته.!
با مدیران کنونی کشور بدون فشار خودش از لحاظ اقتصادی زانو زده متاسفانه
راست گفته است.
ایران باید به شرکت های اروپایی تضمین لازم را بدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
چشم
سیاست مدار
حمیدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
با این طرفداریت از کشورهایی که از فروش خون آلوده به ایدز به ایران تا کمکهای تسلیحاتی به صدام و هرگونه دشمنی برعلیه ما کوتاهی نکردن معنی جمله تو بجز خیانت و خباثت برعلی ایران و ایرانی نیست.
سلبریتی ها که تا دیروز می گفتند حامی روحانی هستیم...
چه بخواهیم یا نخواهیم جهان تک قطبیست و همه قدرت در دست آمریکاست. اقتصاد ما هم مانند همه کشورهای دنیا وابسته به دلار است. دلار هم پول ملی آمریکاست. نمی توان همزمان هم با آمریکا دشمنی کرد و هم پول ملی آمریکا را طلب کرد.
خب ظاهرا اروپا هم اون قدر قدرت نداره که سیادت و رهبری امریکا بر کل جهان را نپذیره. دوست داره نپذیره ولی عرضه اش را نداره
مرکل از همه عاقل تره که تلاش خواهند کرد تا سرنگونش کنن
متاسفانه استفاده از عینکی که یک چشمش موشکهای دوربرد و چشم دیگرش غنی سازی اورانیوم است، سالهاست در میان برخی مسئولین و البته هموطنان عزیز دنباله رو آنها عمومیت پیدا کرده و همه چیز و همه کس و همه رویدادی تنها از پشت این عینک دیده شده و تحلیل میشود! از نظر این عزیزان, ما کشور بسیار پیشرفته ای هستیم, چرا؟ تنها به این دلیل که به غنی سازی اورانیوم دست پیدا کرده ایم و اصلا مهم نیست که مثلا در صنعت خودروسازی سالهاست تولیدکننده کپی های بی کیفیتی از ماشینهای از رده خارج کره ای و فرانسوی هستیم. از نظر این عزیزان, ما کشور بسیار قدرتمندی هستیم, چرا؟ تنها به این دلیل که موشکهای پیشرفته دوربرد داریم. و البته اصلا مهم نیست که اقتصاد ضعیف و لرزان ما تنها با چند تهدید رئیس جمهور آمریکا (نه شروع واقعی تحریمها) اینچنین به هم ریخته و آشفته میشود! بله، غنی سازی اورانیوم و پیشرفتهای نظامی ضروری و افتخارآفرین است, اما بعد نظامی تنها یکی از شاخصه های پیشرفته بودن یک کشور است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
متاسفانه دوستان پیشرفت رو تنها در بین این دنیای بیکران علم تنها در هسته ای خلاصه کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
جانا سخن از زبان ما میگویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
کره شمالی هم بمب اتم دارد و هم موشک هاش دوربردتر از ایران هست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
فرض کنیم عیب چشم وعینک هست که قابل درمونه ؛ ولی ترسویی و بزدلی وکم عقلی رو نمیشه درمون کرد
ناشناس
| Thailand |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
این هم که به عنوان پیشرفت به خورد مردم داده اند فقط فقط شعار است .
نتیجه یکبار مذاکره، تنها در کمتر از دو سال مشخص شده است تقریبا هیچ!!!!
بنا بر این مذاکره راهی نا کارآمد است که برای ما نتیجه مثبتی نخواهد داشت.
باید سعی کرد تعهدات مذاکره قبلی را مطالبه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
مذاکره داریم تا مذاکره
مسولان وظیفه شناس اتحادیه اروپا رو تهدید می کنند.
یادش بخیر چند سال پیش یک نفر ادعای اداره جهان رو میکرد
این دولتمردان خوش باور تاریخ معاصر این کشور را مطالعه کنند ببینند فرانسه کی به قولهایش عمل کرده که الان تمام همشان گره زدن افسارشان به دمش اوست.
پاسخ ها
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
درس تاریخ نده بابا
مرگ برشیطان بزرگ و مزدوران و شیفتگان داخلی اش
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
شعار مرگ رو پایان بدید ، احتمالا از نظر شما من هم شیفته غرب هستم ولی برایتان آرزوی زندگی دارم !
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
نمی‌دونم چرا تمام نظرات حامی سیاست های جنگ طلبانه که در تابناک ثبت میشه با پرچم اماراته؟ آقازاده ای؟ بابات صاحب قدرته تو ایران؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
این دوستمون تو امارات نشسته و مرگ بر آمریکا میگه، خدایش خجالت داره نمک میخوری و نمک دون میشکنی، امثال شما فقط با شعار و ریا ارتزاق روزی میکنید، ملت از شما گذشته کاسبان ناآگاهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
ما مرگ گفتنمان را از قرآن یاد گرفته ایم و بازهم میگوئیم «مرگ برمنفقین و کفار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
مخالفان عزت ایران همانند خوارج هستند که در 3 ساعت به جهنم واصل شدند.خدا مرگشان را سریعتر کند
فرانسه چهل سال است که همین سیاست را دارد.
ببينيد اين همه تحقير باز ميگيد مذاكره كنيم؟
هيچ عزتی در وجودتون نيست ؟
واقعاشما ميترسيد چيو از دست بديد؟
امريكا سگى هستش كه واق واق ميكنه اگه بهش تشر بزنى لال ميشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
عزت رو شما داری یا مردم ترکیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
مگر کم مرگ گفتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
چون من مثل تو پول نداشتم سکه بخرم !
ناشناس
| Thailand |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
این آقا امید چقدر در توهم است.
آمریکا و اروپا نوکران اسرائیل هستند و شیاطین روی زمین اند.
تنها راه خروج از این شرایط استفاده از توان داخلی و کنار رفتن دولت ناکارآمد و قطع شدن دست منافقین و غربزدگان داخلی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
تمام مشکلات این کشور از دعوای بی پایان این دوجناح حکومته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
ای کاش روحانی استعفا بده
در واقع ما خودمون بهتر از هر کسی میدونیم برجام مرده اما جرات نمیکنیم جسدشو دفن کنیم چون اگه جسد برجام دفن بشه باید غنی سازی رو شروع کنیم که با این اوضاع و احوال جهانی هرگز نتیجه خوبی برای مسئولین نداره !
دستاورد اوباما این بود که بدون شلیک حتی یک گلوله تمامی تأسیسات هسته ای ایران را با حاک مساوی کرد.
بسیار خوب
اینهم از اروپا
عزیزانم چرا مذاکره نکرد مذاکره کنیم و نتیجه رو بطور شفاف به مردم بگوییم ا
ملت تازه فهمیدم
زمانیکه دانشجو بودم چقدر به دانشگاه اصرار کردم که بزارین یه آزمایشگاه خوب راه بندازیم. تا کم کم یه صنعت جدید در کشور براه بیوفته اما رییس دانگاه گفت بودجه نداریم. یکی از اساتید هم گفت اصرار کنی خواهند گفت چرا باید برای تو پول خرج کنیم. حالا جواب سوال اون چرا رو الان میتونن بگیرن. که فرانسه الان قدرت صنعتیش رو بر سر این مملکت میکوبه.
فرانسه هم فهمید
خواست امریکا
1 بازگشت ایران به جامعه جهانی و عدم سیاست مداخله در منطقه و تهدید اعضا سازمان ملل
2 برسمیت شناختن اسرائیل
3 عذر خواهی رسمی در رابطه با حمله به سفارتخانه ها و افتتاح مجدد سفارت امریکا و اسراییل
4 رعایت نرمهای جهانی حقوق بشر
5 شفاف سازی مالی و بانکی
6 هماهنگی در زمینه برگزاری رفراندوم
پاسخ ها
امیر
| United States of America |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
خواستهای دوازده گانه آمریکا کاملا مشخص هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
باشه تا صبح دولتش بدمه!
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
خواست خودتو بگو؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
من یکی که با به رسمیت شناختن کل سرزمین فلیسطینی ها بعنوان اسرائیل موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
چرا منفی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
مرگ بر منافقین وکفار
(منافقین از کفار بدترند.(امام خمینی رحمت الله علیه
خود فرانسه از آمريكا حساب ميبرد
دشمني با تمام دنيا و آرمان گرايي
با نام خدا .

با سلام .

بنده که قدرتی ندارم و فقط یک اظهار نظر کننده هستم ..........نباید اینطوری باشه که شرکت توتال فرانسه قرارداد


ببندد و بعدا" هر وقت وضع خوب نیست بگذارد برود .!!

باید خسارت ایران را بدهد ...........همانطور که اگر ایران توتال را کنار میگذاشت باید خسارت میداد .........
آخه باچی تهدید کنه
فقد مایه خنده دنیا شدیم
والا حرف حق زده
آقا زاده ها رو مثل کاری که بن سلمان تو عربستان انجام داد ترکه کنید مشکل مملکت حل میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
حتما سیاست خارجی هم تغییر میکرد اگر اینکارو بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
کی این کار را کند بابای آقازاده ها؟!!
تنها راه جلوگیری از ویرانی ،ونابودی ایران ،اکنون شجاعت ،وشهامت پذیرفتن اشتباهات است
وقتی رییس جمهور فرانسه اینطور محکم این مطلب رو بیان میکنه مطمئن باشید مهره های در بدنه نظام دارن که کاملا در جهت سیاستهای غربی ها و نقشه های اونها حرکت میکنند.
آغو من میگم ول کنید این حرفا رو جنگ جنگ تا پیروزی
اقای ظریف دفعه بعد رفت مذاکره کنه اقای مطیعی را با خودش ببره
خب فرض کتیم که قدرت هم داریم
قدرت تحدید امریکا از تحدید ایران بیشتره.
اگرماروخودبزرگ بینی نگیره حرف فرانسه کاملا درسته
اقازاده ها رو برگردونن با 140 میلیارد دلار پول ملت ....
تاریخ تکرار میشه
وقتی زورمون نمیرسه بی خیال!
فرانسه از روی قدرت گفته
بهترین روشهای مدیریت کشور از مدیریت موقفق سایر کشور های پیشرفته چوان ژاپن و کره و غیره را از زبان مردم می گیریم قانون برایش بنویسیم و انجام دهیم
من واقعا وقتی کامنت‌ها و مثبت ها رو میبینم هیچ چی نمیفهمم
آقایون نظرات مردم رو می خونن؟!!!
خب راسته گفته
توی تمام دنیا یک عده هستن که کارشون دلالیه ، فرانسه هم یکی از اونهاس ، یکی به نعل میزنه ، یکی به میخ . چه زمان جنگ باشه ، چه زمان صلح . دلال خوبیه .
ما هرگز زير بار زور نميرويم
جالبه که اتاق بازرگانی ایران در اوج رکود اقتصادی یک هیات تجاری به فرانسه برده البته تور گردشگری
روزنامه الشرق الاوسط + منابع فرانسوی خیلی ببخشی شکر خوردنند که بخواهند برای ایران تصمیم بگیرند
مردم از عملکرد مسئولین ناراضی هستند
بعضی از دوستان و آقایان میگن باید به قدرت داخلی خودمان تکیه کنیم و اقتصاد مقاومتی و کار در داخل عزیزم وقتی هیچ شرکت و بانک خارجی از ترس جریمه امریکا جرات نمیکنه حتی ۱دلار با ایران رابطه اقتصادی داشته باشه
یا جنگ یا خومو کوشوم
عقد برادری با فرانسه نبستیم
خدا تو آیات قرآن میگه اگر با ایمان با کافران مقابله کنید قدرت ۱۰۰ نفر رابه هر کدامتان خواهم داد، و باز چون شک دارید و احساس ضعف می کنید قدرت ۱۰ نفر را به شما می دهم. اگر از خدا پیروی کنیم ۱۰۰۰ تا آمریکا هم چیزی نیست.
چقدر خوب با هم هماهنگ هستند
چیه تعجب کردید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی