بازدید 11457

روند کاهشی قیمت خودرو

کد خبر: ۸۱۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲ 23 June 2018

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو در چند روز اخیر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سعید موتمنی اظهار کرد: بازار خودرو از التهاب گذشته فاصله گرفته است و شاهد کاهش قیمت خودروهای مونتاژی و همچنین خودروهای پر تیراژ هستیم.

وی با بیان این که افزایش عرضه از سوی خودروسازان از دلایل کاهش قیمت‌ها در بازار است، خاطر نشان کرد: در این شرایط واسطه‌هایی که به امید افزایش قیمت‌ها خودروها را انبار کرده بودند به هراس افتاده و از ترس کاهش قیمت، این محصولات را در بازار عرضه کرده‌اند که خود تاثیر مثبتی بر نزولی شدن قیمت ها داشته است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، ادامه‌ داد: خوشبختانه خودروسازان در طرحهای جدید فروش خود محصولات را به صورت پلاک شده و بدون امکان انتقال مالکیت و صلح عرضه می‌کنند که همین عامل باعث کوتاه شدن دست واسطه‌ها از این خودروها شده است.

وی افزود: در گذشته شاهد بودیم که خودروها به صورت کارتکس و بدون پلاک عرضه می‌شدند و واسطه‌ها خودروها را خریداری و به امید افزایش قیمت‌ها انبار می‌کردند که هم اکنون این امکان از بین رفته است.

وی با بیان این که در صورت ادامه عرضه مناسب از سوی خودروسازان همچنان شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار خودرو خواهیم بود، تصریح کرد: بازار خودرو آرام شده است و التهاب هفته‌های اخیر در حال‌ از بین رفتن است؛ ضمن این که پیش‌بینی می‌کنیم در آینده نیز شاهد کاهش هر چه‌ بیشتر قیمت ها باشیم.

موتمنی در ادامه صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر در خودروهای مونتاژی، قیمت مزدا۳ از ۲۳۰ میلیون تومان به ۱۹۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۸ از ۲۲۵ میلیون تومان به ۱۷۶ میلیون تومان و سراتو از ۱۶۶ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، بیان‌ کرد: قیمت ساندرو استپ‌وی اتوماتیک نیز از ۹۴ میلیون تومان به ۸۴ میلیون تومان، ساندرو معمولی اتوماتیک از ۸۳ میلیون به ۷۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ از ۵۰ میلیون تومان به ۴۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ۵ از ۵۱ میلیون تومان به ۴۸ میلیون تومان کاهش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۴
ماشین 100 میلیونی شده 200 میلیون حالا 5 میلیون ارزون شده خوشحال باشیم؟
حکایتیه 140 میلیون تا 150 میلیون افزایش الکی بعدش کاهش 40 میلیون ، 50میلیون.
اونایی که تواین افزایش و کاهش خرید میکنن ببین کی هستند.
50 میلیون قیمت را بالا میبرند بعد 10 میلیون قیمت را پایین می اورند و با افتخار به سر مردم منت می گذارند که حباب قیمت با مدیریت ما از بین رفت!
برای خونه هم باید همین کار رو بکنن. واقعا کارمندها قدرت خرید خونه ندارند. با این تورم و سود بانک مسکن. امکان صاحب خانه شدن نیست. توی کشورهای خارجی سرمایه گذاری کردن مطمئن تره تا توی کشور خودت.... این چه وضعی است واقعا! همه دلال شدن.
قیمت دلار بهانه ای برای خودرو سازهای داخلی برای افزایش تولید
...قیمت ها نجومی بالا می رود و لرزان لرزان با آهنگی بسیار کند و تا دامنه ای بسیار اندک پائین می آید ...
مردم رو چی فرض می کنید ؟
اول 2 برابر می کنید بعد 10 تا 20 درصد کم می کنید !!!
الان یعنی ساندرو80 میلیون میارزه که اینقدر با اب و تاب دارین درباره کاهش قیمت صحبت میکنید.مثل همیشه قیمتها را بردن بالا بعد یه مقدار کوچیک اوردین پایین و دم از کاهش قیمت میزنید.اگه راست میین قیمتها را به اندازه سال95 یا96برگردونید
پراید ارزون نشد؟
برعکس میگی
مثلا خودروی سمند ال ایکس به قیمت 31میلیون و 400هزار تومان بود در سه روز گذشته
33میلیون تومان افزایش پیدا کرده
به این میگن کاهش؟

در ضمن ما در خرید خودروهای داخلی ناتوان ماندیم چه برسد به خارجی!
خواهیم دیدکه روند کاهشی است یاافزایشی
اونایی که سالهاست یه قرون دو هزار رو هم میزارن تا یه ماشین برا خانوادهشون بخرن تکلیفشون چیه واقعا؟؟؟؟؟مسولین چرا جواب نمیدن
این ناشی از نخریدن ماشین توسط مردم هست. اگه ملت نخرند ببین چطور بیشتر از این میاد پایین.
این روند به زودی متوقف و با ممنوع شدن ثبت سفارش خودرو و افزایش رسمی قیمت کارخانه خودرو و کاهش تولید قطعا به شدت افزایش خواهد یافت ؟؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس