بازدید 16777
نقدی بر فرار یک مسئول از پاسخ گفتن به رسانه‌ها؛

آقای معاون وزیر؛ هم «پاسخ گفتن به رسانه‌ها» وظیفه شماست، هم «رعایت کردن ادب»!

آقای سینکی که مدت های مدیدی است در مسئولیت های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته است، باید بداند که نظام ما نیز هر چهار رکن مذکور را داراست و اتفاقا ایشان باید به مطبوعات به عنوان نمایندگان افکار عمومی و رکن چهارم دموکراسی احترام گذاشته و پاسخگو باشد. رعایت نکردن ادب در گفت وگو، نکته ای است که حتما باید ایشان در مراودات احتمالی بعدی خود با رسانه ها از آن پرهیز کند.
کد خبر: ۸۱۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 24 June 2018

وقتی برخوردی با مسئولی که بی کفایتی خود را برای تصدی امورات کشور ثابت کرده، نمی شود و مدیران اینچنینی بدون هرگونه پاسخگویی در قبال عملکرد خود می آیند و می روند، نتیجه این می شود که امثال «حسن یونس سینکی»، معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نه تنها به نمایندگان افکار عمومی پاسخگو نیست، که حتی به عنوان یک مسئول، «ادب را در سخن گفتن» رعایت نمی کند.

به گزارش «تابناک»؛ جالب اینجاست که احتمالا عدم کفایت مدیران اینچنینی در کنترل وضعیت بازار و اقتصاد کشور احتمالا در نهایت به گردن مردم و رسانه ها خواهد افتاد و آنها به جای پاسخگویی در قبال عملکرد خود که نتیجه آن چیزی جز آشفتگی بازار و کاهش ارزش دارایی های مردم نیست، از آنها طلبکار هم خواهند شد؛ نمونه چنین تفکر و سخن گفتنی را می توان در صحبت های امروز «حسن یونس سینکی» دید.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز در پاسخ به این پرسش خبرنگار، مبنی بر اینکه «مردم این روزها از شما با عنوان مرد شماره یک تنظیم بازار کشور خیلی انتظار دارند، چه ‌کارهایی را برای پاسخگویی به این انتظارات در دستور کار دارید؟»، نه تنها به اقدام قابل توجه و درخور شأنی اشاره نکرده، بلکه گفته است: «من از رسانه‌ها انتظار دارم که این‌قدر چرت‌وپرت به مردم نگویند تا ما حرف‌هایمان را بزنیم».

او و وزارتخانه ای که چنین مسئولی را به عنوان معاون در خود جای داده، چهار ماه است درباره وضعیت نگران کننده بازار اقدام خاصی نکرده و آن را به حال خود رها کرده است. نتیجه چنین رویکردی، آشفتگی و نابسامانی در بخش های مختلف زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است. با این حال او گفته که «من قصدی برای صحبت در این شرایط نداشتم.» انگار چنین مدیران پرمدعایی لزومی برای پاسخ گفتن پیرامون کاستی عملکرد خود هم احساس نمی کنند!

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه برای تنظیم بازار چه اقداماتی را در دستور کار دارید، گفته: «من به شما نباید جواب بدهم.» سینکی وقتی با اصرار خبرنگار به عنوان نماینده افکار عمومی و مردم مواجه می شود و پافشاری بر پاسخگویی را می بیند، می گوید: «شما خبرنگار هستید و نماینده مردم نیستید». انگار ایشان که سال ها مسئولیت های مهمی در وزارتخانه های صنایع، بازرگانی، کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و بخش های مختلف دارد، تاکنون چنین الزامی برای پاسخگویی به مردم برای خود قائل نبوده است.

جالب اینجاست که سینکی در هر دو دولت روحانی یکی از گزینه های جدی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده؛ اما سخنان امروز او نشان می دهد، چنین فردی هیچ گاه نمی تواند در رأس یک وزارتخانه قرار بگیرد، چون او همواره باید به مردم و به طریق اولی «رسانه ها» به عنوان نمایندگان مردم و افکار عمومی پاسخ بگوید. پاسخ های نامطلوب او به پرسش های امروز خبرنگاران، حاکی از این مسأله است.

به نظر می رسد، پیش از به کارگیری چنین مسئولانی، باید نخست آموزش های لازم به آنها در خصوص نحوه ارتباط با مردم و رسانه ها به عنوان مطالبه گران و نمایندگان افکار عمومی داده شود و آنها بدانند که وقتی در جایگاهی قرار می گیرند، الزام جدی برای پاسخگویی نسبت به اقدامات و عملکردشان دارند. حال این را در نظر بگیرید که حوزه زیر نظر مدیر مربوطه در آشفتگی تمام قرار دارد و در چنین شرایطی، تنها اظهار نظر فرد تصمیم گیر است که می تواند حداقل از لحاظ روانی، وضعیت را کمی بهبود بخشد.

جهت یادآوری به معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت باید یادآوری کنیم، اركان دموکراسی مبتني بر چهار ركن اساسي است و به هر حكومتي كه اين اركان را در نظام سياسي خود منظور كرده و بدان التزام نظري و عملي دارد، نظام سياسي دموكرات اطلاق مي شود. اين اركان مهم عبارتند از: ۱- قانون اساسي ۲- نظام پارلماني (مجلس) ۳- احزاب سياسي ۴- مطبوعات آزاد.

آقای سینکی که مدت های مدیدی است در مسئولیت های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته است، باید بداند که نظام ما نیز هر چهار رکن مذکور را داراست و اتفاقا ایشان باید به مطبوعات به عنوان نمایندگان افکار عمومی و رکن چهارم دموکراسی احترام گذاشته و پاسخگو باشد. رعایت نکردن ادب در گفت وگو، نکته ای است که حتما باید ایشان در مراودات احتمالی بعدی خود با رسانه ها از آن پرهیز کند.

چندی پیش وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابلاغی، تمام اختیارات خود را در کارگروه تنظیم بازار به سینکی، معاون امور اقتصادی و بازرگانی خود واگذار کرده و جالب اینجاست که علیرغم اوضاع نامساعد بازار معاون مربوطه، حاضر به پاسخگویی در خصوص اقدامات صورت گرفته نشده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۹۴
اینها به بالادستیشون نگاه میکنند وقتی رییس جمهور لحن و رفتارش متناقض با عمل و وعده و حرف هست از اینها که دیگه هیچی بعید نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
از وقتی که رییس جمهور مخالفاش رو بی سواد و بیشناسنامه صدا می کنه دیگه از این مسئولان نباید انتظاری داشت
ناشناس
| Austria |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
اینکه او مدیریت بلد نیست دلیل نمیشود که حرف های شما خبرنگاران درست باشد.
حرف او در رابطه با اینکه خبرنگاران نمایندگان مردم نیستند کاملآ درست است.
خبرنگاران نماینده مسئول خود هستند و عمومل دنبال داغ کردن و هیجانی کردن موضوعات هستند تا تیراژ خود را بالا ببرند.
آمریکا را نگاه کنید ببینید با خبرگزاری هایشان چه فشاری به کشور های دیگر وارد می کنند؟ آیا آنها نمایندگان کشور خود هستند؟ ابدآ
شما هم طی یک انتخابات انتخاب نشده اید که تود را نمایندگان مردم بدانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
چرا کسی به اینا نمگیه شماها توان اداره مملکت را ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
بله کاملا درسته !! اینا همونائی هستن که با شعار ادب مرد به ز دولت اوست کلی مانور دادن اما ادب را در برخورد با مردم و منتقدان دیدیم ! دولتی که رئیسش مراعات ادب را نکرد و نمیکند از وزیر و معاون وزیرش چه انتظاری دارید !!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
برادر ارجمند مگه نمیدونی اینجا ایرانه. همه چی تقصیر مردمه فقر گرسنگی بدبختی دزدی اختلاس.. مسئولین بیچاره از اینکه مردم جوابگوی مطالباتشون نیستن دیگه صداشون در امده ازاینکه مردم پول مسئولینو میبرن جای دیگه خرج میکنن ناراحتن و من انقدر دلم به حال مسئولین میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
ادعای دولت کارامدان و درستکاران را هم دارن.
همه خبرنگارها را اعدام کنید، وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در عرض یک هفته، عالی است، متعالی می گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
چقدر بی نمکی تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
هههه !! با یه برکت ا...همچی حل میشه ایشاا... !
اینا جدی جدی فک کردن ما بردشونیم یکی نیست بهش بگه وظیفه تو پاسخگویی به رسانه هاست نه اینکه یواشکی و بدون اطلاع برا مردم تصمیم گیری کنی
پاسخ ها
فریبرز
| France |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
فکر میکنی این آدم قادر به تجزیه و تحلیل مسائل می باشد؟
کجای این مملکت درسته
پاسخ ها
فریبرز
| France |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
بدبین نباشید. فیلتر کردن، سانسور، و ... عالی است.
آقای سینکی از اوضاع اقتصاد مملکت معلومه که دارید راه رو اشتباه میرید
ادب از که آموختی؟ از بی ادبان
کاملا مشخصه که مسئولین بی کفایت کمر به نابودی این مملکت بستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
بله متاسفانه حالا خواسته یا ناخواسته دارن نابودن میکنن این مملکت را و وقتی جواب ازشون میخوان .... به نظرم باید دادستان به عنوان مدعی العموم وارد بشه و به خاطر اهمال و کم کاری و نادانی و خدای نکرده سود شخصی، اینجور مسئولین را محاکمه کنه تا نور امیدی از عدالت ورزی سیستم در دل مردم تابیده بشه
وای بر ما .....قتی برخوردی با مسئولی که عدم کفایت خود را برای تصدی امورات کشور ثابت کرده صورت نمی گیرد و مدیران اینچنینی بدون هرگونه پاسخگویی در قبال عملکرد خود می آیند و می روند

"مدت های مدیدی است در مسئولیت های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته است"
"وزیر صنعت، معدن و تجارت چندی پیش در ابلاغی تمام اختیارات خود را در کارگروه تنظیم بازار به سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی خود واگذار کرده است"
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
امثال آقای سینکی الحمدولله در این دولت کم نیستند. کلا خصوصیات مدیران ما عبارتند از: طلبکار مردم...ناکارامد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
شکر خدا فقط این دولت نیست که مدیران را کیلویی انتخاب میکند دولت قبل هم بدتر از این فقط در دوره اصلاحات اقتصاد و بازار کمی ثبات داشت و حقوق ها به موقع پرداخت میشد البته با نفت بسیار ارزان و حتی با بازپرداخت بدهی های کشور
درود بر تابناک. تابناک جان رسانه ها چشم و گوش و زبان ملت هستند. توهین سینکی به رسانه ها و خبرنگاران زحمت کش، توهین به تمام ملت فهیم و ولایتمدار ایران است. این آقا الان استعفا باید بدن. صفت (چرت و پرت) شایسته ی حرفهای خبرنگاران نیست. گرانی پشت تمام ملت را دارد میشکند و این آقایان مدیر که نوع مدیرتشون چرت و پرت نیست چرا نمیتونن مهار کنن؟
واژه مسئول خیلی مسائل را شامل می شود که آقایون حتی یکیشو هم ندارن مسئول یعنی پاسخگو ، مسئول یعنی کسی که با درد مردم آشنا باشه ، مسئول یعنی کسی که صاحب خلاقیت و ایده باشه، مسئول یعنی کسی که آینده نگر باشه(البته منظور از اینده نگری این نیست که آینده میزو صندلیشو ببینه)، مسئول یعنی کسی که دانش کاری که بهش سپرده باشن رو داشته باشه، مسئول یعنی کسی .......،در مملکت ما مسئولی که تمام که نه حتی نیمی از استانداردهای مشخص رو داشته باشه وجود ندارد
دیگه تو این پنج ساله پوستمون در مقابل این نوع رفتارها کلفت شده.سخت نگیرید
متاسفیم برای آقای روحانی برای انتخاب هایشان که نماد خو ایشان هستند.
عصبی بوده، ببخشیدش!
قول میده دیگه تکرار نشه.
بارک الله پسر خوب...
برآیند کارهای شما ، نشون می ده که کی تا حالا چرت و پرت گفته .
خدا ، بانیان شبکه های مجازی رو حفظ کنه که باعث رسواشدن چرت و پرت گویان شد .
اینکه در کشور کسی پاسخ گویی نصف شدن ارزش دارایی های مردم را نمی دهد یعنی پایمال شدن حق شهروندی در این کشور چه کسی پاسخگو است که ایشان باشد حقوق شهروندی در ایت کشور در حد حرف است
این آقا هم قیافش شبیه هندی هاست و هم اسم فامیلش .
مطمئنید ایرانیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
وسط این همه اخبار ناراحت کننده کلی خندیدم
دمت گرم هموطن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
بدبختی اینه بیشتر وقتا که اینجور حرفها را پای شوخی گزاشتیم جدی جدی واقعیت داشتند!!!!!
متاسفانه بی ادبی در مسئولان زیاد دیده میشه بارها شده که مسئولین حتی در حضور مهمانان خارجی به تاریخ و فرهنگ مردم ایران توهین می کنند با گفتن این حرف که قبلا مردم بدبخت و دلیل بودند و انقلاب به شما احترام داد
وقتی بالاییها پاسخگو نباشند اینها که عددی نیستند ؟؟؟؟؟؟؟
با این نوع مدیریت فکر میکنن دارذن شق القمر میکنند. آقا نمیتونید برید خونتون بنشینید. کسی التماستون نکرده .
وزیری که پنج میلیون در ماه حقوق بگیرد دیگر درد مردم را نخواهد فهمید......
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
پنج میلیون؟
بنده ی خدا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
منظورتون حداقل 15 میلیون دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
صد و پنج میلیون عزیزم
kh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
خخخخخ
داداش به کدوم نرخ حساب کردی گفتی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
فقط پنج میلیون. معاون وزارت صنایع داداش خیلی تخفیف دادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
انقد انسانهای شریف کم حقوق میگیرن که 5 میلیون براشون رویاست. عزیزم الان 5 میلیون حقوق خیلی ها دارن. 5 میلیون عددی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
دعوا نکنید به دلار درست گفت دیگه
متاسفانه در دولت از این مردان خیلی باشعور ! زیاده. وقتی مدیران دولتی از امکانات و فضا و منابع برای بیزنس خودشون بهره برداری میکنند انتظار بیش از این نیست و اگر قرار باشه شفاف سازی بشه اینجوری اعصابشون به هم میریزه.
با سلام
متاسفانه ایران از بی مدیریتی یه عده ای که لابی کرده اند داره نابود میشه درحالی که جوانان با سواد بالا ، برای کار له له میزنند یه عده ای نااگاه بخاطر رانت و.... بر مسئولیت ها تکیه زده چندکاره اند درآمد بسیار بالایی دارند نداشتن مردم را نمیتوانند بفهمند و خود را مالک این مردم میدانند که اختیار هر توهینی را دارند و به خود حق میدهند به مردم به هرطریق رفتار کنند و اصلا هم برایشون مهم نیست
مطبوعات آزاد...............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/کجا
ظاهرا کاهش دارایی های مردم با کاهش سطح معرفت مدیران رابطه مستقیمی داره. اتفاقا یک مقاله خوبی ازش درمیاد.
ماشالله همتون اینجوری هستید
چقدر بدبختیم ما
این اقایان اصلا صلاحیت خود را با این حرکت زشت دست داده اند و بهتر است بقیه عمر به استفاده از مال اندوخته خود مشغول شوند
ودر آشپز خانه کمکی برای شستن ظروف نمایند
توی فیلم دویل سعید راد می‌پرسه اینجا مقام مسئول کیه طرف (جهان آرا ) میگه اینجا مقام نداره مسول مونوم دیالوگ این روزها « اینجا مسول نداره مقام منم » شاید این بی نمکی حالا نتیجه شوری اون موقع باشه بهتر اینه که همیشه مقام مسول باشه ومسول مقام داشته باشه
هرچه که در دولت دکتر احمدی نژاد همه متواضع و کارآمد بودند متاسفانه در این دولت همه ناکارآمد و جسور و حق به جانب هستند. خدا ما رو از دست این ناکارآمدها نجات خیر دهد.
وای بر مدیر نالایق و بی مسئولیت
وقتی روحانی رییس جمهور این قدر بیخیال باشه داداش از اینا دیگه نباید توقع داشته باشی.
مسئولین ما از مسئولیت فقط دریافتی های نجومی را می فهمند و لاغیر.
تنها چیزی که برای مسئولین تعریف نشده : وظیفه است.
کدام دمکراسی در ایران هست که مطبوعات رکن چهارمش باشه؟؟!!
باید لال شیم و بریم بمیریم.
تقصیر خود ماست.
سینکی آتش به اختیارم آرزوست.
آخه قراره آقازادشون از آمریکا اخراج بشه دیگه اعصاب معصاب براش نمونده.
یک مشت افراد ناکارامد در راس امورند. وقتی برای افتضاح خود جوابی ندارند شروع به فحاشی می کنند. وزیر وریس جمهور باید جواب دهند
همینا چهار سال گذشته هم بودند و با همین سیاست داشتند مدیریت می کردند
تا یه مداحی هم اومد گفت آقای صف اولی به درد مردم برس، ترند توئیتر شد #حامی روحانی ام.
این اشتباه همیشه تکرار می شه.
مردم تو رو به خدا به هر کسی رای می دید، دور دوم دوباره به همون رای ندید. اصلاح مملکت ما از این نقطه شروع می شه..... لااقل به هم جناحیش رای بدید، اما به خودش رای ندید...
هستند که یکطرفه از جانب ملت حرف میزنن و به هیچکس پاسخگو نیستند و اوضاع امروز جامعه نتیجه سیاستهاشونه
ناکارامد
خداوکیلی یه ماه این دولت و هیات دولت رو تعطیل کنید. من قول میدم وضعیت خیلی بهتر از الان بشه. فقط برن خونشون بشینن استراحت کنن دست به سیاه و سفید هم نزنن.
آقا من اگه نخوام ایرانی باشم ، من اگه نخوام تو ایران بمونم باید چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید دم کیو ببینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بدبختی هر جای دنیا هم که بخوای بری تا میگی ایرانیم رات نمیدن

دیگه تو جهان سوم هم رامون نمیدن.
وای با این طرز حرف زدنت سینکی جون
یعنی یک دولت آنقدر ناکارامد تشریف داره در عرض دو ماه دارایی همه ملت نصف بشه همه بشیم زیر خط فقر ؟
فقط شعار فقط رانت
مقصر وزیر ایشان است
*
*
*
*
*
*
*
ای خدا ما رو نجات بده. فقط همین .
به خودت قسم فقط همینو ازت میخوایم.
اللهم اشفع کل مسئول المریض .
تابناک چرا نظرات رو منتشر نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
امتناع از جواب دادن خیلی بهتر از جواب دروغ دادن است که متاسفانه این روز ها کار برخی همینه فقط برای دست به سر کردن و رفع مسئولیت جواب میدن.
از آقای وزیر صنعت و تجارت با آوردن اتوبوسی مدیران بازنشسته و بی حوصله چه انتظاری می رود.
از وزير درخواست داريم كه اين آقا را از مسئوليت بركنار كنند
ولش كنين اين بد بخت رو ،
اگر محتاج نبود كه اين پست ظاهرا پر مسئوليت و باطنا مسلوب الاختيار رو كه انتخاب نميكرد
وقتی دغدغه نماینده مجلس ما پویول باشد یا رفع فیلتر توییتر ومجلس کفایت استیضاح وزرا را نداشته باشد همان طور که شاهد بودید ونماینده وکیل دولت باشد نه ملت دیگه از این بهتر جوابی برای مردم نیست
فرهنگ پاسخگو بودن مسئولان کشور ژاپن به مشکلات و عذرخواهی انها از مردم را با امثال ایشان مقایسه کنید.
هرچی افراد ازین شهرستان و اون شهرستان هست را آوردید تهران خانه و شغل بهشون دادید هنوز لهجه بعضی هاشون مشخصه .نتیجه اش همینه
جالبه اینم شبیه مدیر عامل بانک رفاه که فیش نجومی داشت قیافشم به معاون وزیری نمیخوره اخلاقش که دیگه بماند
وضعیت معاونین وزارت صمت به حدی وخیمه که باید گریست. ای کاش از بی تخصصی معاونین صمت گزارشی تهیه می کردید تا می فهمیدید
دراوایل دهه شصت برای رییس اداره یک صندلی توسط مامور خریدخریداری گردید که شکل و شمایل بسیار زیبا وپارچه به رنگ طلایی داشت آقای مدیرازقبول صندلی خودداری و صندلی قبلی را تعمیرو مجددااستفاده نمود.یادآوری آن دوران ومقایسه آن با صحبتهای این مدیر محترم بغض را درگلوی آدم میفشارد و.............
آخه ایشون کجاش به معاون وزیر میخوره ما بدبخت هستیم که سعادت خود را از این میطلبیم
مدیرانی نا کارآمد و وقتی سازمان زیر دست خود را ویران کردند بلافاصله به سازمانی دیگر میروند و به دلیل این ریاست های رانتی خود را تافته جدا بافته میدانند
خود وزیر ورییسش چه گلی به سر مردم زدند که از معاون بی مسولیتش انتظار دارید خود کرده را تدبیرنیست انتخابات بعدی حواسمونو بیشتر جمع کنیم
بعضی آقایون خیلی آسوده خاطر هستند که کسی بازخواست نمیکنه.
مطمن باشید داره طبق برنامه پیش میره
خدا به داد مردم برسه
ادب مرد به از دولت اوست...در ضمن مشکلات اقتصادی مردم پس به کی مرتبط هست..مگه مسئول نباید پاسخگوی عملکردش به مردم باشه...می خوای در مورد گرانی و تورم از پویول سوال کنیم...
من به عنوان یک رسانه ای ایشان را از سالها قبل می شناسم. ایشان همیشه آدمی عصبی و فاقد ویژگی های مدیریتی بوده و هستند.
خبرنگارها را زندانی کنید. تا ادب شوند...
زنده باد جناب سینکی
به تصویرش که نگاه کردم نه توان مدیریت دیدم نه توانایی حرف زدن!!!
آگه مدير بودن وضعيت اقتصاد اين نبود فقط ادعا دارن و بس
ادب، درٌ نایاب در کشور ماست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل