بازدید 4329

شرایط اجاره‌خودرو به شرکت‌ها در همه شهرها

کد خبر: ۸۱۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 23 June 2018

حمل و نقل و ترابری از مهمترین زیرساخت های اداری در هر سازمان می باشد که با هدف ارائه خدمات جابجایی افراد و کالاها و رفع نیازهای سازمان در این حوزه، ایجاد و راه اندازی می گردد.

به گزارش تابناک، بدیهی است که هر سازمان برای انجام کارهای روزانه از قبیل ایاب و ذهاب کارکنان، خرید کالا و ملزومات و غیره به تعدادی خودرو نیاز دارد، با این وجود سیستم های حمل و نقل مورد استفاده، باید شرایطی از قبیل ایمنی، راحتی، سرعت و سهولت دسترسی را برای کارکنان سازمان فراهم نمایند. همچنین نیاز است بکارگیری یک سیستم حمل و نقل از لحاظ اقتصادی برای سازمان کاملاً توجیه پذیر باشد.

یکی از انواع سیستم های حمل و نقل که امروزه به دلیل مزیت های بسیار، به سرعت جای خود را در میان دیگر انواع سیستم های حمل و نقل در ادارات و سازمان ها باز کرده است استفاده از سیستم خودروهای اجاره ای است.

در این سیستم سازمان از هزینه های سنگینی همچون هزینه نگهداری و سرویس خودروها، بیمه خودرو، استهلاک خودرو و غیره رهایی پیدا می کند و در عوض می تواند ناوگان گسترده ای از خودروها را با توجیه اقتصادی کامل در اختیار داشته باشد.

اما در استفاده از سیستم خودرو اجاره ای مشکلاتی نیز وجود دارد که باعث می شود سازمان ها در استفاده از این سیستم دچار تردیدهایی بشوند. مهمترین این مشکلات درخواست تضامینی مانند چک، سفته و اسناد ملکی از طرف شرکت‌های ارائه دهنده خدمات خودرو اجاره ای است که با وجود سیستم بوروکراسی در سازمانهای کشور استفاده از این خدمات را با دشواری های زیادی مواجه می کند.

در این بین ناواران با ارائه خدمات ویژه ای برای سازمانها و شرکت ها در تهران و شهرستانهای سراسر کشور، این مشکل را رفع نموده است؛ ناواران دارای بزرگترین ناوگان اجـــاره خــودرو در سراسر ایران است که با شعار اولین اجاره خـودروی ایرانی به سبک جهانی با رویکرد اعتماد به مشتری امکان اجاره خودرو با استانداردهای روز دنیا و بدون دریافت تضامین سنتی همانند چک و سفته و اسناد ملکی را فراهم نموده است.

علاوه بر اینکه سازمانها با استفاده از خدمات اجاره خودرو ناواران از مزیت های بسیار دیگری  نیز بهره مند می شود.

از جمله این خدمات خدمات VIP است؛ در این خدمت متقاضیان می‌توانند به جای مراجعه به مراکز تحویل و ایستگاه ها و جهت صرفه جویی در وقت، خودروی مورد نظر خود را در منزل یا محل کار و یا پس از پیاده شدن از هواپیما در فرودگاه تحویل بگیرند.

همچنین عملیات مالی شفاف ناواران شامل پــرداخت مـالیات، ارائه فاکتور رسمی و عملکرد صـحیح طبق قوانین جاری کشور، هرگونه نگرانی را از سیستم حسابداری و اداری سازمانها دور ساخته است.

از سوی دیگر با وجود اینکه تاکنون امکان پوشش بیمه ای صد در صدی از طرف شرکتهای بیمه ای کشور ایجاد نگردیده است لیکن ناواران جهت راحتی خیال مشتریان خودو بسته به رتبه مشتریان و نیاز و حساسیت ایشان بصورت انتخابی سطوح مختلفی از پوشش‌های خسارت و حوادث را ارائه می نماید و این پوشش‌ها در حالت نهایی، صد در صد خسارت در تصادفات و سرقت خودرو را بر عهده می گیرند.

ناوگان متنوع ناواران شامل خوردوهای اقتصادی، ناوگان سدان بزرگ، ناوگان کراس اوور، ناوگان تجاری، ناوگان شاسی بلند و ناوگان سدان طیف وسیعی از انتخابها را در اختیار سازمان جهت اجاره خودرو بدون راننده  قرار می دهد.

مدیران و مسئولین ادارات، سازمانها و شرکتها می توانند جهت تماس با ناواران با شماره تلفن ۰۲۱-۴۴۶۶۶۲۹۴ تماس گرفته یا به وب سایت ناواران به آدرس www.navaran.com مراجعه نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها