بازدید 4872
۲

آلمان2-سوئد1؛نجات قهرمان ازحذف دردقیقه95

کد خبر: ۸۱۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸ 24 June 2018

گل تماشایی تونی کروس در لحظات پایانی وقت های تلف شده طولانی ، پیروزی برابر سوئد را رقم زد و اجازه نداد امیدهای آلمان برای ماندن در جام جهانی از دست برود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی آلمان که شروع ضعیفی با شکست یک بر صفر مقابل مکزیک در جام جهانی 2018 داشت و بزرگترین شگفتی این رقابت‌ها را تا آن زمان رقم زد امشب هم به مصاف تیم ملی سوئد رفت تا شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی بالا ببرد چراکه در صورت کسب حتی یک تساوی، در آستانه حذف قرار می‌گرفتند.

سوئد بعد از آنکه در مرحله مقدماتی جام جهانی اجازه صعود به هلند و ایتالیا ندادند، در مسابقه اخیرشان هم کره جنوبی را شکست دادند و اگر امشب حتی یک مساوی از مانشافت‌ها می گرفتند، یک تیم مدعی قهرمانی دیگر را هم از جام جهانی کنار می رفت اما آلمان 10نفره تا ثانیه های پایان کم نیاورد و سرانجام بازی یک بر صفر برده را برد و نجات پیدا کرد تا با امید به شکست پرگل کره جنوبی در دیدار سوم بتواند صعود کند.

اخراج/ جروم بواتنگ(82) از آلمان

شرح گل

آلمان 0 - سوئد 1 (دقیقه 32: اولا تویوونن): اشتباه کروس در میانه زمین توپ را در سمت راست زمین به کلاسن رساند تا او با سانتر کوتاه و دقیق، اولا تویوونن را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا این مهاجم فرصت‌طلب بعد از مهار توپ عالی و چیپ چشم‌نواز از بالای دستان نویر رد کند و گل اول سوئد را بزند.

آلمان 1 - سوئد 1 (دقیقه 48: مارکو رویس): ورنر نفوذ سریعی از سمت چپ زمین انجام داد و توپ را با ارسال کوتاه به مقابل دروازه سوئد فرستاد که بعد از اشاره ماریو گومز به توپ، مارکو رویل با ضربه‌ای که پله شد دروازه سوئد را باز کرد.

آلمان 2 - سوئد 1 (دقیقه 5+90: تونی کروس): کروس ضربه آزاد سمت چپ محوطه جریمه سوئد را به شکل کوتاه با رویس کار کرد و با شوت استثنایی که به کنج دروازه سوئد رفت، دومین گل مانشافت‌ها را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
آلمان قهرمانه
آلمان قهرمان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار