بازدید 42826

واکنش رونالدو به سروصدای ایرانی ها درهتل+عکس

حضور هواداران ایرانی در اطراف هتل محل حضور تیم ملی پرتغال، باعث بی خوابی بازیکنان این تیم در شب دیدار حساس مقابل ایران شد.به نظر هواداران تیم ملی در رسیدن به هدفشان موفق بودند، طوری که کار به جایی کشید که رونالدو از کنار پنجره اتاقش از هواداران ایران خواست که تشویق ها را به تمام کنند تا آنها بتوانند بخوابند! او ابتدا با حرکات دستش سعی کرد توجه هواداران را جلب کند و سپس با زبان بدن، به آنها نشان داد که او و هم تیمی‌هایش قصد دارند استراحت کنند و سر و صداها مانع این موضوع است.
کد خبر: ۸۱۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 25 June 2018
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۶
فایل GIF می گذاشتید بهتر نبود؟
همین طیف هم مدام دم از « ایران » و«فرهنگ ۲۵۰۰ ساله اریایی» و « جانم فدای ایران» می زنند!!
همه جا باید بی فرهنگی خودمان را نشان دهیم و آبروی ایران و ایرانی را ببریم.
ماشاللا ملت هميشه درصحنه فقط توروسيه ابروريزي نكرده بودند كه امشب تكميل شد. واقعا از اخلاق و جوانمردي كارشون بدور بود اون از حرفهاي ركيك و زننده تو پيج هاي مسي و ادريانا ليما اينم از اخرين دسته گل بعد ژاپنيها ورزشگاهو بعد از بازي تميز ميكنند در روسيه كه همه جرايد جهان مينويسند چه ملت بافرهنگين. متاسفم برا اينهمه دم از فرهنگ و تمدن چندهزارساله زدن....
ایرانی ها همه جا باید فرهنگشان را نشان بدهند!
واقعا جای تاسف داره
چقدر زشت و ناجوانمردانه ههههههههه
از فرهنگ اصیل 2500 ساله آریایی لذت ببرید
برد به هر قیمتی ارزشی نخواهد داشت،نباید جوانمردی را دفن کرد
افتخاری دیگر از ایرانیان خارج از کشور
همانقدر که از نظر تکنولوژی و اقتصاد جهان سی ام هستم از نظر فرهنگی به مراتب بدتر و عقب مونده تر شدیم. حیف که برای فرهنگ یک ملت شاخص و متر معیار قابل لمسی نمیشه تعریف کرد.
کلاً نسل باید منقرض بشه و طرحی دیگر راه بیافته.
بی اخلاقی به این میگن
به این میگن رفتار غالب مردم ایران

متاسفانه شاهد از این دست کارهایی هستیم که برای تیم های دسته اولی و لیگ برتر انجام میدیم. نمیتونیم تشخیص بدیم اینجا یک رویداد جهانی است .
کسی هم مدعی نشه که نباید رفتار تعدادی ایرانی رو به حساب همه گذاشت چون در هر صورت همه میگن ایرانی ها این کار رو کردن نمیگن یه تعداد اندک ایرانی این کار رو کردن
واقعا وحشتناکه... دیگه الان همه با فرهنگ ایرانی آشنا شدن: اگر خودت نمیتونی پیشرفت کنی، بقیه رو بکش پایین!!!!!
اونوقت ادعا دارید با فرهنگید!!! این مزاحمت اسمش پستی نیست؟؟؟؟
دیگه آبرویی نماند برای ایران و ایرانی.
...بنظر میرسد هواداران تیم ملی موفق بودند....
این جمله شرم آوره.آخه اینا هوادار هستن؟ آخه این کار موفقیت حساب میشه؟نظرتون چیه دوره بعد چند نفر از اراذل قمه کش رو بفرستیم تو هتل حریفهامون تا موفقیتها کامل بشه؟
پازل بی فرهنگی و سقوط فرهنگی هر روز داره کامل تر میشه. اینا همونهایی هستن که دارن تو خیابونهامون رانندگی میکنن. طبیعت و شهر و روستا رو با زباله به گند میکشن،دروغ میگن برای رسیدن به اهدافشون هر کاری میکنن...چطوری ایرانی؟؟؟؟؟
بی فرهنگی خودشون رو نشون دادن ایرانی ها. واقعا متاسفم!
ایرانیان بی فرهنگ...این خبر جز سرافکندگی چه چیزی دارد؟
ماشاا... ایرانی ها هرجا میرن باید نشان بدن چقدر با فرهنگند!!!!
هموطنان من حرکت بسیار زشتی انجام دادند این با روح ورزش و بازی جوانمردانه بدور هست
ایرانی با فرهنگ
اگه برای یه توپ اینجوری میجنگن برای مملکت چه کار می کنن؟

به نظر یکی از ماندگارترین صحنه های بازی زمانی اتفاق افتاد که چند بازیکن ایرانی خود را روی توپ انداختند و حاضر شدند ضربات لگد اسپانیایی ها را تحمل کنند اما اجازه ندهند توپ که در پنجاه سانتیمتری گل ایران قرار داشت وارد گل شود.

تیم اسپانیا معروف به تیم یک ملیارد دلاری بهترین بازیکنان جهان را در اختیار داشت اما مشخص بود که در مقابل مقاومت جوانان ایرانی کم آورده بود و اگر یک گل شانسی نبود قطعا شکست مفتضحانه ای در مقابل ایران می خورد.

وقتی اینجا از شکست مفتضحانه صحبت می کنیم به این دلیل است که حتی مساوی کردن با تیم ایران برای تیم نامدار اسپانیا یک شکست به حساب می آید.

ایرانی ها پس از گل خوردن دروازه تیم اسپانیا را به توپ بستند و کاملا مشخص بود که تیم نامدار اسپانیا در بهت و حیرت فرو رفته و شاید شیرین کاری بازی کنان ایرانی در به قول معروف لایی رد کردن ها خود نشان واضحی از روحیه قوی تیم ایران در این بازی بود و نشان داد که ایرانی ها تا لحظه آخر جنگنده هستند و به هیچ وجه شکست را قبول نخواهند کرد.

اگر ویدیو چک به داد اسپانیایی ها نرسیده بود قطعا ایران یک شگفتی به شگفتی های جام جهانی روسیه افزوده بود، گو اینکه با همین بازی هم شگفتی آفرید.

همان لحظه فداکاری جوانان ایرانی در جبهه های جنگ ایران و عراق به یادم آمد.

زمانی که جوانان ایرانی در مقابل پیشرفته ترین و مدرن ترین تسلیحاتی که در اختیار عراق بود از جان مایه می گذاشتند.


بازی ایران و اسپانیا

هواپیماها و توپ وتانک های پیشرفته عراق در مقابل جانفشانی جوانان ایرانی زمین گیر شده بود و جوانان ایرانی برای باز کردن میدان های مین و شکست خط دشمن از بدن خود استفاده می کردند چون هیچ سلاح دیگری در اختیار نداشتند.

اگر عراق با آن همه توانمندی نظامی و حمایت بین المللی و تسلیحاتی و مالی نتوانست ایران را شکست دهد به این دلیل بود که جوانان ایرانی همانگونه که در بازی ایران و اسپانیا خود را روی توپ انداختند تا وارد دروازه ایران نشود خود را روی ذره ذره خاک ایران انداختند تا دشمن نتواند به ایران گزندی وارد کند.

یکی از نکته های بسیار زیبا در این ماجرا سخنان سرمربی تیم ملی ایران آقای کارلوس کیروش بود که اظهار داشت شما نمی دانید ما با چه تحریم هایی مواجه هستیم اما با این حال اجازه ندادیم که تحریم ها روی عملکرد ما تاثیر بگذارد.

به نظر می آید باید این سخنان آقای کیروش را در قاب طلا گرفت و در مقابل برخی مدیران که ناکارآمدی خود را گردن تحریم ها می اندازند قرار داد.

شاید هم وقت آن رسیده به آقای کیروش پیشنهاد دهیم شهروندی ایران را دریافت کند چون احساس می شود تعصب وی برای تیم ملی ما از تعصب بسیاری از مدیران مملکت برای حل مشکلات مردم بسیار بیشتر است.

برخی تلاش داشتند شک و شبهه ایجاد کنند که اگر روزی دشمنی به ایران حمله کند دیگر آن جوانان اول انقلاب وجود ندارند تا از مملکت دفاع کنند، ولی زهی خیال باطل، رفتار جوانان ایرانی در این بازی نشان داد که خون ایرانی در رگ جوانان ایرانی است و تا وقتی این خون در جریان است هیچ کس نمی تواند به ایران گزند بزند و به وقت اش جوانان امروزی هم مثل جوانان دیروزی با جان خود از ذره ذره خاک ایران دفاع خواهند کرد.
هموطنان لطفا انصاف، عدالت، جوانمردی، شئونات اجتماعی و بین المللی، نوع دوستی، فرهنگ و سنن ایران و ایرانی را بدقت ملاحظه کنند.
برد ما با عملکردهای ضد فرهنگی، بی ارزش و تحقیر کننده ایرانی و فرهنگ ایرانیست.
لطفا مردم آزاری و تیم آزاری نکنید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
ماداریم خیلی بد میشیم
خوب این یعنی چی؟ متاسفانه باید گفت بی فرهنگی مطلق.
چطوری ایرانی؟
این بنده خدا چقدر ساده است.نمیدونه که این جماعته بی جنبه آنجا جمع شدند تا جلوی استراحت تیم را بگیرند.
متاسفم برای شعور و مرام این ایرانیها !! ایرانیها بدون کلک و با قدرت خودشان اگر بتوانند باید ببرند نه یا کلک و کارهای غیر متعارف
یعنی همه جا باید این فرهنگ 2500 سالمون رو به رخ بکشیم
شرم آوره
ایرانی همه جا آبرو بر و لجوج است... واقعاً که !!!!!
بیشعوری!
رفتار ایرانی ها بسیار زشت،غیرمتمدنانه و ناجوانمردانه بوده....
ملت بافرهنگ!!!!!!!
چرا ما ایرانیها اینطوری شدیم !! دیگه از فهم و شعور بینمون خبری نیست !! حالا که اینطور شد امیدوارم امشب رونالدو 5 تا گل بزنه تا حال این آدم نماها جا بیاد
با همین ندونم کاریهای خودمان اسم ایران را خراب میکنیم. فردا هم کسی در مورد ایرانی ها حرفی بزند، به ما برمیخوره که چرا به ما با این همه فرهنگ و تمدن توهین شده!!!!!
متاسفم....
بی فرهنگی از سر و روی ما ایرانیها میباره
واقعا یه عده از ایرانیها چه در فضای مجازی چه بیرون از آن باید بی فرهنگی خود را در سطح جهان نشان دهند . حرف باید در زمین مسابقه اجرایی گردد . با این حرکات سخیف و بچه گانه ره به جایی نمیبریم .
بی فرهنگ ها.........
اين هم از تمدن چندهزار ساله
عملی رذیلانه بوده هر کسی این کار را کرده غیر اخلاقی و زننده بوده حتی به فکر برگزار کننده مسابقات هم نمیرسیده که عده ای بخواهند اینجوری به پیروزی برسند.
شرم آوره حرکات این تماشاگرنماها

صعود به هر قیمتی نخواستیم
تن پوریای ولی را در قبر می لرزانیم
مردم بی فرهنگ!!!
ایرانی های بافرهنگ و متمدن!!!!!
بار ديگر حركات زشت ايرانيان در مجامع بين المللي
مرگ بر امریکا
واقعا جای تاسف داره.اخلاق را هم با بقیه چیزها ازدست دادیم
وقتی این عزیزان برگردن و وضعیت اقتصاد قبل و بعد رفتن رو ببینن از دلارهایی که اینجوری خرج کردن پشیمان میشن.فوتبال چی ما داریم له میشیم چرا کسی خرف مارو متوجه نمیشه .جام جهانی کشک دلخوشی کشک.اصلا همه چی پشمک
همه جاي دنيا بايد ثابت كنيم كه بي فرهنكيم
جارو جنجال و هياهوي فوتبالي كه توسط پولبريتي هاي فوتبالي و دلا ل ها و محتكرين همراه تيم فوتبال به راه افتاده فقط بخا طر منحرف كردن ذهن مردم از مشكلات اصلي بسمت مسايل حاشيه اي است تا فرصت كنند مردمو خوب بچاپند
خیلی کار زشته ی بود
چقدر مهم . مخصوصا با عکسهای واضح و زیبا
2500 سال تمدن !
واقعا مایه شرمساریه
ايراني ها بهر كشوري بروند آنجا را بگند ميكشانند
برای ایرانی های بدبخت متاسفم که همه جای دنیا باعث آبروریزی هستند برای خودم متاسفم شدم با داشتن چنین هموطنان بی فرهنگی واقعا عجیب و ناراحت کننده بود و روحیه جوانمردی تو این کار نداشت. احتمالا اینا رانت بگیران اختلاسگر هستند که با پول ملت و فرهنگ رفتند روسیه و اونجا هر فرهنگ عقب مونده دزدپرورشون رو به رخ می کشند
آبرو حیثیت برامون نذاشتن
عجب آبروریزی می کنیم ما
همه جا باید آبرویمان را ببرند
این نشون میده ما ایرانی ها اکثرا بی شعور هستیم...
زیاده روی و تند روی در همه چیز حتی تشویق بی اندازه و بی موقع. بابا اندازه نگه دار که اندازه نکو است.
کار هواداران تیم ملی ناجوانمردانه بود.
کار بدی کردند ما باید به حقوق دیگران احترام بگذاریم
مگر از این روش جوانمردانه بتوانیم پشت حریف را به خاک بمالیم روشهای دیگه ازجمله زحمت کشیدن و دویدن بازیکنان کسر شان ماست
7000 سال تاریخ و تمدن!!!!
کوروش کبیر سلطانه

آرش کمانگیر اهل ایرانه
هرجا باشیم باید فرهنگ خاص خودرا مورد توجه قرار دهیم!
متاسفانه یه عده از ایرانیها وقتی در عرصه های بین المللی و زمین مسابقه کاری از پیش نمیبرند ، عقده خود را بدین شکل و در صفحات مجازی خالی میکنند
فرهنگ غنی خودمونو باید جایی اثبات کنیم خب.
باید نشون بدیم ایرانی هستیم و خیلی مواقع مزاحمت برای طرف مقابل ایجاد می کنیم؟؟؟
خاک بر سر بیشعورتون کنن... پلیس باید این افراد رو میگرفت و حداقل یکسال زندانی میکرد
جرات نداری نظر مردم را بگذاری؟؟؟!!!!
بی فرهنگی مان را در همه جا نشان دادیم
مردم عقب مانده هوچی جهان نهمی
تمدن چند هزارساله !!!!
بازی خوبی بود و شانس ایران کمتر بود.
هرچندبه زشتی کار معترفم اما اینهمه نام مبارک "ایران "را اوردید خودتان را نگاه کنید در رانندگی رعایت حقوق دیگران خانواده کشور دلار وووو منصف وبی نقصید حالا چندتا جوان یک کاری کردند شما هزاربار نام ایران را اوردید قطعا شماکه از بی فرهنگی ایرانی مینویسید فرانسوی یا چینی هستید خودتان هم همین هستید در میادینی دیگر کمی رعایت کنیدونام کشور را به راحتی در هر نقصی بمیان نیاورید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان