بازدید 12842
۵
خبر

کی روش تمدید قرارداد با تیم ملی ایران را پذیرفت

کد خبر: ۸۱۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 23 June 2018

«برای توافق با فدراسیون مشکلی ندارم اما به شرطی که اتفاقات گذشته تکرار نشود.» این شزط ساده سرمربی پرتغالی در تمرین امروز در کمپ لوکوموتیو مسکو برای ماندن در راس کادرفنی ایران است که به نظر می رسد با موافقت فدراسیون ایران همراه باشد هرچند مشخص نیست جزییات این شرط شفاهی چه باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، کی روش در پایان در خصوص اینکه تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه روز گذشته تأکید کرد که با کی‌روش به توافق می‌رسیم تا در مسابقات جام ملت‌های آسیا به عنوان سرمربی حضور داشته باشد، گفت: الان زمان، زمانی نیست که بخواهیم راجع‌به آینده صحبت کنیم. زمان حال است و من تمام تفکرم برای بازی با پرتغال است. ما یک صحبت رسمی با رئیس فدراسیون داشتیم ولی الان وقتش نیست که راجع‌به این موضوع صحبت کنم ولی یادتان باشد هیچ اختلاف و مشکلی بین من و فدراسیون فوتبال وجود ندارد، ولی اگر قرار است به توافق برسیم، نباید اتفاقات گذشته دوباره تکرار شود و همان افراد به تیم ملی لطمه بزنند، در این صورت هیچ توافقی بین من و فدراسیون صورت نمی‌گیرد. اجازه بدهید من به فکر بازی با پرتغال باشم، بعداً راجع‌به همه چیز صحبت می‌کنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ایکاش فدراسیون برای جام جهانی بعدی هم خیال مردم را راحت کند و با کیروش قرارداد چهار ساله ببندد .واقعا این ثبات چندین سال گذشته از دغدغه های ملی کم کرده است .
عمرا" اگر عرضه داشته باشند کیروش را نگه دارند و مثل ولاسکو میشه با این حال و روز بد
هنوز شماها مبتدی و باید از این شخص که خدا بهتون داده یاد بگیرید
معلومه که تمدید میکنه بقول بچه ها گفتنی اونم باکله کی همچین پول بی زبونی بهش میده غیرازما،مردم خودی سوزغریبه نواز تازه مخلفاتش هم جدا! که دهن همه خارجی هاراآب میاندازه؟ بیچاره دلارهای بیزبان دست ما.
لطفا قرارداد اقای کیروش راتمدید کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار